Olin lukevani taannoin, että Syreenin sen entisen vanhustenhoitopaikan korjaaminen varhaisopetuksen oppilaiden opetuskäytön mahdollistamiseksi maksoi 180000e ja toimi tässä tarkoituksessa vain vuoden ja oli sittemmin 2 vuotta ukrainalaisten vastaanottokeskuksena. Ja nyt siitä on tarjottu 35000e. Kauppa lienee sinettiä vaille valmis. Kauppaa en ihmettele, mutta laskimeni ei millään ymmärrä, että 180000e uhrattiin kolmen vuoden käyttöä varten. Olenko väärässä.
Karvialaisten veronmaksajien rahat kankkulan kaivoon
12
206
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä en ihmettele kunnan päätöksenteossa enää mitään. Kaikki energia tuhlataan tuohon jonninjoutavaan "kulttuuriin" ja matkailuun. Kun ei täällä oikeasti ole mitään nähtävyyksiä. Ja tuo mainitsemasi Syreenikauppa vaan vahvistaa käsityksen kunnan päättäjien kyvystä ajatella huomista pidemmälle.
- AnonyymiUUSI
Täysin totta!
- AnonyymiUUSI
Niin ja kun ajattelee paljonko ok-talo vierustontilla maksaa.
- AnonyymiUUSI
Pienet on liikevaihdot yhtiöllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pienet on liikevaihdot yhtiöllä.
Koko taas kunta tukee matkailua ja kulttuuria?
Eikö jo pitäisi toimia omillaan.
- AnonyymiUUSI
Joo joo sanovat ja nyökyttelevät vain johtajan suuntaan ja sen hulluille ideoille
- AnonyymiUUSI
Siis päähenkilölle?
- AnonyymiUUSI
Jotain vikaa on ollut kunnan päätöksenteossa jo kauan.. Ja jos joku vastustaa tyhmiä päätöksiä, niin se lynkataan julkisesti.
- AnonyymiUUSI
No mutta onneksi kunnallisvaalit on tulossa. Nyt on vielä mahdollisuus asettua ehdolle jotta saataisiin uusia päättäjiä tekemään parempia ratkaisuja!
- AnonyymiUUSI
Ei niitä kaikkia sieltä vallan kahvasta saada pois millään vaalilla. Taitaa osa olla yli eläke-iän luotsaamassa kulttuuria ja matkailua.
- AnonyymiUUSI
Ei kehtaa, hävettää
- AnonyymiUUSI
Samat naamat vuodesta toiseen. Vaikka kuinka yritettäisiin äänestää uutta verta päättäjiin. Vanhat pierut on ja pysyy. Todella harmillista. Ehkä siksi myös äänestysprosentti jää alhaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138