Mies ja en ole tehnyt ikinä töitä,nyt itkettää olenhan herkkä lieksalainen mies uuninpankolla😭
Olen noin 19 vuotias
17
242
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömyys on kaunista minuakin itkettää 😭
- Anonyymi
Mene bemariparkkiin.
- Anonyymi
Olematon bemariparkki.
- Anonyymi
Arjen sankari noin nuori kerkee vielä talikon varteen, moneen otteeseen?🦸
- Anonyymi
Kuka keksii tällaista.
- Anonyymi
Lieksalaisen älymystön edustaja.
- Anonyymi
Älä lähde hortoilemaan sieltä bemaripoikien joukosta, siellä on nuoren miehen hyvä olla.
- Anonyymi
Onkosulla sisäpiirin tietoa? Olet ilmeisesti osallinen bemariparkissa.
- Anonyymi
Toivottavasti armeija auttaa löytämään selkärangan
- Anonyymi
Et ole 19, vaan 61 -vuotias, uuninpankolla koko elämänsä viettänyt lieksalainen "mies"🤣
Palvelusväki eli äitisi on sinut sinne ruokkinut ja toivotaan nyt että olet jaksanut laskeutua sieltä edes tarpeillesi sopivaan paikkaan, niin ei äiti olisi joutunut niitäkin jätöksiä siivoamaan!😱- Anonyymi
Olen noin 19 vuotias ja ei ole tarkoituskaan lähteä koskaan töihin.nyt taas itkettää onnesta,kun olen tähänkin asti vältellyt menestyksellisesti töitä.useamman karenssinkin olen jo ottanut,kun sosiaalitoimisto elättää.työtön on voittaja👍
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Olen saanut joskus sosiaali avustuksia.
- Anonyymi
Olet siis sosiaalilisti.
- Anonyymi
Ehkä pitäisi aloittaa luopumalla sähköautosta ja poikaystävästä.
- Anonyymi
Olen pannut herkkää työtöntä paljaalla.
- Anonyymi
Herkkää nyt itkettää 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkää nyt itkettää 😭
Minua ei itketä ja se vasta itkettää.kyllä on herkkää😭😭😭työtön voittaa aina🥲
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2606470SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795128Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.964037SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683512Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633284Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463089Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2302657Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2702000SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden391538Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491435