Fentanyylin myyjää pitäisi syyttää murhayrityksestä ja kuolemaan johtaneen yliannoksen myyjää murhasta.
Fentanyyli = murhayritys/murha
41
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvalloissa kuolemaan johtanut fentanyyliyliannos aiheuttaa välittäjälle syytteen Felony murder => life without parole.
- Anonyymi
Onhan se väärin, että ihmisille myydään jopa tappavia aineita.
Mutta eiköhän ostaja voi ihan itse päättää, ostaako hän ainetta vai ei.
Ihmisiä, nuoria, varoitellaan tosi paljon huumeista, päihteistä, niiden seurauksista, niin kyllä tietoa on sen verran, että jos järkeään käyttää, niin voi pysyä aineista erossa.- Anonyymi
Huumeiden myyjät montun reunalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh ei me voida tuosta noin vaan alkaa ampua maahanmuuttajia.
- Anonyymi
Jos huolet ja paineet " huuhtelee " päihteiden avulla, se tarkoittaa, ettei tunteiden käsittelyn osaaminen ulotu siihen asti, että osaisi kanavoida mielessään ne huolet ja paineet ihan selvin päin.
Jos tunteensa tunnistaa ja osaa niitä käsitellä, ei silloin päihteitä tarvita.
Ja millä tavalla ne huolet poistuvat päihteillä ? Juu, siksi hetkeksi ne väistyy, kun on sekaisin tai humalassa, mutta kun selviää, niin huomaa, että huolet palaavat, joskus jopa voimakkaampina, kuin ennen päihtymystä oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh ei me voida tuosta noin vaan alkaa ampua maahanmuuttajia.
Kyllä asialla on myös ihan aitoa valkoista paskaporukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit siis. Ne on pahimpia vai onko 300 Xanoria ja 400 Oxycontinia, 20 x 15mg Dormicumia kuukaudessa ok määräys?
Jos 1 lääkäri määrää opiaatti reseptejä enemmän kun kunnassa on asukkaita, eikö se ole pahin diileri?
- Anonyymi
Kukas sulle myi Fentanyylia? Oon yli 20 vuotta tuola hillunut enkä kertaakaan edes nähnyt fentanyylia vain kuullut juuri näitä urbaani legendoja vähän kuin se alligaattori sielä viemärissä.
- Anonyymi
Kyllä ne käyttäjät useimmiten itse etsivät myyjänsä.
Toki joskus jossain voi joku tuntematon tulla yrittämään myydä huumeita, mutta aika harvinaista. Ei minullekaan niitä ole kaupiteltu, vaikka kulkenut jos vaikka missä. - Anonyymi
Mä oon nähnyt ja jutellut sen alligaattorin kanssa!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708