On muutettu Raaheen omakotitaloon ja pitäisi tehdä jätteen kuljetussopimus, sekajätteestä. Mitä ko. alan firmoja Raahessa on ja mitä suosittelet? Hinta ja toimivuus jne.
Mitä firmaa suosittelet?
10
692
Vastaukset
- Anonyymi
Rusko tai haikara.
- Anonyymi
Seppä, kavaluus tai peten kone
- Anonyymi
Olis aika näämmä itelläkin kilpailuttaa firma. Paljonko milläkin firmalla maksaa tyhjennyskert? Ja miten asiallisesti toimii laskutuspuoli, tuleeko ylläreitä?
- Anonyymi
Maunulan roskafirma paras, ja kuljettajis se pätevin natu!!
- Anonyymi
Anssi hakee ainakin ruotsin tölkit
- Anonyymi
Raahessa ei ole yhtään hyvää firmaa
- Anonyymi
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!
- Anonyymi
Ruskon roska&paska
- Anonyymi
Tiu tiu titytyy tiy tity tii, tiu tiutii ttytyy tiy tiy tiy, titytii, tuun oon veleSeppä veleSeppä oo yystä, 250€ tunti+alvi.
- Anonyymi
jon-rent ja annelin veli on bossina ajjaa päivät pakulla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316