Fentanyylin myyjää pitäisi syyttää murhayrityksestä ja kuolemaan johtaneen yliannoksen myyjää murhasta.
Fentanyyli = murhayritys/murha
41
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvalloissa kuolemaan johtanut fentanyyliyliannos aiheuttaa välittäjälle syytteen Felony murder => life without parole.
- Anonyymi
Onhan se väärin, että ihmisille myydään jopa tappavia aineita.
Mutta eiköhän ostaja voi ihan itse päättää, ostaako hän ainetta vai ei.
Ihmisiä, nuoria, varoitellaan tosi paljon huumeista, päihteistä, niiden seurauksista, niin kyllä tietoa on sen verran, että jos järkeään käyttää, niin voi pysyä aineista erossa.- Anonyymi
Huumeiden myyjät montun reunalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh ei me voida tuosta noin vaan alkaa ampua maahanmuuttajia.
- Anonyymi
Jos huolet ja paineet " huuhtelee " päihteiden avulla, se tarkoittaa, ettei tunteiden käsittelyn osaaminen ulotu siihen asti, että osaisi kanavoida mielessään ne huolet ja paineet ihan selvin päin.
Jos tunteensa tunnistaa ja osaa niitä käsitellä, ei silloin päihteitä tarvita.
Ja millä tavalla ne huolet poistuvat päihteillä ? Juu, siksi hetkeksi ne väistyy, kun on sekaisin tai humalassa, mutta kun selviää, niin huomaa, että huolet palaavat, joskus jopa voimakkaampina, kuin ennen päihtymystä oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh ei me voida tuosta noin vaan alkaa ampua maahanmuuttajia.
Kyllä asialla on myös ihan aitoa valkoista paskaporukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit siis. Ne on pahimpia vai onko 300 Xanoria ja 400 Oxycontinia, 20 x 15mg Dormicumia kuukaudessa ok määräys?
Jos 1 lääkäri määrää opiaatti reseptejä enemmän kun kunnassa on asukkaita, eikö se ole pahin diileri?
- Anonyymi
Kukas sulle myi Fentanyylia? Oon yli 20 vuotta tuola hillunut enkä kertaakaan edes nähnyt fentanyylia vain kuullut juuri näitä urbaani legendoja vähän kuin se alligaattori sielä viemärissä.
- Anonyymi
Kyllä ne käyttäjät useimmiten itse etsivät myyjänsä.
Toki joskus jossain voi joku tuntematon tulla yrittämään myydä huumeita, mutta aika harvinaista. Ei minullekaan niitä ole kaupiteltu, vaikka kulkenut jos vaikka missä. - Anonyymi
Mä oon nähnyt ja jutellut sen alligaattorin kanssa!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701