Osaisko joku ihana auttaa mua. Oon kärsiny jo reippaasti yli vuoden sietämättömästä emättimen polttelusta. Virtsaamisen tarve myös lisääntynyt mutta ei kuitenkaan aina tuu virtsaa kun käy pöntöllä vaan se ”ponnistaminen”siinä auttaa hieman, mutta kun nousee ylös kipu taas jatkuu. Musta tuntuu, että oon niin ainoo tämmösen kivun kanssa. Oon käyny jo yli vuoden lääkärissä (yksityisellä) tästä samasta vaivasta. Aina saan jotain lääkkeitä tai puikkoja reseptillä mutta mistään ei tunnu olevan oikeesti apua, niin että tää loppuis kokonaan. Mitään virallista diagnoosia tälle en oo saanu muuta, kun hiiva ollut parilla gynekäynnillä. Siihen saanut lääkkeet ja hetkellisesti auttanutkin, mutta aina tullut takaisin. Nyt sain viimesimmällä gynekäynnillä taas hiivalääkkeet ja Triptyl lääkettö hermoperäiseen kipuun mutta sekään ei auta. Oon joutunu jo useesti olla pois töistä kivun takia. Kipu on niin kova ettei tiedä miten päin pitäisi olla. Oon 19-vuotias ja syön Slinda merkkisiä minipillereitä. Aiemmin söin Mercilon/Daisynelle e-pillereitä mutta lääkäri suositteli vaihtamaan minipillereihin, kun mulla on myös atooppista ihottumaa niin arveli, että se + e-pillerit voisi kuivattaa limakalvoja ja aiheuttaa kyseisiä oireita.
On alkanu jo turhauttaa käydä lääkärissäkin, kun mistään ei näytä olevan oikeasti apua :(
Joten jos jollain on ollut samaa niin kertokaa pliis mistä vois olla kyse.
Ihan jäätävä polttelun tunne emättimessä
Anonyymi-ap
5
752
Vastaukset 5
- Anonyymi
Pyydä lääkäriä tekemään työnsä, tutkimuslähetteet
- Anonyymi
onko sukupuolitaudit poissuljettu?
- Anonyymi
On joo poissuljettu samoin kuin virtsatieinfektio.
- Anonyymi
Nyky lääkärit ovat paskoja rahanahneita paskiaisia.Kokeileppa maksaan ja munuaistentoimintaa edistäviä vihanneksia ja muita tuotteita esim. porkkana punajuuri.Netistä löydät aiheesta lisää.
- Anonyymi00006
Kuivuus aiheuttaa itselläni polttelua SEKÄ toistuvia hiivatulehduksia.
Kokeilepa jotain kosteuttavia emätinpuikkoja esim.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493