kuinka monta ihmistä kuolee tänään kun asiointi on mennyt näin vaikeaksi?
kuinka montaa virkaa lääkärit pitää yllä samaan aikaan kun nostavat palkkaa yliosaston yli yli lääkärinä on praktiikkaa mutta paikalla ei olla omassa työpisteessä mutta palkka juoksee
keksitään vielä diagnooseja kuhan helpolla pääsee eroon potilaasta
kyllä on terveyden huolto alas vajonnu
14
366
Vastaukset 14
- Anonyymi
Että kuka tän kaiken maksaa ja miksi ihmiset ei pääse hoitoon? koska siellä ei ole ketään mutta palkka juoksee
- Anonyymi
nyt pitäis käydä maksamassa 150 vielä verojen päälle yksityisellä että pääsis röntgen kuviin on tää saatana mallillaan kyllä tähän valvonta pitää saada
- Anonyymi
Meitä viedään tässä maassa kuin litran mittaa PRRRK
Miksei kukaan puutu- Anonyymi
Niinpä. Petosjytky..
- Anonyymi
Petosjytky. . .
- Anonyymi
krista kiuru myrkytti veronmaksajat piikillään
sdp- ampuu ohi trumpista - Anonyymi
Siksi PS
- Anonyymi
Takasin soittoa olen odotellut kolmatta viikkoa , missä vika?
- Anonyymi
Sairaanhoidolle on käynyt samalla tavalla kuin tämän maan taloudellekin. Reilun vuosikymmenen aikana hoidettavia on lapannut Suomeen kymmeniä tuhansia joka vuosi, mutta hoitokoneisto on edelleen mitoitettu neljälle miljoonalle ihmiselle. Oma väki olisi saatukin hoidettua tällä porukalla, mutta nyt on oma väki syrjäytetty hoitojonoissa parempien ihmisten tieltä.
- Anonyymi
Ei lääkäriin kannata mennä jos on vielä hengissä.
- Anonyymi00012
Sehän se on lääkärin ammatti nykyään pähkinänkuoressa. Hoito ja diagnosointi monopolin turvin laiskotellaan aivot narikassa, kuunnellaan puolikorvalla, keksitään suunnilleen omasta päästä versio potilaskerotmuksesta jostain puoliksi ymmärretystä sanasta ja sitten annetaan potilaan raportoimaksi väitetystä oireesta latinankielinen käännäs "diagnoosina" johon määrätään osittainen kemiallinen lobotomia illereiden muodossa.
Tämän lobotomian tavoite on tietenkin hukuttaa oireiden selkeys aivotoimintaa häiritsemällä ja parhaassa tapauksessa aiheuttamalla sekava vyyhti uusia oireita jotka hämmentävät soppaa entisestään ja joiden takia potilas tulee hakemaan lisää diagnooseja ja niihin tarjottavia lobotomian muotoja.- Anonyymi00013
Huvittavaa miten vanhukset itkevät yhteiskunnan palveluiden perään kun hätä osuukin omalle kohdalle. Eikö siis pärjätäkään ilman yhteiskunnan apua.
- Anonyymi00014
Nyt vaan kaikki reippaasti ottamaan vastuuta omasta elämästään. Nykyiset eläkeläiset on historian hyvätuloisin sukupolvi, eli ei se voi olla rahasta kiinni.
- Anonyymi00015
Taidat olla ihan oikea natsi.
Et siis itse koskaan ikäänny?
Kokoomuksen politiikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410