Sijoittaako joku analyytikoiden mukaan. Kun sanotaan lisää tai osta niin lähdet joko ostamaan tai tankkaamaan lisää ja vastaavasti myy niin myyt ja pidä niin et tee mitään.
Teettekö sijoituksia analyytikoiden mukaan?
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Teen juuri päinvastoin kuin analyytikot:
https://www.inderes.fi/portfolio - Anonyymi
Minä ostan Timon Listan mukaan ja hyvin on toiminut:
https://piksu.net/timon-lista/ - Anonyymi
Kiitos linkistä.
- Anonyymi
Minun sykiatri anto huonoja neuvoja eli tos huono analyytikko.
- Anonyymi
Juu, sijoitan analyytikon mukaan.
Hyvin on mennyt.
Se analyytikko olen minä itse. - Anonyymi
Osakesäästötilille ostettujen ulkomaisten yritysten osakkeista ei makseta tilin omistajalle osinkoja, niin mihin ne osingot menee? Viekö valtio ne?
- Anonyymi
Timon Listan yläpäästä mie ostan ja markkina on voitettu, toisin kuin Inderessukkaa seuravat ovat tehneet.
- Anonyymi
Tuosta on vielä aika pitkä matka siihen, että ihan itse ymmärtäisi mitä on tekemässä joten ei ehkä kannata niitä henkseleitä kovin paljon paukutella.
- Anonyymi
Tulikiven osake maksaa tänään 0,434€. Tulikiven perusliiketoiminnan arvo on 0,64 euroa osakkeelta ja siihen päälle tulee Suomussalmen talkki bonuksena (arvo parhaimmillaan noin 500m€).
https://piksu.net/timon-lista/
Katsotaan, paljonko Tulikiven osakkeen tulee nousta erilaisilla Suomussalmen talkkiesiintymän arvostuksilla:
50m€ = +0,84€
100m€ = +1,67€
150m€ = +2,51€
200m€ = +3,34€
250m€ = +4,18€
486m€ = +8,12€
Elementis maksoi Mondo Mineralsin talkista 486m€. Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymässä on enemmän talkkia kuin Mondolla on, Tulikiven talkkiesiintymä on kompaktimpi ja helpommin louhittavissa avolouhoksesta! Eikä tässä vielä kaikki: Talkin hinta oli vuonna 2015 keskimäärin 186 dollaria tonnilta ja viime vuonna keskimäärin 300 dollaria tonnilta. Hinta on siis noussut yhdeksässä vuodessa 61 prosenttia.
Nordic Talcin yhteysviranomaisen (ELY) perusteltu päätelmän saadaan ensi viikolla, joten ensi viikolla juodaan Tulikivi-kahvit.
Tässä teille potentiaalinen 10-20-kertaistuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984