Nyt on sitten Facebook kaverina nuori typykkä!
Eilen oli kaveripyynnön jättänyt, näin se vaan charmikas vanha patu vetää puoleensa noita typyköitä. Blondi ja ihan umpisuomalainen.
Itse tosin en tunne olevani vanha vaikka pitkälti yli 60..kohta 70v.
Noniin noniin!
14
97
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
varo ettei oo sugartrap
eli ansa
onko muikkelin nimi olga- AnonyymiUUSI
Omaa tyhmyyttä jos uskoo
- AnonyymiUUSI
Sanoin jo että ihan umpisuomalainen typykkä.
Olen hänet tavannut useamman kerran kun hän taluttaa koiraa lenkillä ja on juteltu mm. koirista.
Olen sanonut hänelle nimeni niin on löytänyt minut facepookista.
Nyt on täpinät. Hoikka ja hyvännäköinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin jo että ihan umpisuomalainen typykkä.
Olen hänet tavannut useamman kerran kun hän taluttaa koiraa lenkillä ja on juteltu mm. koirista.
Olen sanonut hänelle nimeni niin on löytänyt minut facepookista.
Nyt on täpinät. Hoikka ja hyvännäköinen.Vain unelmissas fossiili
- AnonyymiUUSI
Missä kohdin palvelit jatkosodassa?
- AnonyymiUUSI
Sun äitis mustassa aukossa
- AnonyymiUUSI
En ollut syntynytkään sodan aikana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ollut syntynytkään sodan aikana
Dai dai
- AnonyymiUUSI
Jep jep ja pukki lentää
- AnonyymiUUSI
Soppatykillä se oli Kannaksella.
- AnonyymiUUSI
FB on täynnä vanhojen vitjapallien höynäyttäjiä. Kuvatkaan ei ole aitoja. Tosiasiassa kaveripyyntö tulee 200 kiloiselta äijältä Nigeriasta hähähä
- AnonyymiUUSI
Kyllä tämä on ihan aito typykkä koska olen hänet lenkkipolulla tavannut.
Nyt kun on facekaveri niin annan ajan kulua hetken ja sitten lähetän viestin ja siitä alkaa pienimuotoinen houkuttelu, kehuminen ja uskon että ennen joulua meillä on pikkujoulut kahdestaan.
- AnonyymiUUSI
täyttä skeidaa koko aloitus
- AnonyymiUUSI
No ei todellakaan ole. Olette vaan kateellisia kun itse ette onnistu tällaisissa.
Kun on haku päällä koko ajan niin joskus se aina tärppää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877