Teettekö sijoituksia analyytikoiden mukaan?

Anonyymi-ap

Sijoittaako joku analyytikoiden mukaan. Kun sanotaan lisää tai osta niin lähdet joko ostamaan tai tankkaamaan lisää ja vastaavasti myy niin myyt ja pidä niin et tee mitään.

9

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos linkistä.

• Anonyymi

Minun sykiatri anto huonoja neuvoja eli tos huono analyytikko.

• Anonyymi

Juu, sijoitan analyytikon mukaan.

Hyvin on mennyt.

Se analyytikko olen minä itse.

• Anonyymi

Osakesäästötilille ostettujen ulkomaisten yritysten osakkeista ei makseta tilin omistajalle osinkoja, niin mihin ne osingot menee? Viekö valtio ne?

• Anonyymi

Timon Listan yläpäästä mie ostan ja markkina on voitettu, toisin kuin Inderessukkaa seuravat ovat tehneet.

• Anonyymi

Tuosta on vielä aika pitkä matka siihen, että ihan itse ymmärtäisi mitä on tekemässä joten ei ehkä kannata niitä henkseleitä kovin paljon paukutella.

• Anonyymi

Tulikiven osake maksaa tänään 0,434€. Tulikiven perusliiketoiminnan arvo on 0,64 euroa osakkeelta ja siihen päälle tulee Suomussalmen talkki bonuksena (arvo parhaimmillaan noin 500m€).
      https://piksu.net/timon-lista/

Katsotaan, paljonko Tulikiven osakkeen tulee nousta erilaisilla Suomussalmen talkkiesiintymän arvostuksilla:
      50m€ = +0,84€
      100m€ = +1,67€
      150m€ = +2,51€
      200m€ = +3,34€
      250m€ = +4,18€
      486m€ = +8,12€

Elementis maksoi Mondo Mineralsin talkista 486m€. Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymässä on enemmän talkkia kuin Mondolla on, Tulikiven talkkiesiintymä on kompaktimpi ja helpommin louhittavissa avolouhoksesta! Eikä tässä vielä kaikki: Talkin hinta oli vuonna 2015 keskimäärin 186 dollaria tonnilta ja viime vuonna keskimäärin 300 dollaria tonnilta. Hinta on siis noussut yhdeksässä vuodessa 61 prosenttia.

Nordic Talcin yhteysviranomaisen (ELY) perusteltu päätelmän saadaan ensi viikolla, joten ensi viikolla juodaan Tulikivi-kahvit.

Tässä teille potentiaalinen 10-20-kertaistuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      78
      4280
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      193
      3508
    3. 196
      2851
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      68
      2736
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      41
      2632
    6. Mikä on kaivattusi toinen nimi

🙈
      Ikävä
      57
      1176
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1070
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1012
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      110
      885
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      55
      870
    Aihe