Jeesus tulee takaisin muslimina, hän julistaa Tawheed yli kolminaisuudenopin.
Sano: »Huutakaa nyt avuksenne niitä jumalia, joita te Jumalan veroisina palvelette; eihän niillä ole vähäisintäkään valtaa taivaassa eikä maan päällä, ei kuulu niille mitään osuutta kumpaankaan, eikä kukaan niistä pysty Häntä tukemaan. Saba 22
Ja Ibn Qatadah sanoi
''Allahilla ei ole kumppaneita maan ja taivaan päällä ''Ja Hän
ei ole heidän keskuudestaan, tarkoittain että he jotka kutsuvat palvomaan muita kuin Allah swt "mikä tahansa auttaja ( tarkoittaen muita jumalia ) ", joka auttaa kaikessa." Tafsir At tabari
Jeesus sanoi ''Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;'' Markus 12:39 KR38
Jeesus todisti Tawhid, eli jeesus oli muslimi
Islam on totuus
9
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mulla on yksi pikku järvi voi sen sit kans muuttaa viiniksi .
- AnonyymiUUSI
Salaam!
Pitkään pidin Jeesusta Jumalana ainoana ja sitten siirryin palvomaan Jehovaa. Mutta he eivät vastanneet rukouksiini kuin harvoin.
Viime kuukaudet olen rukoillut ALLAHIA. Ja hän vastaa rukouksiin materiassa ja tunnetasolla aina. Hän on ainoa PALVONNAN ARVOINEN Jumala. Hän on rakastava ja iloinen saadessaan vastata rukouksiin ja johdattaa.
Salaam!Wa alaykum salam
Alhamdulilla, La ilaha illallah. Allah (SWT) on ainut ja oikea jumala, kaikki profeetat Aatamista (AS) Profeetta Muhammediin (SAW) Palvoi Allahia ja hylkäsi Taghutin (Taghut on saatana)
Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.» Al maidah 77
Ja Profeetta Muhammed (SAW) sanoi ''Keskitie, Keskitie ja sitten tavoitat tavotteesi'' Majmu ar rasail ibn rajab 4/422 Ja Allah (SWT) tietää parhaiten
- AnonyymiUUSI
Mitähän tämä Allahinnekin meinaa kun tällälailla meinaatte, aivan toista mitä pitäisi
Allah (SWT) sanoi ''Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.»'' Älkää menkö kahteen ääripäähän että palvotte Jeesusta ja älkää vihatko Jeesusta, Jeesus on Allah (SWT) Profeetta
- AnonyymiUUSI
Salaf-i-Saliheen kirjoitti:
Allah (SWT) sanoi ''Sano: »Oi, Pyhän kirjan johdattamat! Älkää menkö uskonnossanne säädyttömiin liiallisuuksiin älkääkä seuratko niiden alhaisia viettejä, jotka muinoin harhaantuivat ja eksyttivät monta sekä joutuivat pois oikealta tieltä.»'' Älkää menkö kahteen ääripäähän että palvotte Jeesusta ja älkää vihatko Jeesusta, Jeesus on Allah (SWT) Profeetta
Yön varjon lapsia pimeyden, joilta on elämä karannut kaukaisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Päivän Sana
31.10.24
Jumalan enkeli, joka oli kulkenut israelilaisten joukon edellä, siirtyi nyt kulkemaan heidän perässään, ja pilvipatsas siirtyi pois heidän edeltään ja asettui heidän taakseen, niin että se tuli egyptiläisten ja Israelin joukkojen väliin. Pilven mukana tuli pimeys, mutta israelilaisille pilvi valaisi yön. Kumpikaan puoli ei voinut koko yönä lähestyä toistaan. 2 Moos. 14:19–20
Jumala, tulet suojaksi minun ja tuhoajan väliin. Niin kuin Israelin kansa löysi sinusta suojansa, olet minun suojani pimeydessä. Estät vajoamasta kauhuihin etkä anna minulle pahaa tahtovan päästä tavoitteeseensa. Sinun turvasi on todellinen ja se muuttuu näkyväksi, kun hätä on suurin. Pelossani unohdan, kuinka lähellä koko ajan olet. Kuinka suuri on veresi suoja omallesi. Meidät on todellakin kätketty haavoihisi. Voimasi asettuu pahaa vastaan ja estää sen toteutumisen. Mitä siis enää pelkäisin, miksi olisin levoton? Lapsellesi läsnäolosi pilvi valaisee pimeimmänkin yön. Vaikka tuhat vihollista tahtoisi tuhoani, riittää lupaustesi voima kantamaan minua.
Pilvi pimittää edelleen välimme ja ikuisesti. - AnonyymiUUSI
31.10.2024
Raamatunteksti(t)
Psalmi 119
162Minä riemuitsen sinun sanoistasi
niin kuin riemuitaan suuresta saaliista.
163Valhetta minä vihaan ja kammoksun,
sinun lakiasi minä rakastan.
Psalmi 119:162-163
Jumalan ( sinun lakiasi minä rakastan )
Elämän perusjuurihan on Ylläpitäjämme SUUNITELMAA KAIKKI.- AnonyymiUUSI
Yön varjon lapsia pimeyden, voisi kuvata hyvinkin kieli muurilla
- se onkin kumma ja se pysyy pimeä pimeänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877