uskomattoman kauniit silmät.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Syövyttävä nainen 🌋
- Anonyymi
Missä sinä nämä silmät havaitsit? Tänäänkö näitte?
- Anonyymi
Alkuviikosta. Nainen oli töissä, minä asiakkaana.
- Anonyymi
Minkälainen nainen ulkonäöltään?!?
- Anonyymi
sporttinen
- Anonyymi
Ne on kyllä joskus huikeita hetkiä, jotka jää ikuisesti mieleen, kun jollakin on vain sellainen määrätynlainen pilke silmissä ja katse. Niitä voi sitten kiikkutuolissa muistella. Itse kun ei joka jantterin katseen perään tule haikailtua.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Miksi moinen asenne? Kyllähän elämässä tulee kohtaamisia, jotka jäävät mieleen. Mulle on käynyt niin useammin kuin kerran. Ikävää, jos et ole itse saanut sellaista kokea.
- Anonyymi
Niitä tapittaisi mielellään.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2012076Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271051- 71917
- 58898
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666