Hesassa kk-liput maksaa jo yli satasen ja sama edessä Turussakin vaikka palvelu heikkenee jos ratikka rakennetaan. Reitit ja bussivuorot vähenee huomattavasti, mutta käyttävät ratikkaa tekosyynä nostaa vuokria reitin varrella, vaikka ratikka aiheuttaa vaan meluhaittoja. Myös kunnallisvero nousisi huomattavasti, muutamat rikastuisi muiden maksaessa laskun.
"Lippujen hinnat nousevat tammikuun alusta keskimäärin kahdeksan prosenttia. Lippuihin tulee myöhemmin vuoden aikana myös yksittäisiä muita muutoksia, Helsingin seudun liikenne (HSL) kertoi tiistaina.
Esimerkiksi aikuisten AB-kertalippu maksaa vuodenvaihteen jälkeen 3,20 euroa ja ABCD-kertalippu 4,80 euroa.
Aikuisten 30 vuorokauden AB-kausilippu puolestaan maksaa 72,10 euroa kertaostoksena ja vastaavasti ABCD-vyöhykkeillä 118,80 euroa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010794696.html
Joukkoliikenne tulee kalliiksi
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saman tien tänne voisi rakentaa metronkin ja siirtää vanhusten- ja terveydenhoito kokonaan yksityisille että saadaan rakentaminen katettua ja muutama miljoona lisää päättäjille ja rakennusyhtiöiden omistajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138