Ihan jäätävä polttelun tunne emättimessä

Anonyymi-ap

Osaisko joku ihana auttaa mua. Oon kärsiny jo reippaasti yli vuoden sietämättömästä emättimen polttelusta. Virtsaamisen tarve myös lisääntynyt mutta ei kuitenkaan aina tuu virtsaa kun käy pöntöllä vaan se ”ponnistaminen”siinä auttaa hieman, mutta kun nousee ylös kipu taas jatkuu. Musta tuntuu, että oon niin ainoo tämmösen kivun kanssa. Oon käyny jo yli vuoden lääkärissä (yksityisellä) tästä samasta vaivasta. Aina saan jotain lääkkeitä tai puikkoja reseptillä mutta mistään ei tunnu olevan oikeesti apua, niin että tää loppuis kokonaan. Mitään virallista diagnoosia tälle en oo saanu muuta, kun hiiva ollut parilla gynekäynnillä. Siihen saanut lääkkeet ja hetkellisesti auttanutkin, mutta aina tullut takaisin. Nyt sain viimesimmällä gynekäynnillä taas hiivalääkkeet ja Triptyl lääkettö hermoperäiseen kipuun mutta sekään ei auta. Oon joutunu jo useesti olla pois töistä kivun takia. Kipu on niin kova ettei tiedä miten päin pitäisi olla. Oon 19-vuotias ja syön Slinda merkkisiä minipillereitä. Aiemmin söin Mercilon/Daisynelle e-pillereitä mutta lääkäri suositteli vaihtamaan minipillereihin, kun mulla on myös atooppista ihottumaa niin arveli, että se + e-pillerit voisi kuivattaa limakalvoja ja aiheuttaa kyseisiä oireita.

On alkanu jo turhauttaa käydä lääkärissäkin, kun mistään ei näytä olevan oikeasti apua :(

Joten jos jollain on ollut samaa niin kertokaa pliis mistä vois olla kyse.

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pyydä lääkäriä tekemään työnsä, tutkimuslähetteet

• Anonyymi
      UUSI

onko sukupuolitaudit poissuljettu?

• Anonyymi
        UUSI

On joo poissuljettu samoin kuin virtsatieinfektio.

• Anonyymi
      UUSI

Nyky lääkärit ovat paskoja rahanahneita paskiaisia.Kokeileppa maksaan ja munuaistentoimintaa edistäviä vihanneksia ja muita tuotteita esim. porkkana punajuuri.Netistä löydät aiheesta lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe