Aloitin OVE-eläkkeen, ensimmäinen maksu on ensi kuussa. Meneekö eläkelaitokselta tieto ulosottoon jo ennen ensimmäisen eläkkeen maksua, vai olisiko mahdollista saada tuo ensimmäinen eläke ns. puhtaana käteen, ilman ulosottoa? Kellään kokemusta?
Eläke ja ulosotto
6
384
Vastaukset
- Anonyymi
Eli marraskuussa? Tuskin ehtii eikä noi ilmoittele UO tuloista ja menoista, se on UOn tehtävä....
- Anonyymi
Melko varmasti saat ainakin ekan puhtaana käteen ja hyvässä lykyssä seuraavankin. UO tonkii yleensä alkuvuodesta tarkemmin mitä summia kukin saa kun mm. indeksimuutokset ja uudet veroprossat tekevät silloin muutoksia kuten myös se että suojaosuus voi muuttua. Muutenhan ei kannata itse pitää asiasta meteliä vaan varmuuden vuoksi nostaa rahat äkkiä tililtä pois ettei tee mitään jälkikäteen nylkyä jollain verukkeella.
- Anonyymi
Näkyy tulorekisterissä. Menee heti maksut
- Anonyymi
No ei UO saa automaattisesti tietoja sieltäkään vaan ne pitää käydä itse tutkailemassa ja kuten jo edellä sanottua, ehkä se vuoden vaihteessa ne käy taristamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei UO saa automaattisesti tietoja sieltäkään vaan ne pitää käydä itse tutkailemassa ja kuten jo edellä sanottua, ehkä se vuoden vaihteessa ne käy taristamassa.
Se on automatisoitu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on automatisoitu .
Ei todellakaan ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191