kuultua salaa

Anonyymi-ap

Oletteko ikinä kuullut kun isä, äiti tai sisko tai veli tai joku muu harrastaa seksiä, miltä se tuntunut kuulla, kuuntelitko loppuu n vai menitkö jopa tirkisteleen ovenaraosta touhua,,kerroppa oma kokemukses
M. 31

8

4581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

17v n muutaman kerran oon kun isä pannu äitiä. Kerran oven raosta kattelin kun olohuoneen soffalla isä nussi äiskää takaapäi ja lopuks äiskä otti kullin suuhun ja teki ihan loppuun asti... hiplasin itelle orkun sen jälkeen omg.

• Anonyymi

Kun ton ikänen olet niin tais tehä mieli isän asaa

• Anonyymi

Olen kuullut ,olin jotain 17 ja sisko noin 20 ainakin kohta en tarkkaa muista,,se omassa huoneessa usein iltaisin öisin omaakivaa harrasti ellei ollut miestä, jos mies oli niin sit senkaa,, oli jänskä joskus kuunnella kun olivat alkamassa niin systeri sanoo miehelel että sit ei kovaa ettei veli kuule,, eipä kuullut joo,, ei se hiljaa osannut ainakaan olla.

• Anonyymi

noin parikymppisenä näin kun oli makkarinovi raollaan systerillä niin siellä se hoiteli suulla poikakaveriaan, en tiedä hoitiko loppuun saakka.

• Anonyymi

Olen nuorena kuullut ja nähnyt kun isä ja kylän raksamies Antti nai äitiä kimpas. Vuoron perään toinen oli kulli pillus ja toiselta äiti otti suihin. sitten ne nai yhtäaikaa molemmat kullit äidin pillus. Siinä äiti ujelsi ja sukkanauhalliset jalat vaan vaappu ilmas. Minä olin nuori kulli kovana ja laukesin kun Antti laski spermansa äidin pilluun

• Anonyymi

Näin reilu kymmenen vanhana kun isovanhemmat nai ja n viistiosta vuotiaana kun minun vanhemmat nai.
      Ensimmäinenoli että en oiken ymmärtänyt mistä oli kyse mutta kun vanhem at nai niin katsiin aktin lähes alusta loppuun ja runkkasin. Kiihottavinta oli nähdä kun äidin pillusta valui spermaa.

• Anonyymi

Minä näin kerran kun menin anoppilan mökille käymään kun anoppi nai naapurin poikamiehen kanssa. Miestä pidettiin hiukka kylähulluna ja vajaamielisenä mut näytti sen iso kulli anopille hyvin kelpaavan. Ja mitä juttuja kuuntelin niin naiminen oli suht säännöllistä kun appiukko oli työkeikoilla. Vinkkasin kerran anopille et onkohan tuo nyt säädyllistä puuhaa niin hän kysyi miten saisi minut pysyyn hiljaa. No heitin et jos saan minäkin maistaa herkkua niin .... Suuni suljettiin ja tapa millä niin jääköön kertomatta, mut pitkä suhde anopin kanssa kyllä tuli. Melkoinen kiimapesä

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      79
      9011
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      162
      5682
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      135
      5107
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      25
      3939
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3490
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      56
      3418
    7. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      103
      2781
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2761
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2751
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1777
    Aihe