Paperinen vuosikalenteri

Anonyymi-ap

Käyttääkö kukaan enää paperista seinä-tai pöytäkalenteria? Vai joko on tyystin siirrytty digikalentereihin puhelimessa tai tietokoneella? Tuli mieleen kun hankinta on kohta ajankohtainen jos meinaa paperista hankkia. Jos paperinen niin millainen?
Siili

39

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo onkin kätevä. Minulla on ollut pöytätietokoneen vieressä sellanen vihkomallinen pystysuuntaan kapea ja vaakasuoraan leveä viikon ollessa aina auki. Liikaa tilaa aina päivälle ja paikka jossa on, hieman ahdas. Tuon saisi seinällä olevaan magneettitauluun pois haitolta.

Tosin minulla on kalenteri myös puhelimessa. Siitä hyvä että kulkee aina mukana.
        Siili

• Anonyymi

KYLLÄ VAIN

paperinen seinäkalenteri ON ehdoton aina ja ikuisesti,
      vaikka tietenki on kaikenmaailman kännykät ja tv:ssäki aina päivä ja aika näkösällä mutta mikään ei ole niin kivaa kuin katsoa nätistä seinakalenterista mikä on päivä ja missä mennään ,

• Anonyymi

Paperikalentereita on eri valmistajilta eri teemoilla myös. Kivoja.
        Siili

• Anonyymi

Mitään ei tulisi elämästä ilman paperista kalenteria. Pienikokoinen, kulkee mukana missä menenkin, tähän aikaan sekä tämän vuoden että ensi vuoden. Monta merkintää jo ensi vuodelle. Hinta alle 10e. Jokaiselle päivälle on sarake alas asti paitsi la su on samalla sarakkeella. Lopussa muutama tyhjä lehti muistiinpanoja varten.

• Anonyymi

Minullakin oli aiemmin kun olin työelämässä ammattiliiton pieni kalenteri aina laukussa. Siinänoli napakassa paketissa työhön liittybiä asioita ja yhteystietoja.
        Siili

• Anonyymi

Tietysti ja tottakai. En luota yhteenkään tekniseen härpäkkeeseen. Missään asiassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paperinen seinällä on käytössä, siihen tottunut.
      Joka kuun kohdalla tasku, ja niihin jotain lappusta lippua/lappua kertyy. Vaikkei paprulaskujakaan enää.
      Nimipäivän voi vilkaista, ja kellonajankin merkitä jos tarvii, vaihtelevia menoja ei hurjan usein.

• Anonyymi

Minullakin oli aiemmin taskullinen mutta nyt kun laskutkin lähinnä sähköiset sen tarve on vähentynyt.
        Siili

• Anonyymi

Eikös jossain Ificolorilla voi tehdä omista valokuvistaan kalenterin. Semmonenki ois kiva.
      Siili

• Anonyymi

Sellanen ollu joku vuosi sitte, kyllä ihana kun matkamuistokuvat siinä vaihtuu kuukausittain. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen ollu joku vuosi sitte, kyllä ihana kun matkamuistokuvat siinä vaihtuu kuukausittain. 😍

Kyllä. Ja sen teossa on kiva puuhastella😊.
        Siili

• Anonyymi

Kyllä käytän, sekä paperista että kännykässä olevaa. Molempiin kirjaan tärkeät menot. Paperisesta katson esim silloin kun tyttären kanssa sovitaan esim lastenhoidosta yms, tai jonkun kaverin kanssa jostain menosta, olenko sopinut jo muuta. Lapsenlapset tosin menee kaiken edelle. Yleensä ostan halvimman seinäkalenterin ja sen pitää olla sellainen missä on tilaa merkitä menoja, esim taskukalenteri.

• Anonyymi

Sisäeteisen seinällä roikkuu kookas seinäkalenteri johon merkitsemme kummankin tiedossa olevat, muistettavat ajankohdat kelloajoittain.
      On kummankin omia, ja yhteisiä. Tärkeän osan muodostavat kuljetusvelvollisuuteni koskien vaimoni kuskaamista keskussairaalaan ja paikalliseen terveyskeskukseen.
      Ainoa tapa meille välttää päällekkäisyyksiä.
      Tarkistamme seinätiedon ja henkilökohtaisten muistioiden yhtäläisyyden.

• Anonyymi

Tuo onkin hyvä jos on omia javyhteisiä menoja. Omia menoja sopiessa onko yhteisiä sovittuina.
        Siili

• Kaksi seinäkalenteria.
      Toinen on näkövammaisten kalenteri, jossa on söpöjä koiranpentuja, joista koulutetaan opaskoiria. Vaikka se tilaamatta tulee joka vuosi, enkä yleensä maksa mistään, mitä en ole tilannut, niin aina jonkun lantin siitä olen näkövammaisille lähettänyt, koska se on niin käyttökelponen ja nätti kalenteri.
      Toinen on Tukholman kissakodin syysmyyjäisistä ostettu, jossa on kodittomia kissoja.

• Anonyymi

Työssäolosikana tuli jotain mainosjalenyereita joita vein työpaikalle käyttöön.
        Siili

• Anonyymi

Silmiini sattui sellainenkin kalenteri kuin Kiroileva Siili. Tai Puolangan pessimistien seinäkalenteri.
      Siili

• Anonyymi

Kaksikin paperista seinäkalenteria on! Keittiössä reilun kokoinen, jätefirma jakaa vuosittain. Makuuhuoneessa toinen, taskullinen, joka tulee tilaamani lehden mukana loppuvuodesta.
      Nopeampi on seinäkalenteri käyttää, ja helpompi. Siitä näkee olevat, menneet, ja tulevat kuukaudet helposti, ja voi tarkistella asioita. Kännykällä se on sellaista aikaa vievää rassaamista.

• Anonyymi

Totta tuokin. Kännykän kalenterissa on kuitenkin se etu että kalenteri kulkee aina mukana.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin. Kännykän kalenterissa on kuitenkin se etu että kalenteri kulkee aina mukana.
        Siili

Jos kulkee kännykän kanssa.
        Vältän itse, viimeiseen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siili

Olen tuo paperikalenterien käyttäjä, ja toki minullakin puhelin mukana kulkee. Mikäli on tarpeen liikkuessani, laitan asian siihen, ja kotona sitten seinäkalenteriin. Puhelimen muistutustoimintoa tietysti käytän.
        Älyluuria en käytä kuin leikkimiseen joskus, peruspuhelin on hyvä ja toimiva. Se myös kätevästi mahtuu taskuun pienen kokonsa vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla aina mukana, myös loiranpissityslenkillä. Turvallisuuskysymys. Tiedä milloin joku makaa maassa ketarat ojossa ja joutuu soittamaan häkeen. Tai itse tarvitsee apua.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä lienevät ikäsi ja kuntosi? Itsekin kuljin aikoinaan pihatöissä yms. ilman luuria mukanani, mutta jälkeläiset patistivat ja vaativat, että se on otettava mukaan. Jos sattuisi joku vahinko, niiin pitää olla mukana vehje, jolla saa apua paikalle.

• Anonyymi

A4-kokoinen tuntimuistion nimellä myytävä kirja, jossa yhdellä aukeamalla viikon päivät kellonaikoineen. Käytän tätä, koska minulla on edelleenkin monenlaisia työhönkin (yrittämiseen) liittyviä tehtäviä sekä tietysti yksityiseen elämään. Tärkeää on, että jokaisena päivänä voin kokea hyviä tuntemisia, joten aina uuden kalenterin ostettuani "tuunaan" sen kannet hyvän mielen kuvilla ja lauseilla. Näin on jokaisen päivän hyvä aloitus taattu :)

• Anonyymi

Kiva idea mutta vaatii vaivannäköä.
        Itsekin valitsen mieluusti kalenterin jossa jotain kivaa hyvää mieltä kivaa tai huumoria. Tän vuoden kalenteri on poikkeus. Tylsä väritön mutta ei mauton😁.
        Siili

• Anonyymi

Ostin keskellä vuotta paperisen seinäkalenterin alennusmyynnistä. Se on voimassa joulukuun loppuun saakka. Täytynee ostaa itselle uusi 2025 vuoden seinäkalenteri joululahjaksi.
      Vuosikausia sitten ostin viiden vuoden kalenterin johon pystyi kirjoittamaan kulloisenkin päivän säätilanteen ja jonkun muun tärkeän tapahtuman. En ole kirjoittanut vielä yhtään ainoata muistiinpanoa.
      Toisella lapsellani, jolla kouluikäiset lapset, seinäkalenteri on ollut suuri apu. Siihen pystynyt kirjoittamaan kummankin lapsen harkkarit, koulujen lomat, omat tärkeät menonsa ym.

• Anonyymi

Sisarellani jolla on kolme kouluikäistä lasta on myös perhekalenteri seinällä. Siihen h5vä laittaa koko perheen yhteiset ja yksittäiset menot näkyville.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisarellani jolla on kolme kouluikäistä lasta on myös perhekalenteri seinällä. Siihen h5vä laittaa koko perheen yhteiset ja yksittäiset menot näkyville.
        Siili

Mun tyttären 4 henkisessä perheessä myös perhekalenteri käytössä ollut siitä asti kun lapset aloitti koulun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siili

Teillä on isot ikäerot sisaresi kanssa, jos hänellä on vielä kouluikäisiä lapsia.
        Muistaakseni olet itse jo eläkkeellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä on isot ikäerot sisaresi kanssa, jos hänellä on vielä kouluikäisiä lapsia.
        Muistaakseni olet itse jo eläkkeellä.

Olen eläkkeellä, jäin pari vuotta aikaisemmin kun varsinainen vanhuuseläkeikäni on. Nuorin sisareni on minua 17 vuotta nuorempi joten voisin olla äitinsä😊. Hän on meidän perheen iltatähti.

• Anonyymi

Vielä muutama vuosi sitten oli lähikaupassa asiakkaille ilmaiseksi heidän mainos seinäkalenteri seuraavalle vuodelle. En nähnyt sellaista enää viime vuonna, eikä tullut kassalta kysyttyä olisiko heillä ollut sellaista.
      Mielestäni voisivat kyllä antaa sellaisen jäsenilleen/asiakkailleen, kun tekevät satojen miljoonien voitot joka vuosi liikevaihdossaan.

• Anonyymi

Joissain apteekeissa jaetaan vielä kaunista kuvakalenteria vuoden vaihteissa! Ei mikään pieni taskukokoinen, mutta ei myöskään A4, vaan siltä väliltä.
        Ihan toimivan kokoinen, ja kivat kuvat.

• Anonyymi

Monista apteekeista saa ilmaisia seinäkalentereja joka joulukuu, joskus vielä tammikuussakin.

• Anonyymi

Kahdet tänään ensi vuodeksi.- Yks keittiön seinälle ja toinen tähän tietsikkapöydälle :)
      Niihin merkkaan tuttavien synttärit ,ja verenpaineeni sun muut tapahtumat .-

Äijä

• Minä en ole vielä mieluista löytänyt# pitää katella vielä.

• Anonyymi

Tälle vuodelle on seinällä karjalaisten kalenteri. Siis itäkarjalaisten, kolmella paikallisella murteella. Vaikkei suku ole Venäjän Karjalasta enkä edes ole käynyt siellä, mutta kieli kiinnostaa.

Aiemmin ei ollutkaan paperikalenteria viiteen vuoteen.

• Puolangan pessimistien seinäkalenteri voisi olla kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe