tuntuu minulle henkisesti samalta kuin se, että käyttäisi koko päivän jotain helvetin tiukkoja ja epämukavia housuja. Sitä vain laskee minuutteja, että pääsee riisumaan ne pois ja kotona laskee minuutteja koska ne joutuu taas pukemaan ylleen. On tavallaan lukittuna henkiseen piinaan 24/7.
En osallistu vapaaehtoisesti mihinkään juhlatapahtumiin tai muihin kissanristiäisiin. Viihdyn paremmin yksin kotona. Keksin aina tekosyitä miksen voi osallistua. Nopeasti ihmiset oppivat, että ei sitä kannata edes pyytää.
Olen joskus myös ollut kaiken vastakohta, mutta aika nopeasti sitä oppii minkälaisia ihmiset todellisuudessa ovat ja mikä tärkeintä minkälaiseksi he jalostuvat ryhmässä. En ole itsekään sen parempi. Olen vain tiedostanut käytöksen järjettömyyden.
Sosiaalinen kanssakäyminen ja ihmisten keskuudessa oleminen
8
184
Vastaukset
- Anonyymi
Viini pyöristää kommunikointia
Ja voi puhua tärkeistäkin asioista- Anonyymi
Tarjoakko sitten ne viinit?
- Anonyymi
Mulla sama
- Anonyymi
Sama tilanne. Välttelen viimeiseen asti. Ihan pakolliset käyn, mutta muuten jätän väliin. Hyvin ne vedän, ei siinä, mutta nautinto on kaukana.
- Anonyymi
Oletko sinäkin erityisherkkä? Minulla on ainakin alanvaihto edessä. En kestä mitään meteliä.
- Anonyymi
Minä voisin käydä erilaisissa tapahtumissa jos löytäisin ikäiseni uuden ystävän. Tietty projekti on saanut minut voimaan huonosti ja se on rajoittanut elämääni liikaa ja siksi kotona olo on lisääntynyt! Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa!
- Anonyymi
Itse olen ollut samanlainen. Ahdistun helposti. Se kun minusta tuli Jeesukseen uskovainen, muutti aika paljon tuota. Ahdistaa asiat vähemmän kun tietää että elämässä on paljon suurempia asioita kuin se mitä näkee ja kuulee. Ahdistavat tilanteet on vähemmän ahdistavia. Mikään tilanne ei tunnu liian suurelta kohdata kun tiedostaa että on olemassa Jumala kuka on kaiken yläpuolella ja kaikkea suurempi.
- Anonyymi
Ihan samanlainen korvenmies olen. Olen ja elelen vain itselleni. Ihmiset ja sukulaiset säälii kun yksin asun. Toki minä voisin samanhenkisen tähän ottaa. Se ei ole ihan realistinen asia ja kaikki hyvin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872