enää mitään koko projektista. Tulee puheluita tuntemattomista numeroista ja niihin en koskaan vastaa. Jos en ole sen arvoinen, ettei minuun voi ottaa yhteyttä tekstiviestillä esim. tunnistettavalla nimimerkillä niin antaa olla. Olen ollut pidemmän aikaa totaalisen väsynyt kaikkeen epämääräisyyteen ja elimistö käy kierroksilla ja taas on sellainen olo, että kurkku on kipeä ja se johtuu kauan kestäneestä elimistön stressitilanteesta! Olen menettämässä terveyteni!
En ymmärrä
Anonyymi-ap
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Salainen numero auttaa jonkin verran että turhakkeet eivät soittele. Tuntemattomiin en koskaan vastaa ja eivät ne minulle soittelekaan. Virallisen vaihteen alkuiset numerot ovat oikeastaan ainoita vieraita numeroita joihin vastaan. 029-alkuiset ovat luultavasti työttömille suunnattuja soittoja joihin on syytä vastata. Sen löytää omista tiedoista milloin työkkäri soittelee työnhakijalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012