Nainen kaipaatko apulaista

Anonyymi-ap

Heippa nainen o​nko autosi renkaat vaihtamatta, tai huolto tai korjaus tarvetta autolle, mökille tai kotiin mieluiten Varsinais-Suomi, Pirkanmaa, Häme, Satakunta alue tarvittaessa toki muualle myös laitahan sähköpostia [email protected] voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 38v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee

21

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääseekö kuitenkin mukavat ja siistit miehet kanssa mukaan teidän auttamisreinkiin? On lietepuolelta tällainen tarkentava kysymys noussut esille.

• Anonyymi

Pitäjän lieterinkisä on kokeneita miähiä kumminvaihtoon ja vaikkapa kyntöhommiin! Lisäksi tietysti sujuvat lietekaivontyhjennykset ja kaikki piänemmät ja isommat tyät!

• Anonyymi

Nyt narahit, vähintään 3-kuukaude karessi.
      Kela tutkii.

• Anonyymi

Kelan tutkijoilla on arpeetia, kun tutkii jo levitetyn lietteen määrän!
        Kun liete on imeytynyt savipeltoon ja alkanut tuottamaan kasvuvoimaa, kelan analyytikko on kykenemätön selvittään levitetyn kasvuvoiman määrän!

• Anonyymi

Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?

• Anonyymi

Wau johan pomppas.

• Anonyymi

Minä tulen! Pitkä ja paksu.

• Anonyymi

Siis kiisseliä....

• Anonyymi

Ilmeisesti käy vain lietemies?

• Anonyymi

Exäsi kyl antaa jos nätisti pyydät. Oliko ikäsi 29-30?

• Anonyymi

Alan huomenna leipomaan rinkelimunkkeja, ja tarvitsisin munkin reijälle tekijän. Iso reikä pitäisi saada!

• Anonyymi

Olen 35-vnainen ja lipastoni alalaatikko jumittaa. Se tarvitsisi höyläystä..ja runsaasti! Löytyisikö höyläriä?

• Anonyymi

Mikäli lietekaivosi kaipaa tyhjennystä, höyläys onnistuu kertakäynnillä!

• Anonyymi

Koska ja milloin

• Anonyymi

osoite tänne niin kalusto lähtee välittömästi!

• Anonyymi

"Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?"

Mä voin antaa jos oikeesti tarvitset kikkeliä? Valitettavasti joudun pyytämään tästä lystistä 150€ kumin kans/kerta tai ilman kumia 300€/kerta myös imut onnistuu 60€/krt

• Anonyymi

Eikös se kikkeli kelpaakkaan vai eikö oo rahaa kun juuri loppui sulta työt?

• Anonyymi

Oot liian nuori mulle, tuollaiset sällit mitään osaa.....

• Anonyymi

Vanhempi mä oon kuin sä. Annas ku arvaan sun ikäs...täytät kohta 30v?
        Itse olen 59v et revi kuule siittä TEINI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhempi mä oon kuin sä. Annas ku arvaan sun ikäs...täytät kohta 30v?
        Itse olen 59v et revi kuule siittä TEINI!

Ens kuussa 58 v. Revippä itse siitä sitten, tähän ikään mennessä tehty remonttia jos toistakin autoissa ja taloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ens kuussa 58 v. Revippä itse siitä sitten, tähän ikään mennessä tehty remonttia jos toistakin autoissa ja taloissa.

Juu juu ja lehmätkin lentäisi jos niillä olisi siivet... Kakara sä vielä oot! Yrität vaa olla parempi kuin muut...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      89
      2032
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1810
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1459
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1415
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1358
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1304
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1096
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      975
    Aihe