Jeesus tulee takaisin muslimina, hän julistaa Tawheed yli kolminaisuudenopin.
Sano: »Huutakaa nyt avuksenne niitä jumalia, joita te Jumalan veroisina palvelette; eihän niillä ole vähäisintäkään valtaa taivaassa eikä maan päällä, ei kuulu niille mitään osuutta kumpaankaan, eikä kukaan niistä pysty Häntä tukemaan. Saba 22
Ja Ibn Qatadah sanoi
''Allahilla ei ole kumppaneita maan ja taivaan päällä ''Ja Hän
ei ole heidän keskuudestaan, tarkoittain että he jotka kutsuvat palvomaan muita kuin Allah swt "mikä tahansa auttaja ( tarkoittaen muita jumalia ) ", joka auttaa kaikessa." Tafsir At tabari
Jeesus sanoi ''Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;'' Markus 12:39 KR38
Jeesus todisti Tawhid, eli jeesus oli muslimi
Islam on totuus
149
665
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on yksi pikku järvi voi sen sit kans muuttaa viiniksi .
- Anonyymi
Islam on ihmiskunnan syöpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on vain kuoleman kultti.
Nämä uskonnot ovat kamalia, alistavat ja keksivät erilaisia tapoja kiusata ihmisiä.
Uskonnoissa hyväksikäyttö, moraaliton käyttäytyminen, ihmisten silpominen, lapsiavioliitot ja toisten tappaminen on
ihan järkyttäviä tapoja.
Uskovaiset on kierrettävä kaukaa, ettei joudu väärien uskomuksien hujaamaksi tai hakatuksi.
Uskovaiset ovat melkoisia rassukoita, kun uskovat johonkin kirjaan, jonka joku huumehörhö on runoillut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen.
- Anonyymi
Miks islam on totuus. Islam paskat on tosi ahneita. Näkee islam maista johtajilla miljardi omaisuus suomessakin muslimeille kelpaa vaan kallis luxus tuote. Ei perse kestä halpaa hehhh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Islam on vain kuoleman kultti.
Nämä uskonnot ovat kamalia, alistavat ja keksivät erilaisia tapoja kiusata ihmisiä.
Uskonnoissa hyväksikäyttö, moraaliton käyttäytyminen, ihmisten silpominen, lapsiavioliitot ja toisten tappaminen on
ihan järkyttäviä tapoja.
Uskovaiset on kierrettävä kaukaa, ettei joudu väärien uskomuksien hujaamaksi tai hakatuksi.
Uskovaiset ovat melkoisia rassukoita, kun uskovat johonkin kirjaan, jonka joku huumehörhö on runoillut.uskontojen harrastusten joutas jo lopettaa,vanhanaikaista ihmisten harhaa.
- Anonyymi
Salaam!
Pitkään pidin Jeesusta Jumalana ainoana ja sitten siirryin palvomaan Jehovaa. Mutta he eivät vastanneet rukouksiini kuin harvoin.
Viime kuukaudet olen rukoillut ALLAHIA. Ja hän vastaa rukouksiin materiassa ja tunnetasolla aina. Hän on ainoa PALVONNAN ARVOINEN Jumala. Hän on rakastava ja iloinen saadessaan vastata rukouksiin ja johdattaa.
Salaam!Wa alaykum salam
Alhamdulilla, La ilaha illallah. Allah (SWT) on ainut ja oikea jumala, kaikki profeetat Aatamista (AS) Profeetta Muhammediin (SAW) Palvoi Allahia ja hylkäsi Taghutin (Taghut on saatana)
Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.» Al maidah 77
Ja Profeetta Muhammed (SAW) sanoi ''Keskitie, Keskitie ja sitten tavoitat tavotteesi'' Majmu ar rasail ibn rajab 4/422 Ja Allah (SWT) tietää parhaiten- Anonyymi
Salaf-i-Saliheen kirjoitti:
Wa alaykum salam
Alhamdulilla, La ilaha illallah. Allah (SWT) on ainut ja oikea jumala, kaikki profeetat Aatamista (AS) Profeetta Muhammediin (SAW) Palvoi Allahia ja hylkäsi Taghutin (Taghut on saatana)
Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.» Al maidah 77
Ja Profeetta Muhammed (SAW) sanoi ''Keskitie, Keskitie ja sitten tavoitat tavotteesi'' Majmu ar rasail ibn rajab 4/422 Ja Allah (SWT) tietää parhaitenMistä tiedät, että Nuh palvoi Allahia, muu kuin koraani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että Nuh palvoi Allahia, muu kuin koraani?
Niin tai näin apostoleille kristityillä oli viisi samanarvoista elävää Jumalaa. Heidän uskontunnustus:
Minä uskon
1. ISÄÄN = PYHÄ Kolminaisuus
2. Jumalaan = Allah
3. Kaikkivaltiaaseen = Jehova
4. Taivaan ja maan Luojaan = Elohim , sana ?
5. Kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan = krishna
Nämä elävät Jumalat ovat myös aakkoston aakkosiksi ikuistettu.
Abcd = absent, poissa oleva, sana, elohim?
Efghij = jihgfe toista päin kirjoitettuna = Jehova
Klmnop = pklmno = PYHÄ Kolminaisuus
Qrstuvwx = Krishna tai Kristus
Yz = yksi = Allah
Aabrahamin siunasi raamatun mukaan 3-5 eri elävää Jumalaa. Yksi oli Korkein eli Krishna ja yksi oli Jehova jne.
Mun mielestä ketä tahansa näistä viidestä palvoo tavallaan ne ovat jossakin yhteydessä Allahiin. Allah on paras Luojista ja Ainoa Palvonnan arvoinen. Hän on Armelias eli voi mennä henkilön sisään ja itse tulla tämän käsiksi, silmiksi, suuksi ja tunteiksi. Kuka muu kuin Armelias olisi voinut auttaa Arkin rakentamisen.
Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala, yksi ainoa. Kuitenkin joitakin Karitsan 144000 ikuisesta seuraajasta on korotettu ikään kuin Jumalan paikalle. Esim. Jehova.
Gilgamesh teos kertookin että Allah antoi Jehovalle kaiken knowledgen. Ja tavallaan nosti hänet voimakkaimmaksi iankaikkisisista 144000 joukkoon kuuluvasta.
Tekikö kristityt väärin kun hyväksyivät viisi eri persoonaa eläviksi Jumaliksi. Vai oliko heillä ajatus kaikki nämä viisi liittyy Allahiin jotenkin.
En tiedä. Mutta Nooan Jumalan on täytynyt olla Armelias Armahtaja. - Anonyymi
Viime kuukaudet olen rukoillut ALLAHIA.
Pahuus vastaa,eli BAAL demoni. Islamin Allah on Baal pahuuden demoni.
- Anonyymi
Mitähän tämä Allahinnekin meinaa kun tällälailla meinaatte, aivan toista mitä pitäisi
Allah (SWT) sanoi ''Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.»'' Älkää menkö kahteen ääripäähän että palvotte Jeesusta ja älkää vihatko Jeesusta, Jeesus on Allah (SWT) Profeetta
- Anonyymi
Salaf-i-Saliheen kirjoitti:
Allah (SWT) sanoi ''Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.»'' Älkää menkö kahteen ääripäähän että palvotte Jeesusta ja älkää vihatko Jeesusta, Jeesus on Allah (SWT) Profeetta
Yön varjon lapsia pimeyden, joilta on elämä karannut kaukaisuuteen.
- Anonyymi
Päivän Sana
31.10.24
Jumalan enkeli, joka oli kulkenut israelilaisten joukon edellä, siirtyi nyt kulkemaan heidän perässään, ja pilvipatsas siirtyi pois heidän edeltään ja asettui heidän taakseen, niin että se tuli egyptiläisten ja Israelin joukkojen väliin. Pilven mukana tuli pimeys, mutta israelilaisille pilvi valaisi yön. Kumpikaan puoli ei voinut koko yönä lähestyä toistaan. 2 Moos. 14:19–20
Jumala, tulet suojaksi minun ja tuhoajan väliin. Niin kuin Israelin kansa löysi sinusta suojansa, olet minun suojani pimeydessä. Estät vajoamasta kauhuihin etkä anna minulle pahaa tahtovan päästä tavoitteeseensa. Sinun turvasi on todellinen ja se muuttuu näkyväksi, kun hätä on suurin. Pelossani unohdan, kuinka lähellä koko ajan olet. Kuinka suuri on veresi suoja omallesi. Meidät on todellakin kätketty haavoihisi. Voimasi asettuu pahaa vastaan ja estää sen toteutumisen. Mitä siis enää pelkäisin, miksi olisin levoton? Lapsellesi läsnäolosi pilvi valaisee pimeimmänkin yön. Vaikka tuhat vihollista tahtoisi tuhoani, riittää lupaustesi voima kantamaan minua.
Pilvi pimittää edelleen välimme ja ikuisesti. - Anonyymi
31.10.2024
Raamatunteksti(t)
Psalmi 119
162Minä riemuitsen sinun sanoistasi
niin kuin riemuitaan suuresta saaliista.
163Valhetta minä vihaan ja kammoksun,
sinun lakiasi minä rakastan.
Psalmi 119:162-163
Jumalan ( sinun lakiasi minä rakastan )
Elämän perusjuurihan on Ylläpitäjämme SUUNITELMAA KAIKKI.- Anonyymi
Yön varjon lapsia pimeyden, voisi kuvata hyvinkin kieli muurilla
- se onkin kumma ja se pysyy pimeä pimeänä.
- Anonyymi
Juutalaiset toivat Lakiliiton.
Kristus toi Sovun liiton.
Islam toi Armon liiton.
Kristuksessa yhdistetään kaikki taivaassa ja maan päällä eikä mitään pilveä tai pimeyttä ole.
Jopa Babylonin portto riisutaan paljaaksi verisestä puvustaan ja puetaan valkoiseen pellavaan. Tämä on mysteeri.
Islamia paljon kunnioitetaan ja arvostetaan koska se on antanut niin paljon. Mutta kaikkein syntisin lopussa puetaan kunniaan . - Anonyymi
Ihminen elää yksilökohtaisuuttaan, eikä raamattu muutakuin kuvainoi sitä
KAIKKI MILLÄ ELÄMME PITÄÄ OLLA SISÄISTETTYNÄ MEISSÄ
kaikki muu ympärillämme on irti meistä
maalinen matka on sielu henki ruumis kokonaisuus ja ruumis on kuorenamme vain tämän matkan
JOTTA KYLLÄ PITÄISI JO KÄSITTÄ MITÄ ON ELÄN YLLÄPITÄJÄ
USKON VOIMIN- Anonyymi
ISLAMIN OMAHYVÄISYYDELLÄ EI ELÄMÄSSÄ OLE MITÄÄN VIRKAA
PAHUUS VAIN KAMPEAA IHMISTÄ ns. ojaan päälleen ja rapaseen sellaiseen
oikealta elämän tieltä
- Anonyymi
Niin siis Jumala on yksi ja ainoa, mutta hänellä on 3 persoonaa kuin lampussa on jalka, lakki ja valo. Ilman jalkaa lamppu ei pysy pystyssä, ilman laikkia valo ei suuntaudu ja ilman lamppua lamppu ei valaise. Yksinkertaista, kyllä 1 ja ainoa, mutta kolmessa persoonassa. Isä, poika ja pyhähenki
- Anonyymi
Ykseys ja kokonaisuus on yhtä ja samaa, rupeas siltä pohjalata tuota hyvää päätelmääsi työstämään.
Sinapin siemen ja kaikkeus.
- Anonyymi
Islam perustuu valheille ja väkivallalle. Totuus tuhoaa islamin.
https://youtu.be/8pwlNTFj2cY?si=77H2C2cqi-LDfD2U- Anonyymi
Islam on pelkkää valetta ja propagandaa.
Vain tyhmät ihmiset tukeutuvat uskontoihin ja kuvittelevat saavansa jotain uskomatonta.
Voi noita rassukoita.
- Anonyymi
Nuorena tuli kuunneltua noita beatlegseitä jonkin verran.
- Anonyymi
Raamatun Sana on Totuus. Tulee kyllä antikristus, joka julistaa olevansa jumala. Jumala lähettää eksytyksen niille, jotka eivät ottaneet rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua. Antikristus on siis niille, jotka ovat jo valmiiksi eksyneet. Jeesus tulee kyllä takaisin suurella voimalla ja kirkkaudella ja sen näkee koko maailma. Silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat (myös muslimit) sillä tuomion hetki on tullut. Tämä on kerrottu Raamatussa. Vielä on pelastuksen mahdollisuus, uskomalla Jeesukseen vapahtajanaan. Islamilla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa, islam pyrkii sotkemaan ja valehtelemaan Raamatun totuutta. Jeesus oli juutalainen ja Hän on juutalainen. Hän luki Vanhaa Testamenttia.
- Anonyymi
Jumala lähettää eksytyksen niille, jotka eivät ottaneet rakkautta totuuteen voidaksensa pelastua.
Juuri Islam on TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN. Joten juuri siihen pitää ottaa rakastava asenne tai eksyy.
Miksi olette nurja islamia kohtaan? Senkö tähden kun se Venäjän, Kiinan ja Juudan hyökkäyksen jälkeen on osallistunut jälkikorjuuseen.
Jälkikorjaajista ei pidetä?
Suomi on luopunut Jumalasta. Unohtanut sapatin, hyväksynyt homouden ja monin muin tavoin. Lakiin on kirjoitettu että jos niin tapahtuu luopunut kansa korvataan paremmalla kansalla. Sellaisella joka kuulee Jumalaa. Myös raamatussa on varoitus joillekin seurakunnille. Ne typistetään ja korvataan Messiaanisilla uusilla seurakunnilla.
Hieno asia että olette Jeesuksen puolella. Hän on Herra. Herra joka 2003 ilmestyi minulle ja kehotti lukemaan kaikki islamia käsittelevät teokset. Ja sanoi ehkä Muhammed (saas) oli Ihmisen Poika.
Profeetta Isa on Kristuksen suun HENKÄYS jonka avulla antikristus lamaannutetaan. Tutkikaa ihmeessä tekin kaikki islamia käsittelevä kirjallisuus. Ja unohtakaa asenne joka on ennalta tuomitseva. Ennen kuin on edes Mahdi ilmestynyt. Olette tuomitsemassa häntä.
Hänellä on vaarallisia vihollisia. Sufy Ani joka raiskaa naiset ja lapset, 30 väärää Mahdia joiden vaikutus on arveluttava. Sekä vielä maailman kuninkaat aina kokoontuu Herran voideltua vastaan.
Jumala lähettää hänet totuuden, rauhan, oikeuden ja vaurauden tähden. Ja totuutta on jo paljon jaettukin. Hänen nimensä tähden.
Älkää eksykö, vaan punnitkaa mikä on totta. Ja mikä vain ennakkoasennetta. Jos tiedä mitä juutalainen katso ja ajatelle Jeesus ja hänen äiti ,ei koska puhut noin .H u
,voin kirjoitan sinulle mitä juutalainen mieti jeesus äiti mutta haluan sinä itse lyötä
- Anonyymi
Satan rules!
- Anonyymi
6.11.2024 Keskiviikko
Raamatunteksti(t)
Daniel 2
44»Noiden kuninkaiden aikana on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka ei ikinä tuhoudu, eikä sitä valtakuntaa anneta toiselle kansalle. Se murskaa lopullisesti kaikki nuo valtakunnat, ja se pysyy ikuisesti,
Daniel 2:44
Kaikkivaltias pitää ymmärryksen täysin hanskassaan
Eikä kuolevainen ymmärrä kuolemaansa .- Anonyymi
Aloituksesta ( Islam on totuus )
- silti kaikki sokeaa huuhaata. - Anonyymi
Tuossa on ihmisen sisäisyys esitettynä RAAMATUSSA ja meissä oleva JUMALALLISUUS MURSKAA LOPUKSI KAIKEN MUUN
- ja kivi jota kumarratte upotetaan tuliseen mereen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on ihmisen sisäisyys esitettynä RAAMATUSSA ja meissä oleva JUMALALLISUUS MURSKAA LOPUKSI KAIKEN MUUN
- ja kivi jota kumarratte upotetaan tuliseen mereenEi jumalisuudella pitkälle pötkitä. Vaan syntinen saa armon ja saatanan palvojat korotetaan loistoon. Valkeuden enkelin asuun.
Tämä on todellisuus ja käytännön Filosofia, muu on teoriaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalisuudella pitkälle pötkitä. Vaan syntinen saa armon ja saatanan palvojat korotetaan loistoon. Valkeuden enkelin asuun.
Tämä on todellisuus ja käytännön Filosofia, muu on teoriaa.Päivän Sana
07.11.24
Suurempi kuin elämä on sinun armosi. Minun huuleni ylistävät sinua. Ps. 63:4
IHMISELLÄ PITÄÄ OLLA TAJUNTA, EI MUUTAKUIN SITÄ KASVASTAEN
VOIMME TAJUTA ARMON OLEMASSAOLON JA HENKIIN HERÄÄMISEN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän Sana
07.11.24
Suurempi kuin elämä on sinun armosi. Minun huuleni ylistävät sinua. Ps. 63:4
IHMISELLÄ PITÄÄ OLLA TAJUNTA, EI MUUTAKUIN SITÄ KASVASTAEN
VOIMME TAJUTA ARMON OLEMASSAOLON JA HENKIIN HERÄÄMISENEi Egyptiläiset päässeet virran yli, vaikka maaiset taidot olivat kyllä hyvät.
Sinne upposivat kuin kivi - järveen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalisuudella pitkälle pötkitä. Vaan syntinen saa armon ja saatanan palvojat korotetaan loistoon. Valkeuden enkelin asuun.
Tämä on todellisuus ja käytännön Filosofia, muu on teoriaa.Kun sydän on vapaa, ei syntisten seura pelota. Kun tietää, kehen uskoo, ei tarvitse elää kuoressaan ahdistuen jokaisesta poikkeavasta ajatuksesta. Jeesus oli täysin vapaa. Niin vapaa, että hän saattoi kulkea ihmisten joukossa iloiten ja rakastaen ja kutsuen heitä seuraansa taivaan tielle. Hän ei ahdistunut syntisten heikkoudesta tai sairaiden taakoista. Uskonnollisten puoskareiden ja ylpeiden itsensä korottajien seuraa hän sen sijaan vältteli. Nuo laskivat taakkoja heikkojen harteille, joilla ei ollut voimaa niitä kantaa. Siellä missä Jeesus liikkui, taakkoja otettiin sen sijaan pois ja elämään lahjoitettiin uusi vapaus. Armahtavaisuus kulki sydämestä sydämeen
- Anonyymi
7.11.2024
Raamatunteksti(t)
Jeremia 29
11Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Jeremia 29:11
onneksi islamia ei pidetä elämän laskuissa minään -- Anonyymi
Islam ja juutalaisuus ovat ELÄMÄN PUOLELLA.
Tulevaisuudessa oleva tietokone peto hallitsee koko maailmaa. Se on kopio, kuva, patsas. Ja Islam sekä juutalaisuus ovat kopioita ja patsaita vastaan.
Siksi tuo tietokone pyrkii tuhoamaan elämänsä viholliset eli islamin ja juutalaisuuden.
Tämä kaikki on salaisesti otettu huomioon pyhissä kirjoissa.
Elämä ei voi voittaa vaan kone, tietokone, kuva pedon ottaa täyden vallan maailmaan. Toteutuu Matrix elokuva. Jos olet islamia vastaan niin olet tietokoneen, pedon kuvan puolella joka tulevaisuudessa hallitsee koko maailmaa. Olet ELÄMÄÄ VASTAAN.
ELÄMÄ EI VOI VOITTAA ENÄÄ. KONEET OVAT TULEVAISUUDESSA OTTANEET VALLAN JA NE KONTROLLOI MEIDÄN AIKAAMME MYÖS.
- Anonyymi
Jeesus on juutalainen ainaisesti. Islam on pelkkää valhetta, Raamatun Sana on totuus. Antikristus kyllä tulee eksyttämään ne, jotka eivät halunneet uskoa totuutta. Kun Jeesus tulee takaisin kaikki sukukunnat parkuvat, koska Hän tuomitsee kaikki kansat
- Anonyymi
Koraani on Jumalan ääni ja Totuuden Henki Jumalan ja Jeesuksen luota. MAAILMA EI VOI HENKEÄ SAADA EIKÄ OTTAA VASTAAN.
Mutta opetuslapset voivat ja heidän kanssaan se on ikuisesti.
Raamattu, evankeliumi, Koraani ovat kaikki Jumalan kirjoja. Ne todistaa yhtäpitävästi Jumalan ylistystä ja kunniaa. Raamattu ja evankeliumi ovat enemmän koodattuja kuin Koraani joka on selkeämpi.
Hienoa että olet ottanut Jeesuksen, maailman pelastajan vastaan. Jeesus itse sanoi Henkeä totuuden maailma ei kykene vastaan ottamaan.
Riittää kuitenkin Jeesus. Ei ole kuitenkaan syytä puhua Pyhää Henkeä vastaan. Kyllä Islam on aina hyväksynyt Jeesuksen. Eikä mitään suurempaa erimielisyyttä ole. Toki uskontojen lisäksi on otettava huomioon kuninkaat jotka sotii toisiaan vastaan. Ne kuninkaat ovat kovin julmia välillä.
Mutta Jumala antoi uskonnot johdattamaan kaikki oikealle polulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koraani on Jumalan ääni ja Totuuden Henki Jumalan ja Jeesuksen luota. MAAILMA EI VOI HENKEÄ SAADA EIKÄ OTTAA VASTAAN.
Mutta opetuslapset voivat ja heidän kanssaan se on ikuisesti.
Raamattu, evankeliumi, Koraani ovat kaikki Jumalan kirjoja. Ne todistaa yhtäpitävästi Jumalan ylistystä ja kunniaa. Raamattu ja evankeliumi ovat enemmän koodattuja kuin Koraani joka on selkeämpi.
Hienoa että olet ottanut Jeesuksen, maailman pelastajan vastaan. Jeesus itse sanoi Henkeä totuuden maailma ei kykene vastaan ottamaan.
Riittää kuitenkin Jeesus. Ei ole kuitenkaan syytä puhua Pyhää Henkeä vastaan. Kyllä Islam on aina hyväksynyt Jeesuksen. Eikä mitään suurempaa erimielisyyttä ole. Toki uskontojen lisäksi on otettava huomioon kuninkaat jotka sotii toisiaan vastaan. Ne kuninkaat ovat kovin julmia välillä.
Mutta Jumala antoi uskonnot johdattamaan kaikki oikealle polulle.Kyllä koraani ei teille elämää anna kyllä sivistyneet kansat sen tekee pistämällä koraaniväelle leivän eten, muuten olisitte jo manan majoilla
KOraniporukat kiertää sivistystä - kuin kissat kuumaa puuroa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koraani ei teille elämää anna kyllä sivistyneet kansat sen tekee pistämällä koraaniväelle leivän eten, muuten olisitte jo manan majoilla
KOraniporukat kiertää sivistystä - kuin kissat kuumaa puuroaNiin maailma ei voi henkeä vastaanottaa.
Mutta ei henkikään voi taipua pitämään itseään yhdentekevänä.
Islam toi paperin, rukin, etc. Etc. Ja öljy se traktorit pelloilla pitää. Myös lannoiteaineita tarvitaan. Kaikki tärkeät elintarvikkeet ovat Etelä-Amerikasta: peruna, tomaatti, maissi, suklaa, banaani etc.
Ei Henki voi alkaa vähätellä itseään ja alistua täysin maailman orjaksi. Säälikää nyt sen verran että ymmärrätte tämän tosiasian myös.
EI LIHA MITÄÄN HYÖDYTÄ HENKI ELÄVÄKSI TEKEE.
Ei ole sopivaa vaatia orjuutta jaloilta joille Jumala lupasi vapauden. Sellainen vaatimus on liiallista ylimielisyyttä. Mahdi kykenee Isan ja Elian avulla tekemään rauhan ja tuomaan oikeuden. Hän on ainoa toivo.
Maailma ei kykene vastaanottamaan mutta uskovat kykenee. Antaa siis uskovien pyrkiä oikeuteen ja rauhaan.
Mitä maailma voi tehdä? Luottaa uskovaisiin. Toki myös sopeutua joihinkin paastoihin. Yms.
Tai jos ei löydy sopua niin sitten vain luottaa saatanaan ja siihen että Islam ja saatana kykenee sovun saamaan aikaan jotenkin.
Sovun joka tyydyttää myös maailmaa.
- Anonyymi
Päivän Sana
Perjantai 8.11.2024
Minä, Herra, asetan määräajan ja tuomitsen oikeudenmukaisesti. Maa järkkyy, sen kansat järkkyvät, mutta minun pylvääni pitävät maan paikoillaan.
Ps. 75:3–4 - Anonyymi
On totuus, että islam on roskaväen uskonto.
- Anonyymi
Islam on täyttä valhetta alusta loppuun.EI JATKOON
- Anonyymi
Mitään mahdia ei koskaan tule eikä ole. Yhtä suurta ja samaa harhaa koko tuo uskonto muutenkin perusteiltaan.
- Anonyymi
Salaam!
Islam on Totuus, mutta todellisuuden muokkaa pedon kuva mieleisekseen. Tekoäly ja tietokone tulevaisuuden. Islam ei kykene tuota konetta voittamaan. Se tekee todellisuudesta ja maailmasta helvetin uskoville, mutta paratiisin maailmallisille joita kone ehdollistaa mielin määrin.
Mitä Totuus hyödyttää? Viisain Kuningas Salomo sanoi: TOTUUS EI MYY, TOTUUS EI KÄY KAUPAKSI. - Anonyymi
Miten kertoa islamista
"On helpompaa huiputtaa ihmisiä kuin saada heidät ymmärtämään, että heitä on huiputettu"
- Mark Twain
ISLAM ON MAALISEN HELVETIN LUOJA- Anonyymi
Vältä kaikin keinoin kritisoimasta islamia ennen kuin näet, että henkilö on ymmärtänyt totuuden. Anna heidän silloinkin ottaa aloite. Jos ihmiset eivät ole kiinnostuneita, älä painosta heitä. Usein tapahtuu jotakin, joka saa heidät miettimään asiaa uudestaan. Silloin he toivottavasti tulevat uudestaan luoksesi ja esittävät sinulle kysymyksiä tapahtuneesta. Kun olet kylvänyt siemenen, se usein alkaa kasvaa ilman, että sinun täytyy tehdä mitään.
Aina kun ihmiset suhtautuvat vihamielisesti totuuteen, älä painosta heitä liikaa. Anna heille sopivaa luettavaa ja anna heidän itse päättää. Jätä puheenaihe ja jatka ystävyyttäsi. On hämmästyttävää miten monet heistä löytävät lopulta totuuden omin avuin. Jos painostat heitä, he vain kaivautuvat syvemmälle poteroihinsa. Tämän lähestymistavan avulla säästät itsesi monelta harmilta. Se tekee sinusta myös tehokkaamman levittäessäsi sanaa islamin laajentumisen vaaroista.
- Anonyymi
Islam on riivaajien oppi ja sillä ei ole mitään tekemistä Pyhän Jumalan kanssa.
Jos Jeesus tule takaisin vaikka en nähnyt kuole tule takaisin
mutta jos tule takaisin heti hyökkää Juutalaiset ei muslimi
tiedä yrität olla ystävällinen juutalaiset kanssa
mutta juutalaiset tiedä hyvin jos jessus tule takaisin- Anonyymi
Itsetuhoista jihadia
Muhammed oli nyt Arabian kuningas, joka oli kukistanut kaikki vihollisensa.
Vaikka Muhammed oli pätevä sotilaskomentaja, hänen jihadin päästrategiansa ei perustunut sotilaalliseen ylivertaisuuteen, vaan hänen kykyynsä innostaa seuraajansa itsetuhoiseen urheuteen taistelussa.
Kun se yhdistettiin islamin kykyyn korvata kaatuneet taistelijat uusilla korkean syntyvyyden avulla, ja täydellisellä sitoutumisella selkkauksiin, islam voitti lopulta kaikki taistelut, joihin se osallistui.
On hyvä huomata, että vaikka Bysantti oli aluksi täysin ylivoimainen muslimeihin verrattuna, muslimit tulisivat pian valloittamaan heidän valtakuntansa.
5) Kannusta seuraajiasi fanaattisiin itsemurhatehtäviin.
6) Harhauta vihollista (kafireja) aina kun mahdollista varmistaaksesi voittosi.
7) Älä koskaan anna periksi, älä edes silloin, kun olet jo lyöty.
8) Älä koskaan salli Muhammedin, Allahin tai islamin kritiikkiä. Tuhoa sananvapaus. Anonyymi kirjoitti:
Itsetuhoista jihadia
Muhammed oli nyt Arabian kuningas, joka oli kukistanut kaikki vihollisensa.
Vaikka Muhammed oli pätevä sotilaskomentaja, hänen jihadin päästrategiansa ei perustunut sotilaalliseen ylivertaisuuteen, vaan hänen kykyynsä innostaa seuraajansa itsetuhoiseen urheuteen taistelussa.
Kun se yhdistettiin islamin kykyyn korvata kaatuneet taistelijat uusilla korkean syntyvyyden avulla, ja täydellisellä sitoutumisella selkkauksiin, islam voitti lopulta kaikki taistelut, joihin se osallistui.
On hyvä huomata, että vaikka Bysantti oli aluksi täysin ylivoimainen muslimeihin verrattuna, muslimit tulisivat pian valloittamaan heidän valtakuntansa.
5) Kannusta seuraajiasi fanaattisiin itsemurhatehtäviin.
6) Harhauta vihollista (kafireja) aina kun mahdollista varmistaaksesi voittosi.
7) Älä koskaan anna periksi, älä edes silloin, kun olet jo lyöty.
8) Älä koskaan salli Muhammedin, Allahin tai islamin kritiikkiä. Tuhoa sananvapaus.Harmi kun en olen Muslimia
ja jos olisin kyllä sanoin ja olisin ylpeä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Harmi kun en olen Muslimia
ja jos olisin kyllä sanoin ja olisin ylpeäNoinhan ovat ruvenneet kaikki sanomaan
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan ovat ruvenneet kaikki sanomaan
Minulle kaikki uskonto 1 kg paska
700 g juuri 700 g kristus hahehaha- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Harmi kun en olen Muslimia
ja jos olisin kyllä sanoin ja olisin ylpeäMuhammedin elämä vuosilukuina
570 - syntyy Mekassa
576 - jää orvoksi äidin kuollessa
595 - solmii avioliiton Khadijan, rikkaan lesken kanssa
610 - saa ensimmäiset ilmestyksensä enkeli Gabrielilta
619 - suojelijana toiminut setä kuolee
622 - pakenee Mekasta Medinaan (Hijra)
623 - määrää ryöstöretkiä Mekan karavaaneja vastaan
624 - Badrin taistelu
624 - karkottaa Qainuqan juutalaisheimon Medinasta
624 - surmauttaa Ka'b al-Ashrafin
625 - Uhudin taistelu
625 - karkottaa Nadirin juutalaiset
627 - vallihaudan taistelu
627 - Quraizan verilöyly
628 - Hudaibijan rauhansopimus Mekan kanssa
628 - Khaibarin juutalaisten hävitys ja alistaminen
629 - ensimmäinen sotaretki kristittyjä vastaan Mutassa
630 - valloittaa Mekan yllätyshyökkäyksellä
631 - toinen sotaretki kristittyjä vastaan Tabukissa
632 - kuolema - Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Minulle kaikki uskonto 1 kg paska
700 g juuri 700 g kristus hahehahaSiinähän teitin työnne onkin :
- kun sitä väännette,, muuhun ei ymmärrys sitten piisaakkaan - eikä järkenne.. Anonyymi kirjoitti:
Muhammedin elämä vuosilukuina
570 - syntyy Mekassa
576 - jää orvoksi äidin kuollessa
595 - solmii avioliiton Khadijan, rikkaan lesken kanssa
610 - saa ensimmäiset ilmestyksensä enkeli Gabrielilta
619 - suojelijana toiminut setä kuolee
622 - pakenee Mekasta Medinaan (Hijra)
623 - määrää ryöstöretkiä Mekan karavaaneja vastaan
624 - Badrin taistelu
624 - karkottaa Qainuqan juutalaisheimon Medinasta
624 - surmauttaa Ka'b al-Ashrafin
625 - Uhudin taistelu
625 - karkottaa Nadirin juutalaiset
627 - vallihaudan taistelu
627 - Quraizan verilöyly
628 - Hudaibijan rauhansopimus Mekan kanssa
628 - Khaibarin juutalaisten hävitys ja alistaminen
629 - ensimmäinen sotaretki kristittyjä vastaan Mutassa
630 - valloittaa Mekan yllätyshyökkäyksellä
631 - toinen sotaretki kristittyjä vastaan Tabukissa
632 - kuolemaHyvää en tiesin tuo juttu
- Anonyymi
Kuulevat korvat ja näkevät silmät :
10.11.2024
Raamatunteksti(t)
Luukas 20
34Jeesus vastasi heille: »Tässä maailmassa otetaan vaimo ja mennään vaimoksi. 35Mutta tulevassa maailmassa ne, jotka on katsottu ylösnousemuksen arvoisiksi, eivät enää mene naimisiin.
Luukas 20:34-35
Ja jatkoa perään
36He eivät enää voi kuolla, sillä he ovat enkelien kaltaisia. He ovat Jumalan lapsia, ylösnousemuksesta osallisia. 37Ja sen, että kuolleet nousevat ylös, on Mooseskin osoittanut kertomuksessa palavasta pensaasta. Hänhän sanoo, että Herra on Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala. 38Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Hänelle kaikki ovat eläviä.»
39Jotkut lainopettajista sanoivat tähän: »Hyvin vastasit, opettaja.» 40Silloin ei enää kenelläkään ollut rohkeutta kysyä häneltä mitään.
Daavidin poika ja Daavidin herra
41Jeesus kysyi heiltä: »Kuinka voidaan sanoa, että Messias on Daavidin poika? 42Daavid itse sanoo Psalmien kirjassa:
– Herra sanoi minun herralleni:
Istu oikealle puolelleni.
43Minä kukistan vihollisesi,
panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle.
44Daavid siis kutsuu Messiasta herraksi. Kuinka Messias silloin voi olla hänen poikansa?»
Varokaa lainopettajia!
45Kaiken kansan kuullen Jeesus sanoi opetuslapsilleen: 46»Varokaa lainopettajia! He kulkevat mielellään pitkissä viitoissa ja nauttivat siitä, että heitä tervehditään toreilla, he istuvat synagogassa mielellään etumaisilla istuimilla ja pidoissa kunniapaikalla, 47mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa.»
SIINÄ ON IHMISEN IKUISUUTTA KUVAKIELIN ILMAISTUNA- Anonyymi
Mites islamisti tuon lauseen edukseen kääntäisivät ja elämänsä korokkeeksi, sillä taivaan ja elämän mitat ovat ihmiselle käsittämättömiä.
( 43Minä kukistan vihollisesi,
panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle. ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites islamisti tuon lauseen edukseen kääntäisivät ja elämänsä korokkeeksi, sillä taivaan ja elämän mitat ovat ihmiselle käsittämättömiä.
( 43Minä kukistan vihollisesi,
panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle. )Toisaalta Jeesus sanoi joka lakia opettaa ja noudattaa on suurin taivasten valtakunnassa.
Laissa on heikkoutena sen sisältämä lupaus joka on pienempi kuin syntisten ja pahojen saama lupaus.
Mikä on lain , rakkauden ja muun sellaisen antama etu parhaimmillaan on ikuinen elämä.
Kun taas syntinen kestää mammonassaan 3 tai 4 sukupolvea.
En osaa kuvata lain suuruutta ja oikeuden suuruutta. Uskon sen yhä olevan mysteeri Mutta suureksi se saattaa osottautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta Jeesus sanoi joka lakia opettaa ja noudattaa on suurin taivasten valtakunnassa.
Laissa on heikkoutena sen sisältämä lupaus joka on pienempi kuin syntisten ja pahojen saama lupaus.
Mikä on lain , rakkauden ja muun sellaisen antama etu parhaimmillaan on ikuinen elämä.
Kun taas syntinen kestää mammonassaan 3 tai 4 sukupolvea.
En osaa kuvata lain suuruutta ja oikeuden suuruutta. Uskon sen yhä olevan mysteeri Mutta suureksi se saattaa osottautua.HALUAAKOS ISLAMISTI ITSE KUOLETTAA ITSENSÄ JA TARTUA TYHJYYTEEN
- maan tomuun
36He eivät enää voi kuolla, sillä he ovat enkelien kaltaisia. He ovat Jumalan lapsia, ylösnousemuksesta osallisia. 37Ja sen, että kuolleet nousevat ylös, on Mooseskin osoittanut kertomuksessa palavasta pensaasta. Hänhän sanoo, että Herra on Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala.
38Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Hänelle kaikki ovat eläviä.»
- Anonyymi
Asuuko Allah Olympos vuorella muitten jumalien kanssa ja mikä on hänen suhteensa Zeukseen? ylä- vai alapuolella ?
- Anonyymi
Eräs lähde kertoo , että Allah vaati jokaiseen Pyhään kirjaan nimitettävän YLIJUMALAN.
Eli jokaisessa uskonnossa tulee olla nimeltä tunnettu Ylijumala Allahin tahdosta.
Kalevala Ukko
Ilias Zeus
Hindut Indra
VT Herra Zebaot
Jne.
On myös mielenkiintoista että ILIAS toista päin on SALIH, joka on yksi Koraanin tuntema profeetta muistaakseni Thamudia varten.
Oliko Homeroksen teos Ilias yksi pyhistä kirjoista jopa Koraanin mukaan. ?
- Anonyymi
Islam on rakennettu pääosin kristinuskosta ja juutalaisuudesta kopioiduista ja muunnelluista osista.
Islam syntyi vasta tuhansia vuosia ensimmäisten Raamatun kirjoitusten jälkeen.- Anonyymi
Höpinää kaikki - kiveä kiertäen
- Anonyymi
Saija Tuupanen Sininen huivi
https://www.youtube.com/watch?v=P_FnhbhsgmE&pp=ygUcU2FpamEgVHV1cGFuZW4gU2luaW5lbiBodWl2aQ==
Syitä kysele en sanaakaan sano en..Saija- Anonyymi
Kätken lahjaani en, TOTUUS ON VAIN LUOJASSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kätken lahjaani en, TOTUUS ON VAIN LUOJASSA
Maanantai 18.11.2024
Me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus vallitsee.
2. Piet. 3:13
Ja juna kulkee läpi usvien kulkee ja kulkee
- elämän usvain luojilla on vain se usva mistä luulevat jotain saavansa
- Anonyymi
Päivän Sana
19.11.24
Minä annan heille uuden sydämen ja heidän sisimpäänsä uuden hengen, minä otan heidän rinnastaan kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen. Hes. 11:19
Elävä sydän sykkii ja tuntee. Se reagoi kylmyyteen ja lämpöön ja pitää elämää yllä. Jos sydän muuttuu kiveksi, ei henkikään ole enää elävä. Ilman Jumalan apua sydämemme on kuollut ja me olemme kylmiä kivisydämen kantajia. Vain Jumala voi antaa meille uuden sydämen ja uuden hengen, joka saa elämän ja ravinnon virtaamaan suonissamme. Kun sydän muuttuu, se myös muuttaa asenteemme Jumalaan ja lähimmäisiimme. Jumalan tahto tulee meidän tahdoksemme ja lähimmäisen huolet meidän huoliksemme. Elävän sydämen kantaja ei voi kulkea hädän ohitse eikä kylmettää sydäntään Jumalan tahdon tekemiselle. Elävä sydän ohjaa rakastamaan Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään. Se ohjaa kulkemaan lähellä Herraa.
Kyllä kiviläjän kuuluu jättää oman onnensa nojaan.- Anonyymi
Niin tuo sama opetus oli jo Mirza Ghulam Ahmad Mujaddidilla. Hän opetti Jumalan armosta että kun sen saa tulee Jumala itse asumaan sisään. Jumalan itsensä suu on suusi, silmät silmäsi ja kädet kätesi.
Tämä on armon liiton salaisuuksia. On sääli että Islam ei ottanut vastaan Ahmadia ja jäi jälkeen muista.
Siunausta ja rauhaa!
- Anonyymi
Totuus on, että islamia vastaan soditaan sivistysmaissa lähivuosina Israelin tavoin.
- Anonyymi
Berliinin poliisipäälliköltä kova lausunto – kehottaa juutalaisia ja homoja varovaisuuteen
Poliisipäällikön mukaan taustalla on Hamasin viimevuotinen hyökkäys Israeliin ja Israelin hyökkäys Gazaan.
- Anonyymi
Jeesus tulee takaisin muslimina,
Häh,roskaa kirjoitat. Muista,että lahkonne syntyi vihasta 1300-luvulla nykyaikaa.
Varmaan tiedät,että Kristus on Rakkauden tie,valo ja suunta kotiin.
Miten Rakkaus voi muutua vihan tieksi?
Kai tiedät Islmin perustajan alkuvaiheen..
Hän yritti kääntää ihmisiä Medinassa ja kaikki nauroi hänelle,
kunnes hän hyökkäsi Juutalais kylään tappaen kylän kaikki miehet ja ottaen naisia vaimo orjakseen ja yksi heistä oli Aisha 6v.
Myöhemminen hän Mohammed pedofililoitui ja yhtytyi Aishaa,kun hän oli 9v.
Mitäpä tämä kertoo,että onko Rakkautta vai pahuutta?
Entä nyky Islam,onko Rakkautta?
Montako sanaa koraanista löytyy Rakkaus tai Armo?
Armoa ei yhtään, Rakkaus sana tiedän sen määreen mutta tiedätkö sinä?
Se on vähäinen.
Sen pahuus kyllä tulee siis Islam ajan saatossa mutta kirjoitettu oin,että hän Isän poika tulee taivaasta ja tuhoaa xxxx vääryyden ja eikö Islam edusta vääryyttä? - Anonyymi
Jeesus todisti Tawhid, eli jeesus oli muslimi
Uskoisin,että mohammed oli Juutalainen.
Ei silloin ollut Islamia ja Mohammed oli kastettu Juutalaiseksi,näin se on.
Juutalainen mohammed mutta erosi .
Entä oliko jo mohammed Daesh.
Murhaaja jo lapsena,olisi kokenut perheseksuaali väkivaltaa,kun kamelilla kurvasi sitten vihapäisään Juutalaiskylään..Varmasti oli juovuksissa kun kamelilla kurvaili mutta ei tainu olla silloin puhallutuksia?
Olisi pitänyt olla. - Anonyymi
Islam on täyttä puppuah ja näytelmää kivesä ympärillä touhujjaan pitäen
- Anonyymi
Islamin jumala on epäjumala. Vain Raamatun Jumala on tosi Jumala.
- Anonyymi
Islam vääristelee totuutta, islam on pelkkä kuoleman kultti.
- Anonyymi
Vain JUMALASSA ON TOTUUS
Päivän Sana
20.11.24
Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan. Matt. 16:27
Uskoville maksetaan heidän jokaisesta hyvästä teostaan palkinto taivaassa. Heidän epäonnistumisiaan, lankeemuksiaan, tekemättä jättämisiään, loukkaamisiaan, pahoja ajatuksiaan, surkeata vaellustaan tai mitään muutakaan sellaista, mistä he painavat päänsä häpeästä, ei huomioida lainkaan – on kuin niitä tekoja ei olisi koskaan tehty. Epäuskoisille maksetaan heidän jokaisesta pahasta sanastaan, ajatuksestaan ja teostaan, jokaisesta laiminlyönnistä, syntisestä himosta ja ahneudesta, kaikesta oman hyvän etsimisestä, pahoista puheista ja toisten väheksymisestä rangaistus, joka heille todella kuuluu. On suurta armoa, että kristitty pelastuu armosta, ei teoista. Vain sillä tavalla me voimme ylipäätään päästä perille. Armosta me kuitenkin pääsemme, pääsemme sittenkin.
AVAA SILMÄSI TOTUUDELLE JA ELÄVÄÄ TUOTAVALLE ELÄMÄN LÄHTEELLE- Anonyymi
ELÄMÄ ON AVOINTA TOTUUTTA
Ke, 20 Marraskuu
Herra sanoo:’Älköön murehtiko muukalainen, joka on tullut minun luokseni, sanoen: ’Näinkö Herra sulkee minut kansansa yhteydestä?’ He kaikki saavat tulla pyhälle vuorelleni. Minä täytän heidät riemulla, kun he rukoilevat siellä.’
Jes. 56:1-7
Raamatun lukuja jokaiselle päivälle - Anonyymi
IHMINEN OSAA ELÄVYYTENSÄ TUHOTA JA SIINÄ ONKIN OIKEIN MESTARI
Mutta RAAMATUN KUVAUKSET ON NYTKIN TÄTÄ KOKOAIKAISTA HETKEÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IHMINEN OSAA ELÄVYYTENSÄ TUHOTA JA SIINÄ ONKIN OIKEIN MESTARI
Mutta RAAMATUN KUVAUKSET ON NYTKIN TÄTÄ KOKOAIKAISTA HETKEÄJeesus tuli elämään toteuttamaan kirjoituksia mitä HÄNESTÄ OLI MEINATTU
NÄIN SE MENEE NE EIVÄT OLE ENNUTUKSIÄ VAAN TÄYTTÄ TÄTÄ PÄIVÄÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELÄMÄ ON AVOINTA TOTUUTTA
Ke, 20 Marraskuu
Herra sanoo:’Älköön murehtiko muukalainen, joka on tullut minun luokseni, sanoen: ’Näinkö Herra sulkee minut kansansa yhteydestä?’ He kaikki saavat tulla pyhälle vuorelleni. Minä täytän heidät riemulla, kun he rukoilevat siellä.’
Jes. 56:1-7
Raamatun lukuja jokaiselle päivälleSiinä HORTAMA AVAUTUU jos tuonne kivenpyöritystä tarjotaan.
- Anonyymi
Päivän sana
21.11.2024
Raamatunteksti(t)
Psalmi 90
Ihmiselämän lyhyys ja Jumalan ikuisuus
1Mooseksen, Jumalan miehen, rukous.
Herra, sinä olet meidän turvamme
polvesta polveen.
2Jo ennen kuin vuoret syntyivät,
ennen kuin maa ja maanpiiri saivat alkunsa,
sinä olit.
Jumala, ajasta aikaan sinä olet.
Psalmi 90:1-2
Elämä on täysin uskon varaista, Kaikkeuden luomuksena SE ON MILLIMETRIEN TYÖTÄ- Anonyymi
Oikea leipä on kovaa ja ravitsevaa, mutta valaisee tien - kuin pitkillä valoilla AJELISI.
- Anonyymi
Torstai 21.11.2024
Minä odotan Herraa kuin vartijat aamua, hartaammin kuin vartijat aamua.
Ps. 130:6
Mitä tämä on, SE ON ELÄVÄN ELÄMÄN VOIMA JA MONINAISUUS.
- Anonyymi
Miksi islamisti on alistettu kumartamaan ja luulen siltä jotain saavansa
- ja taivaskin on näille pelkää neitseilyä josta lupaus on aivan huuhaata
islami on täyttä elämän kaaosta- Anonyymi
Pois tämä meistä
SILLÄ OIKEA TOTUUS ANTAA ELÄMÄLLE TULEVAISUUDEN JA TURVAN MAUSTEINEEN
- Anonyymi
Islam on epäjumalan palvontaa. Onneksi on olemassa ihan oikea tosi Jumala - Raamatun Jumala. Islam on pelkkä kuoleman kultti.
- Anonyymi
Päivän Sana
23.11.24
Usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen sana. Room. 10:17
Tämä on kokoaikaista tätä hetkeä. - Anonyymi
Islamissa vain kuoleminen on hyväksyttyä. Eläminen on islamissa kiellettyä.
- Anonyymi
Ennen oli kolme iankaikkista: usko, toivo ja rakkaus.
Mutta islamin ansiosta niitä on nyt viisi sillä mukaan kuuluu myös TOTUUS JA JIHAD.
Mahdi tuo totuuden aikaamme. Hän on jo perustanut kolme totuuden pylvästä. Ja kaikki mikä on salattua on seitsemännen eli Laodikean tähden avointa ja jokainen teko tulee päivänvaloon.
Ei mikään jää salatuksi. Ja Mahdin tähden kolmastoista seurakunta on jo yli 10 vuoden ajan julistanut että nyt Jumala vastaa jokaiseen kysymykseen. Mikään asia ei jää vaille vastausta.
Elämme hienoa aikaa jossa Islam on eräs keskeinen tekijä.- Anonyymi
On vailla järjen häivää tuhoisuuksin nytkin missä näitä on turvatoimia on lisättävä.
- Anonyymi
Jeesus sanoo: ”Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.”
Joh. 5:24
Herra, osoita minulle tiesi, opeta minua kulkemaan polkujasi. Ohjaa minut totuuteesi ja opeta minua, sinä Jumalani, auttajani! Sinuun minä luotan aina.
Ps. 25:4–5 - Anonyymi
Islam on perkeleen uskonto, allah on pelkkä langennut enkeli. Jeesus on voittanut perkeleen eikä Jeesuksella ole mitään tekemistä islamin kanssa.
- Anonyymi
Jeesuksella on tekemistä kaikkien kanssa sillä Kristuksessa yhdistetään kaikki mitä on taivaassa ja maan päällä.
Islam saa omakseen Kristuksen suun HENKÄYKSEN eli Profeetta Isan jonka avulla se tuhoaa tai heikentää antikristuksen. Ristiretkissä suuri osa itäkristityistä länsikristityt tappoivat heidät ja 200 vuoden ajan
ja inkvisitio kristinuskoin historia ei noin valkoinen ja puhdas
- Anonyymi
Islam on vaarallisin oppirakennelma ihmiskunnan historiassa.
- Anonyymi
Ei Islam ole sosialismin veroinen vaarallisuudessa. Kommunistinen manifesti määräsi papit tapettaviksi ja perheet sekä avioliiton tuhottavaksi. Islam puolustaa Jumalaa ja uskoa yhteen ainoaan Jumalaan.
Saatanan omiksi määrätyt vastustavat koska pelkäävät menettää.
Eikä maailma voi henkeä saada. Islam juuri on tuo Henki josta Jeesus puhui. Inkvisitio - ja 200 vuotta kampanjat - ristiretket - ja kun puhuit historiasta .suurin osa itäkiristityistä -länsikriistityt tappoivat heidät
he polttivat Muslimi ja juutalaiset sama aika.
Fernadon ja Andalusian aikaa ja paavin siunauksella
siksi juutalaiset pakenivat muslimi kanssa Espanjasta .lähi itään
muista jos puhutan historia muista puhut totta
- Anonyymi
Kuvottava islam pyrkii pomottamaan ja "nielemään" kkristinuskon. Jeesuksella ei ole mitään tekemistä islamin kanssa. Hän sanoi, "ettei perkeleellä ole mitään Hänessä". Toisinsanoen, allahilla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.
- Anonyymi
Ei se ole islamin pyrkimys, vaan Babylonin Porton kohtalo on Jumalan kädessä.
1. Se tuhoutuu täysin tulessa ja rytinässä.
2. Enkelit vievät sen turvaan paastoon autiomaahan jossa siitä pidetään huolta.
3. Sen päältä riisutaan verinen puku ja se puhtaan puhtaan valkoiseen pellavaan puetaan ja se käy taistoon vääriä profeettoja vastaan. Yhdessä Jumalan kuningaskunnan kanssa.
Jos Jessus tule takaisin vaikka en nähnyt kuollut ihminen tullut takaisin ,mutta jos tule takaisin se aloita Juutalaiset kanssa ja he itsekin tiedä
- Anonyymi
Islanin verisyys on jokapäiväistä.
Ainakin 32 ihmistä on kuollut ja liki 50 haavoittunut sunni- ja shiiamuslimien välisissä yhteenotoissa Pakistanin luoteisosassa, kertoivat viranomaiset lauantaina.
Yhteenottoja on viranomaisten mukaan ollut useissa eri paikoissa.
Muslimiryhmien välisissä yhteenotoissa Afganistan raja-alueella on kuollut viime kuukausien aikana liki 150 ihmistä. Torstaina kahta poliisivartiossa matkustanutta shiia-saattuetta kohti avattiin tuli, jolloin 43 ihmistä sai surmansa.
Shiiaryhmittymät kostivat iskun perjantaina hyökkäämällä useisiin sunnikohteisiin Kurramin piirikunnassa. Samalla hyökkääjät polttivat satoja kauppoja ja asuinrakennuksia.
Sunnien ja shiiojen väliset yhteenotot ovat verrattain tavallisia Pakistanissa, missä shiiayhteisöt ovat pitkään olleet sunnien syrjinnän kohteena. Anonyymi kirjoitti:
Islanin verisyys on jokapäiväistä.
Ainakin 32 ihmistä on kuollut ja liki 50 haavoittunut sunni- ja shiiamuslimien välisissä yhteenotoissa Pakistanin luoteisosassa, kertoivat viranomaiset lauantaina.
Yhteenottoja on viranomaisten mukaan ollut useissa eri paikoissa.
Muslimiryhmien välisissä yhteenotoissa Afganistan raja-alueella on kuollut viime kuukausien aikana liki 150 ihmistä. Torstaina kahta poliisivartiossa matkustanutta shiia-saattuetta kohti avattiin tuli, jolloin 43 ihmistä sai surmansa.
Shiiaryhmittymät kostivat iskun perjantaina hyökkäämällä useisiin sunnikohteisiin Kurramin piirikunnassa. Samalla hyökkääjät polttivat satoja kauppoja ja asuinrakennuksia.
Sunnien ja shiiojen väliset yhteenotot ovat verrattain tavallisia Pakistanissa, missä shiiayhteisöt ovat pitkään olleet sunnien syrjinnän kohteena.Se on totta Islam maailma huono ,mutta muista me puhumme ei demokratia valtio Afganistan-Pakistan-Iran- he ovat huono ei koulu
mutta mitä sanot kaunis ja fiksu ihmisiä jotka asuvat länsi
97 mil ihmisiä kuollut europasta 1 ja 2 maailman sota
6 mil juutalaiset kuoli europasta
10000000 ihmisiä kuollut maailmasta Venäjä ja USA sodan jälkeen
150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma
3 vuotta Ukraina sota
se ollut viimeinen 100 vuota fiksu ja koululaiset ja demokratia länsi maa historia
ja jos haluat voin kirjoitan sinulle ristiretket -ja inkvisitio ja monta idän kristittyä .länsikristtyt tappoivat heidät- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Se on totta Islam maailma huono ,mutta muista me puhumme ei demokratia valtio Afganistan-Pakistan-Iran- he ovat huono ei koulu
mutta mitä sanot kaunis ja fiksu ihmisiä jotka asuvat länsi
97 mil ihmisiä kuollut europasta 1 ja 2 maailman sota
6 mil juutalaiset kuoli europasta
10000000 ihmisiä kuollut maailmasta Venäjä ja USA sodan jälkeen
150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma
3 vuotta Ukraina sota
se ollut viimeinen 100 vuota fiksu ja koululaiset ja demokratia länsi maa historia
ja jos haluat voin kirjoitan sinulle ristiretket -ja inkvisitio ja monta idän kristittyä .länsikristtyt tappoivat heidätIslam ei tule rauhaan koskaan tyytymään nämä ikuiset hyökääjät normaalielämän hävittäjät
TAISTELUKILPI ON NÄILLÄ SANOISSA
islam on rauhan uskonto
islam ei ole uskonto, eikä mitään rauhaa - vaan on valtaus järestelmä Anonyymi kirjoitti:
Islam ei tule rauhaan koskaan tyytymään nämä ikuiset hyökääjät normaalielämän hävittäjät
islam on rauhan uskonto
islam ei ole uskonto, eikä mitään rauhaa - vaan on valtaus järestelmäMinä olen sama mieltä Islami maailmasta paljon ongelma .ei minä puolusta Uskonto koska kaikki uskonto ovat syöpä
mutta kirjoitin sinulle vähän länsi ja kristus historia ,toivoisin että sinä jotka hyökkää toinen uskonto puolusta vähän mitä kirjoitin että kristus ja länsi heillä myös likainen perse ja historia ,mutta tiedän ettet voi puolustaa ,parempi sinulle hyökkää toinen historia ja uskonto- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam ei tule rauhaan koskaan tyytymään nämä ikuiset hyökääjät normaalielämän hävittäjät
islam on rauhan uskonto
islam ei ole uskonto, eikä mitään rauhaa - vaan on valtaus järestelmäTekemillään hädänalaisuuksilla tekeytyvät pakolaisiksi ja sitäkautten menetelleen tuhoisuuksin levitäytyvät hemmo yhteiskuntiin täyteen ylläpitoon.
JA PISTÄMÄÄN KAIKEN SEKASIN TAPAISEKSEEN HÄVITYKSIN Anonyymi kirjoitti:
Tekemillään hädänalaisuuksilla tekeytyvät pakolaisiksi ja sitäkautten menetelleen tuhoisuuksin levitäytyvät hemmo yhteiskuntiin täyteen ylläpitoon.
JA PISTÄMÄÄN KAIKEN SEKASIN TAPAISEKSEEN HÄVITYKSINNyt rento juo vettä suola kanssa -ymmärrän kyllä mitä minä kysyin oli ja ollut tosi vaikea sinulle
haheha- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Nyt rento juo vettä suola kanssa -ymmärrän kyllä mitä minä kysyin oli ja ollut tosi vaikea sinulle
hahehaislami kokonaisuutena on taistelua kiven kummajaisesta, kukas syvemälle kumartaa
- tämä on sitä pakolaisuuden sinkoamista hemmo kultuureihin Anonyymi kirjoitti:
islami kokonaisuutena on taistelua kiven kummajaisesta, kukas syvemälle kumartaa
- tämä on sitä pakolaisuuden sinkoamista hemmo kultuureihinEnsi vasta kysymyksiä sitten kysy uusi kysymys hahehaha ja jos et ennä muista mitä se ollut kysymys.minä .voin kysyä uudelle
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ensi vasta kysymyksiä sitten kysy uusi kysymys hahehaha ja jos et ennä muista mitä se ollut kysymys.minä .voin kysyä uudelle
hyviä olette tyhjyytenne peitelläh
Anonyymi kirjoitti:
hyviä olette tyhjyytenne peitelläh
Kun vasta mitä kysyin ensin sinusta
älä huoli lupaa että vastataan kaikki sinun kysymyksiä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Kun vasta mitä kysyin ensin sinusta
älä huoli lupaa että vastataan kaikki sinun kysymyksiäMiksi esität maailman pahuutta ja miksi tulit suomeen.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esität maailman pahuutta ja miksi tulit suomeen.
Jos ihmisille äiti on Suomalainen ,häneen paikka on Suomea
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Jos ihmisille äiti on Suomalainen ,häneen paikka on Suomea
Löydä polkusi
- Anonyymi
Elävän veden voima
Elävä vesi synnyttää elämää. Jeesuksen lupaus on voimassa tänäänkin. Kun evankeliumin vesi saa synnyttää uskon, häneen uskovasta tulee elävän veden lähde. Lähde on aivan kuin astia. Astia ei tuota vettä, vesi tulee siihen muualta. Herra Jeesus on itse tuo evankeliumin vesi. Hänen sovitustyönsä parantaa kaikesta synnistä. Siitä autuuden lähteestä profeettakin kehotti ilolla ammentamaan vettä (Jes. 12:3). Elävä vesi sammuttaa ikuisen elämän janon.
https://www.paivamies.fi/sana-sunnuntaiksi/kaivolta-elavan-veden-lahteeksi-6.42.2109.c61931333a
Kaivolta elävän veden lähteeksi- Anonyymi
Näitä Elävän veden lähteitä ovat etenkin 100 vuoden välein saapuvat islamin Mujaddid uudistajat. Myös Intian avatar inkarnaatiot kuten Matsya, joka oli Martti Luther, Narasimha inkarnaatio joka on Britannian hovi.
Jne. Kyse ei siis ole mistään pikku-uudistajista, vaan todella suurista. Näkyy Luterilaisen kirkon uusissa tuulissa että elävää vettä ON JO AMMENNETTU. Esim. homoseksuaalisuden hyväksyntä oli rohkea uudistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä Elävän veden lähteitä ovat etenkin 100 vuoden välein saapuvat islamin Mujaddid uudistajat. Myös Intian avatar inkarnaatiot kuten Matsya, joka oli Martti Luther, Narasimha inkarnaatio joka on Britannian hovi.
Jne. Kyse ei siis ole mistään pikku-uudistajista, vaan todella suurista. Näkyy Luterilaisen kirkon uusissa tuulissa että elävää vettä ON JO AMMENNETTU. Esim. homoseksuaalisuden hyväksyntä oli rohkea uudistus.mahdit on mahdeja ja mitä lie harhautusta kaikki, mitä islam muutenkin on
- täyttä puppua kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jne. Kyse ei siis ole mistään pikku-uudistajista, vaan todella suurista. Näkyy Luterilaisen kirkon uusissa tuulissa että elävää vettä ON JO AMMENNETTU. Esim. homoseksuaalisuden hyväksyntä oli rohkea uudistus.https://www.youtube.com/watch?v=iHFe7u7jNT0
Kari, Jorma ja Paula - Olen suomalainen
Mahtava versio! Kari Tapio loistava artisti! Oli mun isän suosikki, kuunteli näitä lauluja aina ja myös ihan viimeisillä hetkillänsä elämässä. KIITOS!!!
MISSÄS ON ISLAMISTIN PANEUTUMINEN TYÖHÖN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jne. Kyse ei siis ole mistään pikku-uudistajista, vaan todella suurista. Näkyy Luterilaisen kirkon uusissa tuulissa että elävää vettä ON JO AMMENNETTU. Esim. homoseksuaalisuden hyväksyntä oli rohkea uudistus.https://www.youtube.com/watch?v=W_oqbnvSSzI&pp=ygUjTWF0dGkgamEgVGVwcG8gLSBNaW7DpCBSYWthc3RhbiBTdWE=
Matti ja Teppo - Minä Rakastan Sua
Tämä kappale sopii vaimolleni ja minulle täydellisesti vielä yli 30:n yhteisen vuoden jälkeen. On ihanaa, että on saanut vaimokseen ihmisen, jota voi aidosti RAKASTAA.
MAALISTA ELÄMÄÄ TAIVAAN SOINNUIN JOKAHETKISYYKSIN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mahdit on mahdeja ja mitä lie harhautusta kaikki, mitä islam muutenkin on
- täyttä puppua kaikkiIslam on TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN , jota maailma ei voi vastaan ottaa. Maailma ei voi henkeä saada.
2000 vuotta on Totuuden Henki ollut ykkönen eli Kalojen aikakauden. Mutta alkamassa on Vesimiehen aikakausi jolloin maailman Henki on ykkönen ja jyrää uskovat.
Me tarvitsemme Pyhää Henkeä, jota maailma ei voi saada mutta maailma luottaa muihin asioihin. Maailma sotii Jumalaa vastaan monella rintamalla, joista yksi on islamin halventaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI, HÄN , jota maailma ei voi vastaan ottaa. Maailma ei voi henkeä saada.
2000 vuotta on Totuuden Henki ollut ykkönen eli Kalojen aikakauden. Mutta alkamassa on Vesimiehen aikakausi jolloin maailman Henki on ykkönen ja jyrää uskovat.
Me tarvitsemme Pyhää Henkeä, jota maailma ei voi saada mutta maailma luottaa muihin asioihin. Maailma sotii Jumalaa vastaan monella rintamalla, joista yksi on islamin halventaminen.islami on tuhoisa valtausjärjestelmä
- Anonyymi
Päivän Sana
24.11.24
Minä kuljen sinun edelläsi. Vuorimaat minä tasoitan, pronssiovet murran, rautateljet isken irti. Jes. 45:2
Jesaja 45
Kyyros, Herran valitsema kuningas
1Näin sanoo Herra Kyyrokselle,
jonka hän on voidellut kuninkaaksi,
jonka oikeaan käteen Herra on tarttunut
alistaakseen kansat hänen eteensä,
temmatakseen vyön kuninkaiden kupeilta,
avatakseen hänelle portit ja ovet
niin ettei niitä kukaan sulje:
2– Minä kuljen sinun edelläsi.
Vuorimaat minä tasoitan,
pronssiovet murran,
rautateljet isken irti.
3Minä annan sinulle aarteet pimeistä piiloistaan
ja kalleudet kätköistään,
jotta oppisit tietämään,
että se, joka sinua nimeltä kutsuu,
olen minä, Herra, Israelin Jumala.
4Palvelijani Jaakobin tähden,
Israelin, valittuni, tähden
minä sinut nimeltä kutsuin,
annan sinulle kunnianimen,
vaikka sinä et minua tunne.
5Minä olen Herra. Ei ole ketään toista,
ei ole muuta jumalaa kuin minä.
Vaikka sinä et minua tunne,
minä vyötän sinut,
6jotta auringon nousun mailta sen laskun sijoille saakka
opittaisiin tietämään,
että muuta jumalaa ei ole,
että minä yksin olen Herra,
7minä, joka luon valon ja luon pimeyden
ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden.
Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen.
JOKA MIELESSÄÄN MUUTA HOILAA - ON SE AIVAN TURHAA- Anonyymi
KAIKKI MUU ON IHMISESTÄ KARISEVAA KUOLEMASSA, ainoastaan LUOJAN LUOMUKSET OVAT AJATTOMUUTTA IHMISESSÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAIKKI MUU ON IHMISESTÄ KARISEVAA KUOLEMASSA, ainoastaan LUOJAN LUOMUKSET OVAT AJATTOMUUTTA IHMISESSÄ
Niin Luoja loi Tuberkuloosin johon kuoli 10000 suomalaista joka vuosi sekä isorokon .
Ihminen yrittää päästä niistä voitolle omin konstein ja onkin jonkin verran onnistunut turmelemaan noiden Luojan luomusten voittokulkua.
Paljon muutakin ihminen on tehnyt Luojan vastustamiseksi. Esim. Hitler oli Hesekielin kirjassa mainittu surumiekka ja teurastajan miekka jonka Luoja heitti maan päälle. Ihmiset vastustivat sitäkin.
Nyt on menossa petovitsaus. Luoja on lähettänyt Paviaaneja ja villisikoja vitsaamaan maissipeltoja ja kaupunkeja. Miten ihminen niistä selviää on vielä näkemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Luoja loi Tuberkuloosin johon kuoli 10000 suomalaista joka vuosi sekä isorokon .
Ihminen yrittää päästä niistä voitolle omin konstein ja onkin jonkin verran onnistunut turmelemaan noiden Luojan luomusten voittokulkua.
Paljon muutakin ihminen on tehnyt Luojan vastustamiseksi. Esim. Hitler oli Hesekielin kirjassa mainittu surumiekka ja teurastajan miekka jonka Luoja heitti maan päälle. Ihmiset vastustivat sitäkin.
Nyt on menossa petovitsaus. Luoja on lähettänyt Paviaaneja ja villisikoja vitsaamaan maissipeltoja ja kaupunkeja. Miten ihminen niistä selviää on vielä näkemättä.Järkemme sotii taivaallista anteeksiantoa vastaan, miten taivas pyyhkäsee kaikki pahuuden pois antaen kaikki anteeksi,
- elikkä kuolema on sen työkalu,
- oiskos tuossa Jobin kertomuksessa sen esilletuloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkemme sotii taivaallista anteeksiantoa vastaan, miten taivas pyyhkäsee kaikki pahuuden pois antaen kaikki anteeksi,
- elikkä kuolema on sen työkalu,
- oiskos tuossa Jobin kertomuksessa sen esilletuloa.Jobin ympyröissä, jotka siinä kuvauksessa ovat elävät omaa iankaikisuuttaan siihen kuuluvin kääntein, elikkä elämä on meille täyttä käsittämättömyyttä kaiken seurausta
JA NÄIN ELÄMÄ ON JAKUVAA PÖRRÄYSTÄ
- Anonyymi
Päivän sana
25.11.2024
Raamatunteksti(t)
Matteus 25
40Kuningas vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’
Matteus 25:40
Kun todessakin on työtä, miksi siihen pitää helvettiä luoda- Anonyymi
Pahojen maailmanvalta ja helvetti alkoi 3108 ekr kun Kurusektran taistelussa löi pahat kaiken aloittaen Kali yogan.
Sitä ennen Totuus oli ilmaista lahjaa eikä sen eteen tarvinnut nähdä vaivaa. Mutta sen jälkeen totuuden edestä on tarvinnut jopa kuolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahojen maailmanvalta ja helvetti alkoi 3108 ekr kun Kurusektran taistelussa löi pahat kaiken aloittaen Kali yogan.
Sitä ennen Totuus oli ilmaista lahjaa eikä sen eteen tarvinnut nähdä vaivaa. Mutta sen jälkeen totuuden edestä on tarvinnut jopa kuolla.Pahuus on elämää, joka kuuluu tänne, elikkä pahuus kirkastaa hyvyyden
Pahuus jää kaikkivaltiaan kateltavaksi, miten ratkoo ja laitaakos pahat kokemaan itse pahuutensa omakohtaisuuksin, elikkä edestään löytävät
- Anonyymi
Jamppa Tuominen - Aamu toi ilta vei
https://www.youtube.com/watch?v=jJr47yGz7yk&pp=ygURQWFtdSB0b2kgaWx0YSB2ZWk=
Niin paljon toinen toistaan kauniimpia lauluja jäi Jampalta iloksemme! Kiitos Jamppa niistä!
ILO EI OLE IKUISTA, kaikki on vain hetkellistä elämän ikuisuudessa - Anonyymi
Tiistai 26.11.2024
Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Dan. 7:14
Valvokaa ON OLLA TIETOINEN TÄSTÄ, koska emme tiedä aikoja emmekä hetkeä
- tätä osoitetaan pienin patsain katse taivaalle suunnattuna isoin pyörein silmin
ÖLJYÄ PITÄÄ MYÖS OLLA RIITÄVÄSTI LAMPUISSA MATKAA VARTEN
- elikkä tunnetta tästä elämän kierrosta- Anonyymi
Käsittämättömät ovat myös TUNNESITEET MITKÄ OVAT LÖYTÖTUNISTIMINA KOHTAAMISIIN ELÄMÄN MATKALLA
- Anonyymi
26.11.2024 Päivä sana
Raamatunteksti(t)
Daniel 12
1– Silloin astuu esiin Mikael,
suuri enkeliruhtinas,
joka seisoo kansasi suojana.
Ja tulee ahdistuksen aika,
jonka kaltaista ei ole ollut
siitä alkaen, kun kansoja on ollut,
aina tuohon aikaan saakka.
Mutta sinun kansasi pelastuu,
pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
Daniel 12:1
Daniel 12
1– Silloin astuu esiin Mikael,
suuri enkeliruhtinas,
joka seisoo kansasi suojana.
Ja tulee ahdistuksen aika,
jonka kaltaista ei ole ollut
siitä alkaen, kun kansoja on ollut,
aina tuohon aikaan saakka.
Mutta sinun kansasi pelastuu,
pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
2Monet maan tomussa nukkuvista heräävät,
toiset ikuiseen elämään,
toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
3Oikeat opettajat loistavat
niin kuin säteilevä taivaankansi,
ja ne, jotka ovat opastaneet monia vanhurskauteen,
loistavat kuin tähdet,
aina ja ikuisesti.
4»Mutta sinä, Daniel, pidä nämä asiat salassa ja sulje tämä kirja sinetillä lopun aikaan saakka. Monet harhailevat, mutta tieto lisääntyy.»
5Katsellessani minä, Daniel, huomasin kaksi muuta miestä. Toinen seisoi virran tällä, toinen tuolla rannalla. 6Toinen sanoi pellavavaatteiselle miehelle, joka seisoi virran vesien yläpuolella: »Kuinka kauan kestää, ennen kuin kaikki nämä ihmeelliset asiat tapahtuvat?» 7Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: »Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu.»
8Minä kuulin, mutta en ymmärtänyt. Ja minä sanoin: »Herrani, miten tämä kaikki päättyy?» 9Hän sanoi: »Mene, Daniel. Totisesti, nämä asiat ovat salatut ja sinetöidyt lopun hetkeen saakka. 10Monet seulotaan, sulatetaan ja puhdistetaan, mutta jumalattomat elävät jumalattomina, eikä kukaan jumalattomista ole tätä ymmärtävä. Mutta viisaat ymmärtävät. 11Siitä ajasta, jolloin päivittäinen uhri lakkautetaan ja turmion iljetys pystytetään, on kuluva tuhatkaksisataayhdeksänkymmentä päivää. 12Onnellinen se, joka jaksaa odottaa ja kestää tuhatkolmesataakolmekymmentäviisi päivää! 13Mutta mene sinä siksi kunnes loppu tulee, lepää ja nouse saamaan osasi aikojen lopussa.»
Kuulee ja näkee muttei tajua, koska elämä ei näyttäydy - vaan on olemusta - Anonyymi
Suomessa on salainen paikka, jossa autetaan äärimmäisessä vaarassa olevia – tästä on kyse
Kunniaan liittyvän väkivallan ehkäisy nousi esille tällä viikolla julkaistussa raportissa, joka koskee Istanbulin sopimuksen toteutumista Suomessa.- Anonyymi
Helsingin poliisi teki uudistuksen, jolla voi olla kohtalokkaat seuraukset – tästä on kyse
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010886391.html
On turha hyssytellä, kun kaikki on tiedetty ja nyt vielä nähtäviillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin poliisi teki uudistuksen, jolla voi olla kohtalokkaat seuraukset – tästä on kyse
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010886391.html
On turha hyssytellä, kun kaikki on tiedetty ja nyt vielä nähtäviilläKunniallisuus ja sairaus kun yhristyvät :
- KAIKKI ON HELVETTIÄ MITEN TOIMIVAT
- Anonyymi
Koska tämä islamin huuto nostetaan esille oikeasti siinä valossa mitä se on vailla mitään sanomana.
- Anonyymi
Turhaa elämän älämölyä näiltä riittää ei mitään muuta järkevää.
- Anonyymi
Yle: Suomi keskeyttää syyrialaisten turvapaikkahakemusten käsittelyn
No jo oli aikakin laittaa pillit pussiin tässä leikissä. - Anonyymi
Jeesus tulee takaisin muslimina,
Hullujako kirjoitat..
Kristus eli vuonna 0 ja mohammed 571 jkr.
mohammed oli vain ihminen kuolevainen,ei siis mitään.Mutta Kristus on ja elää Jumalan poikana.
Jos Jeesus tulee muslimina takaisin,niin syön hatullisen paskaa:)
Uskonnoilla on ero kuin yö ja päivä.
Otetaan.. Toisella on RAKKAUS, toisella ei - Anonyymi
Jumalan luomaa on Totuus ja varsinkin Todellisuus. Esim. Profeetta VT:ssä sanoo Irakista eli Babylonista että sieltä paenneet eivät saa milloinkaan palata takaisin.
Joka palaa se tuhotaan täysin miekalla etc. Irak on määrä autioittaa ja tehdä eläinten asuinpaikaksi jossa ihmisen on mahdoton elää.
Islamin oma eskatologia kertoo että Irak joutuu ikuisen kauhun valtaan ja jopa Eufrat virta kuivuu.
Suomi on hyvä maa pakolaisille niin kauan kuin seurataan Amerikkaa ja sen Kalevalan käännöstä. Kaikki on kerrottu tuossa Kalevalassa.
Mutta idästä tulee uhka joka aikoo katkoa Betelin alttarien sarvet. Kaikki vieraat alttarit se aikoo tuhota. Vain yksi ainoa alttari voi olla. Betel tarkoittaa liittolaisjoukkojen lahkoja jotka on viety ulkomaille. Esim Helluntailaisuutta, Adventisteja, Jehovan todistajia jne.
Tästä kertoo profeetta Aamoksen Totuus.
Jumala muodostaa todellisuuden käyttäen omia totuuksiaan hyväksi.- Anonyymi
Ei eläin mielisiä suomeen ei vaikas kuinka kivelleen niiaisivat
Näitten touhut ovat kokoaikasta vaatimusta huutoa ja tuhoamista vaaroja aiheuttavin toimin
- Anonyymi
Islamistit käyvät jihadia eli pyhää sotaa maailmaa vastaan
heidän tavoitteenan on maailmanherruus?
Tämä on helposti laskettavissa kun laskette kuinka monta
moskeijaa suomessa oli 1980 luvulla tähänpäivään asti?
Kuka ne moskeijat maksoi?
Veronmaksajat ja äänestäjät.
Onneksi öljy loppuu niin myös saudi-arabian miljardöörit
joutuvat katukauppiaiksi.
Mitä voimme tehdä?
Vähintään sen että kaikki suomeen vastaanotetut
pakolaiset pitäisi vastaanottaa maista joitten kansa suomella
on luovutus-sopimus.
Me suomalaiset emme ole rasisteja me vaan vihaamme ja halveksimme
niitä jotka eläävät sosiaali tueilla eikä heillä ole aikomustakaan tehdä
työtä isänmaamme hyväksi?- Anonyymi
https://yle.fi/a/3-8408601 2015
Suomessa on jo 80 moskeijaa, viisi niistä avasi meille ovensa: Tervetuloa mukaan vierailulle
Suomen noin 80 moskeijaa tai rukoushuonetta poikkeavat toisistaan paljon. Moskeijoissa käytetään eri kieliä, mutta eroja on myös moskeijoiden edustamissa koulukunnissa. Kun toisessa ei kätellä naista, nurkan takana niin jo tehdään. Vierailimme viidessä erityyppisessä moskeijassa.
miten paljon on ilman kirjausta olevia
- AnonyymiUUSI
Keksittyjä olentoja.
- AnonyymiUUSI
"Jeesus sanoi ''Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;'' Markus 12:39 KR38"
Markus 12:39 KR 38:
"ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa"
Kalliomoskeijassa Jerusalemissa lukee
BANII ISRAAIL, 114:
"Tämän jälkeen Me sanoimme Israelin lapsille: »Asettukaa asumaan pyhään maahan, ja kun tulevaisuuden lupaus täytetään, Me saatamme teidät kaikki yhteen.»"
https://www.islamopas.com/koraani/017.htm
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077