Voi hitto jos näki
Näkiköhän naapuri
77
851
Vastaukset
- Anonyymi
Huomiohoora.
- Anonyymi
Olet joo, huomattu!
- AnonyymiUUSI
Kenen ympärillä sinun pakkoajatukset pyörii, onkohan ns oikea osoite?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet joo, huomattu!
No kyllä, eritoten tämä trollimaailman ns naapuristaminen tuntuu tälle ns toimivan
- Anonyymi
Kannattaa varmaan sulkea ne kaihtimet
- AnonyymiUUSI
Miksi kannattaisi, kun maailman valo ei pääsisi sitten sisään? Joillekin nimenomaan se on ongelma, jos ne kaihtimet on kiinni näin olen omituisesta mutinasta täällä palstalla ymmärtänyt. Aika riipiä nääs sekin kun fundeeraa
- Anonyymi
Karvoja siellä ja täällä
- AnonyymiUUSI
Koiratalous on sellainen esimerkiksi, oudoilla vertauskuvilla koketeeraava tyyppi
- Anonyymi
Kellehän tämäkin oli tarkoitettu?
- AnonyymiUUSI
Joku yhteys sun pitää kuitenkin niinkö löytää? Lisää tätä kärsimysnäytelmää siis tiedossa
- Anonyymi
Kiillottelen täällä vasta kiikareitani, mitä tapahtui🤔
- AnonyymiUUSI
Joku vei joltain pullon ja toinen kengät?
- Anonyymi
Kuulin oven kolahduksen ja haistoin parffyymin.
- Anonyymi
Mä menin tällä kertaa ikkunan kautta. Et voinu nähdä🤭👩🏻🦳
💄💋oon oppinu olemaan varovainen kun joku nimittäin joskus tiesi mun menneen hajun perusteella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💄💋oon oppinu olemaan varovainen kun joku nimittäin joskus tiesi mun menneen hajun perusteellaEn minä nähnytkään,haistoin.Ei minua kiinnosta senkus meet vaan.Voisisit sinäkin lopettaa jo sen paranoijan jossa kuvittelet naapurien estelevän sun menojasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💄💋oon oppinu olemaan varovainen kun joku nimittäin joskus tiesi mun menneen hajun perusteellaÄlä vaan yski.Nimittäin sen perusteella tietävät kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💄💋oon oppinu olemaan varovainen kun joku nimittäin joskus tiesi mun menneen hajun perusteellaSulla jää avaimet sisälle usein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💄💋oon oppinu olemaan varovainen kun joku nimittäin joskus tiesi mun menneen hajun perusteellaPerse edellä puuhun, näin on ! Nähty on !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä nähnytkään,haistoin.Ei minua kiinnosta senkus meet vaan.Voisisit sinäkin lopettaa jo sen paranoijan jossa kuvittelet naapurien estelevän sun menojasi.
Todella nokkela gubbe hei tämä sinun leikkitora itsesi kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perse edellä puuhun, näin on ! Nähty on !
As you, oh jungle boy
- Anonyymi
ei sen väliä, unohtuu pian. niin käy aina.
- Anonyymi
Näen kaiken
- Anonyymi
Sinä oot siinä parhaimmalla paikalla mistä näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot siinä parhaimmalla paikalla mistä näkee.
Onneks en kauaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks en kauaa
Olisit kysellyt naapureilta oisko joku vaihtanut samankokoseen kämppään.
Ymmärrän jos synkän metsän laidassa asut että on ikävää. - Anonyymi
Kerro meillekki😄
- Anonyymi
viisas on hiljaa, ei halua heitä itse käymään.
- Anonyymi
Kenes asunto oli ja kenes avaimet ?
- AnonyymiUUSI
No joku paperi ois hyvä olla mitä esittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenes asunto oli ja kenes avaimet ?
Sä mietit täällä ihmisten sielujen ostamisia?
- Anonyymi
heillä ei ole henkilökohtaista pahaa tänne, kun ei muuta tullut.
- Anonyymi
Oksettaaa kytääjä aloitus.
- Anonyymi
Tule H käymään niin katsellaan lähempää, olet kuuma
- Anonyymi
Voisin tullakkin, jos vain tietäisin.
- Anonyymi
Sinäkö taas tuijottamassa👀
- Anonyymi
Onkohan kuuma H minunkin naapurina🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Muutin pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tullakkin, jos vain tietäisin.
Heiluttele ensi kerralla vaikka kättä niin että varmasti ei jää huomaamatta, niin heilautan takas ja sitten ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö taas tuijottamassa👀
Ehkä ja en varsinaisesti tuijota mutta usein satun tilanteeseen missä näkyvyys hyvä niin miksei sitä sinun muotojasi siinä samalla ihailisi, voisit useamminkin vähän vilautella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ja en varsinaisesti tuijota mutta usein satun tilanteeseen missä näkyvyys hyvä niin miksei sitä sinun muotojasi siinä samalla ihailisi, voisit useamminkin vähän vilautella.
Ja tämä tapahtuu missä? Mitä jos itse vilauttelisit vuorostasi minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä tapahtuu missä? Mitä jos itse vilauttelisit vuorostasi minulle.
Ikkunassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soita kelloa ja sormi pois nenästä 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soita kelloa ja sormi pois nenästä 🤔
Otin sormen pois ja mitä kelloa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin...ei voi tietää😁
- Anonyymi
Elimet takas housuun nyt ja pyyhit verhoon vaikka. Tuskin näki. Ja julkisesti ei ole sopivaa esitellä.
- AnonyymiUUSI
Jotain valistusta siis kouluissakin opetetaan
- Anonyymi
No oli oli pimppa paljaana
- AnonyymiUUSI
Esimerkiks saunoessa suotavaa, niin mitä tästä sitten, hieman autistisen oloinen?
- Anonyymi
Ai kun pahoinpitelit koiraa? Joo, näin. :D
- Anonyymi
Tai kaatusit lakanoiden kanssa kuistilla ja kaatusit mennessäs portille ja missäs vielä...:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kaatusit lakanoiden kanssa kuistilla ja kaatusit mennessäs portille ja missäs vielä...:D
Kyllä tommoset huorat pitäis kieltää lailla. Aiheuttaa paljon eettisiä kysymyksiä ihan lapsillekkin. En halusis kasvattaa lastani jossain porttolassa. Onks suomi porttola?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tommoset huorat pitäis kieltää lailla. Aiheuttaa paljon eettisiä kysymyksiä ihan lapsillekkin. En halusis kasvattaa lastani jossain porttolassa. Onks suomi porttola?
Siitä moni peräkammarin kiekuja ainaki nääs haaveilee, että o
- Anonyymi
Tai raahaat säkkikaupalla kakaras bilepulloja ja pyykkiä sen kämpästä, kun vois se kait itekin ne viedä ja pestä...?
- Anonyymi
Ai Antti sai blondista seuraa ja kova tuli kylään kans? Kolmen kimppaa?
Vai oliks tää se ku parvekkeen kautta sisälle panemaan?
Siis vedättekö te kaikki jotain kannabista sehän vissiin saa halut huippuun. Ihme panokerho 😱- AnonyymiUUSI
Jos näin kiire kerran
- AnonyymiUUSI
Ei se kyllä niinkää saa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kyllä niinkää saa
No voi harmi, toivotaan että Antilla kävisi flaxi pikkujoulukausi ja kaikkee
- Anonyymi
Ovisilmästä näin🧐 ihan kiva oli😋
- Anonyymi
Kai ymmärrät että olet
Sairas päästäsi
- Anonyymi
Miksi kukaan tälläistä aloitusta kirjoittaisi jos pelkäisi, että joku nähnyt jotain? Eikö sillon haluaisi peitellä?
Jännä juttu miten sattuikin tällainen aloitus tänne ilmestymään tuohon aikaan paitsi, että en miettinyt näkikö naapurit vaan kuulivatko he? Eipä siinäkään mitään. Voin kertoa, että niin kivaa oli, että ihmettelen jos ei kuulunut.- AnonyymiUUSI
Aloitus onkin läpällä tehty. Tämmöinenkin pieni lause saa ihmiset sekoilemaan anonyymi palstalla, olette jotenkin yksinkertaisia. T. Ap
- Anonyymi
Toiset stalkkaa ovikamerasta 🤭👩🏻🦳💋💄
se ei oo mun juttu kun siit näkee jos jollain on kamera päällä- AnonyymiUUSI
Se on joskus varmaa meininkikin guppe, että surina kuuluu ja valo palaa
- Anonyymi
Mutta mä näin yli viikon jälkeen mun rakkaan
Katsottiin silmiin ja taas liekki leimahti❤️👩🏻🦳Mä oon ihan heikkona siihen. Sydän teki voltin. Se on niin söpö ettei toista samanlaista. En varmaan saa taas nukuttua. Pitäiskö mennä soittamaan sen ovikelloa🚪🛎️En tiiä varmasti onko sillä vielä tunteita mutta näytti että on- AnonyymiUUSI
Yks kumoutu ja toinen keula pystyyn.
- Anonyymi
Ai kun viuhahdit viime yönä? Saattoipa nähdäkin...
- AnonyymiUUSI
Kyllä n kahdeksan aikoihin näkyi viuhahdus takki auki, mutta savee ei tarvinnu kuivatella
- Anonyymi
Ei minua haittaa vaikka nautitte toisistanne ikkunalla. Kaunistahan tuo on. Ajattelen esteettisellä silmällä en ole pervo. En ole edes kiinnostunut yhdynnästä eikä siihen ole tarvetta.
Neulon mielummin.- Anonyymi
Rosmo!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rosmo!
Raili!
- Anonyymi
Toivottavasti. Voin sun kans pistää sitten välit poikki. ✌🏻 En luota suhun muutenkaan. Saispa syyn!
- AnonyymiUUSI
Oletko sä ihan järjissäsi?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä ihan järjissäsi?!
Ai tämä itselleen vastaileva gubbe vai? Js et sitä tiedä, niin et ole järjissäsi.
- Anonyymi
Hiton Ursula
- Anonyymi
Onhan tässä pikkuhiljaa oppinut katsomaan poispäin. Luontosi kutsu näyttää olevan melko pakottava.
- AnonyymiUUSI
Kattelin hianotunteisesti toiseen suuntaan, no worries
- AnonyymiUUSI
Naapurit saavat minun puolestani tehdä mitä vaan. Itsensä paljastelua parkkipaikalla en tosin ymmärrä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan323148- 1582158
- 1371713
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81277Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.361052Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit260988Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192862Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54855- 77851
- 97811