Heippa nainen onko autosi renkaat vaihtamatta, tai huolto tai korjaus tarvetta autolle, mökille tai kotiin mieluiten Varsinais-Suomi, Pirkanmaa, Häme, Satakunta alue tarvittaessa toki muualle myös laitahan sähköpostia [email protected] voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 38v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee
Nainen kaipaatko apulaista
16
658
Vastaukset
- Anonyymi
Pääseekö kuitenkin mukavat ja siistit miehet kanssa mukaan teidän auttamisreinkiin? On lietepuolelta tällainen tarkentava kysymys noussut esille.
- Anonyymi
Pitäjän lieterinkisä on kokeneita miähiä kumminvaihtoon ja vaikkapa kyntöhommiin! Lisäksi tietysti sujuvat lietekaivontyhjennykset ja kaikki piänemmät ja isommat tyät!
- Anonyymi
Nyt narahit, vähintään 3-kuukaude karessi.
Kela tutkii.- Anonyymi
Kelan tutkijoilla on arpeetia, kun tutkii jo levitetyn lietteen määrän!
Kun liete on imeytynyt savipeltoon ja alkanut tuottamaan kasvuvoimaa, kelan analyytikko on kykenemätön selvittään levitetyn kasvuvoiman määrän!
- Anonyymi
Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?
- Anonyymi
Wau johan pomppas.
- Anonyymi
Minä tulen! Pitkä ja paksu.
- Anonyymi
Siis kiisseliä....
- Anonyymi
Ilmeisesti käy vain lietemies?
- Anonyymi
Exäsi kyl antaa jos nätisti pyydät. Oliko ikäsi 29-30?
- Anonyymi
Alan huomenna leipomaan rinkelimunkkeja, ja tarvitsisin munkin reijälle tekijän. Iso reikä pitäisi saada!
- Anonyymi
Olen 35-vnainen ja lipastoni alalaatikko jumittaa. Se tarvitsisi höyläystä..ja runsaasti! Löytyisikö höyläriä?
- Anonyymi
Mikäli lietekaivosi kaipaa tyhjennystä, höyläys onnistuu kertakäynnillä!
- Anonyymi
Koska ja milloin
- Anonyymi
osoite tänne niin kalusto lähtee välittömästi!
- Anonyymi
"Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?"
Mä voin antaa jos oikeesti tarvitset kikkeliä? Valitettavasti joudun pyytämään tästä lystistä 150€ kumin kans/kerta tai ilman kumia 300€/kerta myös imut onnistuu 60€/krt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3852052Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882009- 4391689
- 941688
- 61385
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041029- 197894
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41792Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9766Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69758