https://tekniikanmaailma.fi/toyotan-ongelmat-jatkuvat-turbodieselien-paastotesteissa-todettiin-epaselvyyksia/
"..Toyota on keskeyttänyt kymmenen automallin toimitukset sen jälkeen, kun konsernin turbodieselien pakokaasupäästöjen testeissä todettiin epäselvyyksiä.."
TOYOTA ongelmissa !
12
119
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset ottavat opikseen jos käry käy, mutta Toyota se vaan jatkaa asiakkaan ja viranomaisten kusettamista.
- Anonyymi
Pääkonttorissa taas itketään ja kumarrellaan mutta ei se mitään muuta
- Anonyymi
Mikä on ettei taidot, mikä on ettei onnista?
- Anonyymi
toiota jos et muuta saa
- Anonyymi
Aika karua on Toyotan tarina ollut viimevuosina.
- Anonyymi
Tääällä ne suuret ongelmat on!
Autojätti Volkswagen aikoo sulkea ainakin kolme tehdastaan Saksassa, irtisanoa kymmeniä tuhansia työntekijöitä ja leikata yleisesti palkkoja 10 prosenttia.- Anonyymi
Nuo on toisenlaisia ongelmia ja ne johtuvat talouden tilanteesta.
Toyotan "ongelmat" ovat itse aiheutettuja ja ansaittuja ongelmia ja sitä saa kun kusettaa ja huijaa vuosikymmenestä toiseen.
- Anonyymi
Toyota itse laittoi asian esille epämääräisten tulosten perusteella ja asetti ulkopuolisen tekemän tutkinnan käyntiin, ensin trukkeihin liittyen.
Jonkun tason vastuullisuudestahan tuossa on kyse. Ajatellaan näin, jos paperitehdas Suomessa olisi itse tutkituttanut kraakku tapauksen. Kumman tapa oli parempi?
Sentään vain 84 000 autoa ja pitkältä ajalta. Maailma ei pelastu tuloksella,
joka välttämättä ei poikkea suuresti ilmoitetusta.- Anonyymi
Hauska yritys.
- Anonyymi
Ongelmia riittää Tojoissa.
- Anonyymi
Onpa volkkareissa paljo ongelmii
- Anonyymi
Toyotan ongelmat on ketjun aiheena, ei ne poistu vaikka yrität kääntää ja peitellä kuinka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4512800Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1842594Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3992395- 5182116
- 991999
- 71534
- 2371208
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.231177Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut34951Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41942