tunteitasi, oletko kadottanut yhteyden?
Onko sinun vaikea kohdata omia
15
271
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näkee jotta olet mikä olet....Ei jatkoon.
- AnonyymiUUSI
Kuka näitä aloituksia tehtailee ja mikä on tavoitteesi?
- AnonyymiUUSI
Sama henkilö mikä aiemminkin .
- AnonyymiUUSI
Houkuttaa vain
- AnonyymiUUSI
Minun on helppo kohdata omat tunteet ja ne kertovat minulle tarkasti sen, mikä minulle on hyväksi ja mikä ei! Jos joku ei sitä ymmärrä, niin se on hänen ongelmansa eikä minun. Turha sellaisen, joka on vuosia ns. roikkunut takissa kiinni, enää yrittää lähestyä!
- AnonyymiUUSI
Laihduta niin sopii takki kiinni ja tulee parempi mieli.
- AnonyymiUUSI
On. Terapeutti suositteli musiikin harrastamiseen palaamista keinona päästä tunteisiin kiinni. Vielä en ole sitä tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Älä hyvä mies koske siihen viuluun enää.
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä tapa ❤️
- AnonyymiUUSI
Kannattaa musiikki ym luonnossa liikkuminen on terapeuttista ja tuo hyvää mieltä ja oloa. Rakkaani kanssa kuuntelemme paljon musaa, olemme alkaneet käydä konserteissa ja hän eli rakkaani alkanut soittaa kitaraa taas pitkästä aikaa aina välillä.❤️
- AnonyymiUUSI
Tyhmäksi menet?
- AnonyymiUUSI
Olen etäällä tunteistani, mutta eilen jopa itkin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä niitä tunteita kohtaan ja käyn läpi koko ajan edelleen. Yhteys siis ei ole kadonnut vaan ennemmin lisääntynyt. Nytkun minä en enää oo niin tyhmä.
- AnonyymiUUSI
Teet hyvää kun ostat lumilyhty joulukalenteriarvan jääkaapin oveen.
Kohta pääset töihin. Raaputa esiin kolme samaa symbolia. Lunasta voittosi jos tuuri käy.
Tuotot menee lasten ja nuorten liikunta - ja harrastustoiminnan hyväksi.
Kiitos tuesta ! - AnonyymiUUSI
Kerro sinä joskus jotain itsestäsi äläkä aina kysele muilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138