Selväksi on käynyt otsikon aiheen olevan niin pääartistitytön kuin kihlattunsa ja fanienkin lähellä sydäntä, se on havaittavissa tuhansista kommenteista jo vuosienkin takaa ja edelleenkin.
Tuntuu siltä että näille rakkaille kaikessa, aivan kaikessa kelpaa vain ns. viisi tähteä ja tärkeää on vähintäänkin hieman korkeampi hinta ja varsinkin hinnan ilmoittaminen, jopa tipeistään lähtien pääartistin tipeillään kokien rahoittavansa thaimaata.
Itse en ole käynyt uffeissa, enkä kirpppiksillä, mutta jotain osatanut netin torilta, mikä kumma rakkaita aiheessa kismittää.
Jos laajentaa asiaa niin eikö käytetyn autonkin ostaminen ole ns. kirpputoriostos?
Kirppistoiminta on useille jopa elannon tuova ja lukuisille ostajille antaa mahdollisuuden samalla rahalla saada enemmän täysin riittävän tasoisia tuotteita omiin tarpeisiinsa.
Siis mikä on rakkaan ongelma?
Kirppisvastaisuutta.
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkautta ja netin torilta hankittua.
https://img.aijaa.com/b/00381/15288323.jpg- Anonyymi
Meillä tuollanen museoroina menee kaatopaikalle. Hullu tuollaisia keräilee.
- Anonyymi
Meillä tuollainen kirppisroina menee kaatopaikalle. Hullu tuollaisia keräilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, kun teillä kuvataan sillä joka kodin yleiskoneella, vanhalla pashalla iPhonella ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole asiantuntija mutta arvelen tuon kuvan kohteiden yhteisarvon olevan ehkä 1.500 euroa, jopa enemmän.
Kaatopaikalle.
Museoroina on enemmänkin tuttu aihe, kunnon vanhaa käsityön taitoa kun ei Ikeassa myydä, ne löytyy vanhojen tavaroiden myymälöistä.
Muistan että tämä Laiffina esiintyvä kerran hehkutti kelottuneita heinäseipäitä ja niiden hintoja.
Lapsiperheille on tuttuja kirppikset. Luulisi juniorikoutsille olevan tuttu urheiluvälinekirppikset.
Niin, hulluja on monenlaisia, toisella menee katskille ja toinen muuttaa rahaksi ja ostaa vaikkapa lentolipun sillä rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984