Miksi uusissa autoissa on vikoja

Nimenomaan tielle jättäviä vikoja. Koskee sähkö ja polttomoottoreita. Itse ajelen yli 20v autolla. Luotettava. Ei ainuttakaan tielle jättävää vikaa. Varaosat halpoja. Ajanut jo 15v samalla autolla. Moni teslalla ajava kokee yllätyksen, kun auto on 3-5v vanha eri remppoihin menee rahaa 20000e.
11885
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Ovenkahvat hajoaa tesloissa. Kahva 2000e kpl. Omaan vanhaan autoon vain 100e. Teslakuskilla menee kasvoihin 10000e. Ohjaustehostin teslaan 7000e. Omaan autoon 300e.

Äänestä

Kasvoihin = kahvoihin😂

Äänestä

Teslan varaosat törkeitä. Todella ylihintaa. Ei oven kahvan kuulu maksaa 2000e. Korkeintaan 200e

Äänestä

Sähkömoottorit hajoavat jo alle 200tkm ajetuissa. Omalla vanhalla bensavehkeellä ajettu 320tkm. Kone ei syö edes öljyä, jotka vaihdan aina 10tkm välein.

Äänestä

Ei ole rahallisesti kannattavaa tehdä liian kestäviä tuotteita. Pisneksen hahmottamisen suurentuessa on tuotteiden kestävyys jäänyt toissijaiseksi rahastuksen varjoon.

Äänestä

Se ollaan huomattu. Ennen autot kesti vaikka mitä ja kauan. Nykyautot pitää ajaa lunastukseen, jos tietää, että tulossa esim. 10-20te remontit.

Äänestä

Hirmumyrskyssä voimajohdot maahan,jotta ladataanko akkuja?

Äänestä

Itse ajelen vanhalla autolla. Olen koeajanut lukuisia sähköautoja tesloja yms. Testannut kaarre nopeudet liikenneympyeöissä ja tiukoissa mutkissa. Yksikään uusi painava sähköauto ei ole yltänyt sellaiseen kaarre nopeuteen mitä omani 20v vanha auto. Miksi vaihtaa siis huonompaan??

Äänestä

Mulle on aivan sama onko minun uusissa kalleissa autoissa vikoja vai ei. Tienaan kerran vähintään 10 000 000e joka vuosi ja osinkoja saan millin per vuosi.

Äänestä

Sekin ihmetyttää, kun kaikki tesloilla ajavat kehuvat autojaan. He eivät halua myöntää niiden vikoja yms. Kaikki vaan sanoo ei ole ollut mitään vikoja, vaikka totuus toinen. Miksi se on niin vaikea myöntää ja sanoa teslan omistajana ihan suoraan vain totuus eli vikoja on.

Äänestä

Tesla kannattaa ostaa lisingillä. Silloin et joudu maksamaan kalliita huoltoja ja remppoja. Lataaminen omasta pistorasiasta. Lataaminen tulee näin halvemmaksi. Akun lataa tyhjästä täyteen vuorokaudessa normipistorasiasta. Lataa joka yö vaikka klo: 00-05. Pörssi sähkö on halpaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Nimenomaan tielle jättäviä vikoja. Koskee sähkö ja polttomoottoreita. Itse ajelen yli 20v autolla. Luotettava. Ei ainuttakaan tielle jättävää vikaa. Varaosat halpoja. Ajanut jo 15v samalla autolla. Moni teslalla ajava kokee yllätyksen, kun auto on 3-5v vanha eri remppoihin menee rahaa 20000e.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu