Oletteko ikinä kuullut kun isä, äiti tai sisko tai veli tai joku muu harrastaa seksiä, miltä se tuntunut kuulla, kuuntelitko loppuu n vai menitkö jopa tirkisteleen ovenaraosta touhua,,kerroppa oma kokemukses
M. 31
kuultua salaa
16
2822
Vastaukset
- Anonyymi
17v n muutaman kerran oon kun isä pannu äitiä. Kerran oven raosta kattelin kun olohuoneen soffalla isä nussi äiskää takaapäi ja lopuks äiskä otti kullin suuhun ja teki ihan loppuun asti... hiplasin itelle orkun sen jälkeen omg.
- Anonyymi
Kun ton ikänen olet niin tais tehä mieli isän asaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ton ikänen olet niin tais tehä mieli isän asaa
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti pedari
Delaa idari pedari.
- Anonyymi
Olen kuullut ,olin jotain 17 ja sisko noin 20 ainakin kohta en tarkkaa muista,,se omassa huoneessa usein iltaisin öisin omaakivaa harrasti ellei ollut miestä, jos mies oli niin sit senkaa,, oli jänskä joskus kuunnella kun olivat alkamassa niin systeri sanoo miehelel että sit ei kovaa ettei veli kuule,, eipä kuullut joo,, ei se hiljaa osannut ainakaan olla.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Hähähää mitäs sekoilet spede kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi
noin parikymppisenä näin kun oli makkarinovi raollaan systerillä niin siellä se hoiteli suulla poikakaveriaan, en tiedä hoitiko loppuun saakka.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Olen nuorena kuullut ja nähnyt kun isä ja kylän raksamies Antti nai äitiä kimpas. Vuoron perään toinen oli kulli pillus ja toiselta äiti otti suihin. sitten ne nai yhtäaikaa molemmat kullit äidin pillus. Siinä äiti ujelsi ja sukkanauhalliset jalat vaan vaappu ilmas. Minä olin nuori kulli kovana ja laukesin kun Antti laski spermansa äidin pilluun
- Anonyymi
Ja spede laski paskat alleen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja spede laski paskat alleen buaahaa
Mitäs laskit. Onko nyt hyvä mieli.
- Anonyymi
Näin reilu kymmenen vanhana kun isovanhemmat nai ja n viistiosta vuotiaana kun minun vanhemmat nai.
Ensimmäinenoli että en oiken ymmärtänyt mistä oli kyse mutta kun vanhem at nai niin katsiin aktin lähes alusta loppuun ja runkkasin. Kiihottavinta oli nähdä kun äidin pillusta valui spermaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059