Continental Viking Contact 8 kitkat

Anonyymi-ap

Ei suotta testivoittajat! Jos vielä mietit mitkä renkaat ja kitkat kuitenkin, niin vahva suositus. Nyt viikon alla ja asfaltillakin ohjautuu todella hienosti, jopa mukavammat kuin Nokian Hakka Blue renkaat. Uskon että talvella pärjää myös hyvin (PKS alue), edelliset olivat vastaavat 7 malliset, jotka toki jo neljäntenä talvena lipsuivat vähäisistä kilometreistä huolimatta eli elinkaari noissa kitkoissa valitettavan lyhyt.

11

1402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu merkinnän takia ostin uudet olen ajanut kitkoilla jo lähes 30v

• Anonyymi

Elinkaari riippuu ihan kilometreistä, itsellä ne kestää 5-6 vuotta helposti ja pito on hyvä.

• Anonyymi

Continentalin kitkarengas on jo käsite.

• Anonyymi

VikingContact on hyvä rengas. Jo 7 oli erinomainen ja 8 vielä parempi.

• Anonyymi

Mahtavaa! Jo VikingContact 7 nosti kitkarenkaat ihan uudelle tasolle, mutta mikä noissa kaseissa on vielä parempaa?

Kun noilla seisoilla sain ajaa, tiesin heti että en enää palaa nastarenkaisiin.

• Anonyymi

Minä olen ajanut jo 6 kautta Contin 7:lla, eikä pidossa ole moitittavaa ollut. Olet melkoisen "herkkä" ja uskomaton kuljettaja jos pystyt aistimaan erot eritalvien välillä jos kulutuspintaa on reilusti jäljellä, taitaa olla ennemminkin sellaista henkistä mutua koko ajatus?

• Anonyymi

Onnittelut markkinoiden parhaista talvirenkaista. Continentalin kitkarenkaat ovat jo ihan käsite.

• Anonyymi

Viking on alun perin norjalainen rengasmerkki.

• Anonyymi

Surkea ja keksitty avaus. Uudet kitkarenkaat ovat kovin velton tuntuiset kesärenkaiden jälkeen, sillä kumi on pehmeää ja kuvio on sellainen että se joustaa ja "leviää" lamelleistaan. Ei neljä vuotta vanhat vähänajetut Contin kitkat ole menettäneet pitoaan käytännössä yhtään, sillä kitkarenkaiden lamellit ovat yhtä syvät kuin kulutuspinta. No teoriassa jos olet kesällä säilyttänyt renkaita ulkona kovassa kuumuudessa, eli auringonpaisteessa, niin silloin rengas kyllä menettää ominaisuutensa nopeasti.

• Anonyymi

10/2025 Kaasujalka -lehdessä sivulla 2 on hyvin kuvaava kuva mitä nastarenkaat saavat aikaan asfaltille.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole selvää ilman lehtien todistelujakin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe