Onko totta, että 50-kymppinen Stubb kuuntelee kotonaan jotain Youngheartia ja Tapiota. Tylsältä vaikuttaa. Ja juhlien teema Yhdessä-Tillsammans todella kulunut slogan.
Taitaa Marinin bailuissa olla taas parempi meno.
Linnan Juhlat 2024
272
2117
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi sukupolvi on nyt ja menot on sen mukaiset.
- Anonyymi
Kyllä nyt on niin tillsammans , huh huh , no eipä yllätä tämän kolmen pointin miehen juhlat yhtään. Onneksi ei sentään " pappa betalar " vaan yhteiskunta kustantaa.
Eniten yllättävää on veteraanien siirto ihan eri päivälle ? - Anonyymi
Kuitenkin " vanhan sukupolven " verorahat sentään vielä kelpaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin " vanhan sukupolven " verorahat sentään vielä kelpaa !
Sitä minäkin juuri ihmettelin, että verorahat vanhoilta eläkeläisiltäkin kelpaavavat !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt on niin tillsammans , huh huh , no eipä yllätä tämän kolmen pointin miehen juhlat yhtään. Onneksi ei sentään " pappa betalar " vaan yhteiskunta kustantaa.
Eniten yllättävää on veteraanien siirto ihan eri päivälle ?MIKSEI VETERAANIT SAA JUHLIA LINNASSA 6.12.2024.?????
" ELIITTI" JUHLIS 2.11.2024!!!!!?????
MINKÄ TAKIA SE MENI NÄIN PÄIN!!!!!???
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSEI VETERAANIT SAA JUHLIA LINNASSA 6.12.2024.?????
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!SIIS " ELIITTI " JUHLIS 2.12.2024
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Ymmärrän, että veteraanit haluavat hieman hillitymmän ja pienimuotoisemman juhlan, ikä asettaa jo omat rajoitukset liikkumiseen ym, mutta valittu päivä on täysin väärä Veteraaneille kuuluu 6.12 muut juhlikoot ihan milloin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Kai säkin sentään tiedät että oikea itsenäisyyspäivä on joulukuun 4.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Veteraanien toivomus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Koska veteraanit eivät jaksa olla mukana tuossa hulinassa ja saavat ihan oman juhlan ja näin saavat ansaitsemansa huomion Presidenttiparilta.
Taisivat veteraanit ihan itse sitä toivoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Niinpä. Siitähän yksi Lotta jo huomautti.
- Anonyymi
Muidu joutuu oleen meikitön kun keula hai stubbero vaatii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten yllättävää on veteraanien siirto ihan eri päivälle ?Mitä yllättävää siinä on , Veteraanien toivomushan tämä oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten yllättävää on veteraanien siirto ihan eri päivälle ?Orpo on kana aivo juna friikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yllättävää siinä on , Veteraanien toivomushan tämä oli
Tämä ei ollut veteraanien toivomus,jos vähänkin seuraat mitä uutisoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!NIINPÄ!!! SITÄ mietin itsekin ! aivan kuin he kuuluisivat johonkin kastiin joka ei voi juhlia muiden kanssa yhdessä ja sitten teemakin "tillsammans"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muidu joutuu oleen meikitön kun keula hai stubbero vaatii.
mietin kenenkö näköö enkä osannu bongata mut sitte tuli mielee nuoruuteni lastenohjelman Kasper !! se on se yhdennäköisyys sen muidun kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mietin kenenkö näköö enkä osannu bongata mut sitte tuli mielee nuoruuteni lastenohjelman Kasper !! se on se yhdennäköisyys sen muidun kans
mut stubbero loistaa ei tarvii muidun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska veteraanit eivät jaksa olla mukana tuossa hulinassa ja saavat ihan oman juhlan ja näin saavat ansaitsemansa huomion Presidenttiparilta.
Taisivat veteraanit ihan itse sitä toivoa?Veteraanit ansaitsevat jo oman rauhan linnan juhlissa, saivat enemmän pressaparin huomiota sekä Niinistön ja Haukion. Finlandian olisi voinut laulaa joku muu kuin lapsen ääninen Vesala,ei yhtään voimaa saanut lauluun. Diandra olisi vetänyt tunteella Finlandian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska veteraanit eivät jaksa olla mukana tuossa hulinassa ja saavat ihan oman juhlan ja näin saavat ansaitsemansa huomion Presidenttiparilta.
Taisivat veteraanit ihan itse sitä toivoa?Kun useat ovat nimenomaan sanoneet haluavansa oikeisiin juhliin
- Anonyymi
Mutta hyvin kelpaa rahat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisivat veteraanit ihan itse sitä toivoa?Veteraaniliitolta ei ollut kysytty, tästä sattumoisin kuulin radiosta.
Niinistön aikana veteraanit oli omassa "salissa", ja silloin katsoin linnan juhlia ja pressapari istui jokaisessa pöydässä juttelemassa, ei näyttänyt olevan kiirettä parempiin bileisiin oven taakse. Niinistöllä ja rouvallansa näkyi kunnioitus veteraaneja kohtaan jokaisen silmiin, keikari-stubbi näyttää tosi vaivaantuneelta "pääsis noistakin" -ilmeellään.
Stubbin vieraslistalla oli ihan sekopääsakkia, katselin netistä, en vaivautunut katsomaan tuota irvokasta näytelmää telkasta, kun olisi tullut oksennus.
Itsenäisyyspäivän juhlat: oli kunnioitus itsenäisyydestämme taistelleita, sitä harvaa sakkia kohtaan, mikä jäljellä on. Heidän pitäisi olla etusijalla. Vaan heitetty roskiin!
Itsenäisyyspäivä 2024, typeriä julkkiksia, ryysyjä..
Itsenäisyyspäivän linnan juhlien uudeksi nimeksi "Suomen Turhakkeiden Gaala". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo on kana aivo juna friikki
Orpo, miten toi liittyy tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIINPÄ!!! SITÄ mietin itsekin ! aivan kuin he kuuluisivat johonkin kastiin joka ei voi juhlia muiden kanssa yhdessä ja sitten teemakin "tillsammans"
Suorastaan oli Rouva Stubbin teema "YHDESSÄ". Tuo lienee sitä englantilaista huumoria? Ovatkohan englantilaiset veteraanit yhtä aliarvostettuja, siis ne vanhat ja nuoremmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteraanit ansaitsevat jo oman rauhan linnan juhlissa, saivat enemmän pressaparin huomiota sekä Niinistön ja Haukion. Finlandian olisi voinut laulaa joku muu kuin lapsen ääninen Vesala,ei yhtään voimaa saanut lauluun. Diandra olisi vetänyt tunteella Finlandian.
Pitää muuten paikkansa, että tuolta Dianralta olisi lähtenyt ääntä, toisin kuin piipittävältä Vesalalta, sillä Finlandia vaatii mahtipontisuutta. Tosin vikisevä Vesala valittu varmaan siksi, että "aika on muuttunut" ja Finlandia pitää laulaa nykyään "vie sinä, mie vikisen" -tyylillä, sillä Suomihan ei ole enää itsenäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ALA- ARVOISTA TOUHUA!!!!Juuri niin. Törkeää Stubbilta. Kaiken maailman jonninjoutavat naapurit ja kaverit, jotka eivät kiinnosta ketään, olisivat voineet bilettää aiemmin. Oli vähän niin kuin julkkiskemut tai privabileet. Veronmaksajien rahoilla. Kuka haluaa osallistua Alexin kampanja-apujen viihdyttämiseen? En minä. Ja kun Stubb ei kunnioita veteraaneja, jotka olivat mukana taistelemassa maalle itsenäisyyden, niin menee ääneni ensi kerralla kenelle tahansa muulle vaan ei Stubbille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteraanit ansaitsevat jo oman rauhan linnan juhlissa, saivat enemmän pressaparin huomiota sekä Niinistön ja Haukion. Finlandian olisi voinut laulaa joku muu kuin lapsen ääninen Vesala,ei yhtään voimaa saanut lauluun. Diandra olisi vetänyt tunteella Finlandian.
Se oli kamala tuo Vesalan esitys kimittäjä .Diandran oli pitäny esittää kyseinen Finlandia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesala olisi voinut loistaa poissaolollaan mutta kun ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorastaan oli Rouva Stubbin teema "YHDESSÄ". Tuo lienee sitä englantilaista huumoria? Ovatkohan englantilaiset veteraanit yhtä aliarvostettuja, siis ne vanhat ja nuoremmat?
Stubbin rouvan kavereita ja perhetuttuja tuntui olevan neljäsosa vieraista. Eikö olis ollu parempi heidän järjestää omat juhla erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIIS " ELIITTI " JUHLIS 2.12.2024
Nimenomaan VETERAANIEN ja LOTTIEN omasta toivomuksesta tämä muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muuten paikkansa, että tuolta Dianralta olisi lähtenyt ääntä, toisin kuin piipittävältä Vesalalta, sillä Finlandia vaatii mahtipontisuutta. Tosin vikisevä Vesala valittu varmaan siksi, että "aika on muuttunut" ja Finlandia pitää laulaa nykyään "vie sinä, mie vikisen" -tyylillä, sillä Suomihan ei ole enää itsenäinen.
Minäkin ihmettelin, miksi nimenomaan Paula Vesala oli valittu laulamaan Finlandia-hymniä. Olisi varmaan löytynyt parempiakin naislaulajia Suomesta, joilla on laajempi ääniala. Aika nuti kampaus Paulalla myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Siitähän yksi Lotta jo huomautti.
Ymmärrän hyvin että juhlat arvoisille veteraaneille olivat erikseen. He saivat enemmän huomiota ja eikä ollut tungosta. Sitä en tiedä, kuinka moni kommentoijista on läheinen veteraanin kanssa, oliko ukki vai iso-iso isä, iso-mummi? Minun isäni oli sodassa 5-vuotta ja näin ollen olen kulkenut hänen kulkusissaan sen matkan. Isäni olisi 101-vuotias jos eläisi. Äitini on siirtolainen, rajan taakse jäi koti; kahteen kertaan. Välirauhan aikaan he menivät takaisin ja rakensivat uudelleen. Sitten tuli lopullinen lähtö. Se siitä veteraaneista; jokaisella on omanlaiset kokemukset. Äitini elää, on yli 90-vuotias. Ei evakonkaan kohtalo ole suomessa ollut hyvä; pidetty ryssänä ja kaikkea muuta. Saman maan kansalaisia ovat olleet ja isänmaata puolustaneet. Tämä oli minun mielipiteeni, toki joku muu voi ajatella toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun useat ovat nimenomaan sanoneet haluavansa oikeisiin juhliin
Oli kysytty Veteraanijärjestöiltä eikä veteraaneilta heidän halukkuutta linnan juhliin 6.12.
Ainahan heille on järjestetty oma rauhallinen tila jossa on tarjoilu. Ei tarvii kulkea tungoksessa.
Kaikki tuntemani veteraanit ja lotat pahoittivat mielensä kun "eivät kelpaa muiden seuraan"
- Anonyymi
Mielenkiinnolla ketä on kutsuvieraat🤗
- Anonyymi
Eiköhän se liene bonusmamma Mannola ja pappa Stubb & kaikki vaalirahoituksen maksajat etusijalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se liene bonusmamma Mannola ja pappa Stubb & kaikki vaalirahoituksen maksajat etusijalla.
Juu.
- Anonyymi
Ei tarvetta seurata hurrin, engelsmannipummin, lätkäisukin ja bonusmamman pilehilejuhlintaa ökyrikkaan kutsuvierasporukan keskellä. Ollaan me köyhät tavikset nöyrästi vaan kaurapuurolautasten äärellä vai olikos sekin kokkareiden ja persujen laatimien suositusten ulkopuolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvetta seurata hurrin, engelsmannipummin, lätkäisukin ja bonusmamman pilehilejuhlintaa ökyrikkaan kutsuvierasporukan keskellä. Ollaan me köyhät tavikset nöyrästi vaan kaurapuurolautasten äärellä vai olikos sekin kokkareiden ja persujen laatimien suositusten ulkopuolella?
Bonari mamma saanut rypyt sylttyyn golffi papsun kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannila on aina edennyt miesten kustannuksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin meidän veroeuroilla juhlivat , juhlisivat omilla rahoillaan, kun kerran suuri osa kutsutuista tuttavia, naapureita ja julkkiksia 😖
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, että nyt kaikki vaalityössä mukana olleet saavat palkintonsa...ensi kerralla lista saattaapi olla jo toinen..
- Anonyymi
Jokainen presidentti tyylillään. Tuleekohan Marin juhliin ja pitää taas varjojuhlat kavereilleen, rahaahan kys. rouvalla on. Mutta mautonta itsensä nostamista jalustalle!
- Anonyymi
Toivon mukaan tajuaa pysyä todella kaukana!
- Anonyymi
Perinteet pitäisi olla , omaa tyyliä voi ripaus olla
Näillä juhlilla ei ole enään mitään arvoa
Julkkis juhlat - Anonyymi
No tuskin ihan samaan tahtiin on nostanut itseään jalustalle kuin nykyinen pressa some postauksineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkkis juhlatTOTTA , en katso enää ! Juhlikoot ihan rauhassa tämä yläluokka joka Suomeenkin on saatu aikaiseksi. Jotenkin absurdilta kuulostaa tuo tillsammans / yhdessä !
- Anonyymi
En usko, että Sanna järkevänä kansalaisena haluaa osallistua tuon korskean irvikissan isännöimille juhlille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkkis juhlatPukukilpailut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOTTA , en katso enää ! Juhlikoot ihan rauhassa tämä yläluokka joka Suomeenkin on saatu aikaiseksi. Jotenkin absurdilta kuulostaa tuo tillsammans / yhdessä !
310 000€ meni taas velkarahaa Stubbin suvun ja tukijoiden ja muun eliitin mässäilyyn.
Musiikkiin meni melkoisestioli kuin suoraan Uuno turhopuro leffasta, kun Uuno tilaili artisteja ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon mukaan tajuaa pysyä todella kaukana!
hahaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin ihan samaan tahtiin on nostanut itseään jalustalle kuin nykyinen pressa some postauksineen.
noi juhlat on niinku lasten puuhapaja! onko ihmiset menny noi alas?
Kaikki iha lapsellisia, vitsitki lasten loruja.
Ei o enää aikuisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että Sanna järkevänä kansalaisena haluaa osallistua tuon korskean irvikissan isännöimille juhlille.
Järkevä!!!??? tappajarobo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh, lehdessä oli kuva, joten luuletko, että narsisti jättää väliin? Pitää ollantyrkyllä, kuvattavana "ooooohh miten ihana". Narsisti ei piilossa pysy.
Ps. Oli muuten muija niin kulahtaneen näkönen, et on varmaan leiponut jauhovelliä kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh, lehdessä oli kuva, joten luuletko, että narsisti jättää väliin? Pitää ollantyrkyllä, kuvattavana "ooooohh miten ihana". Narsisti ei piilossa pysy.
Ps. Oli muuten muija niin kulahtaneen näkönen, et on varmaan leiponut jauhovelliä kovasti.Olipa Sanna todella tyylikäs ja kaunis. Turhaan kadehdit. Kurkista peiliin, niin ymmärrät kuinka kulahtanut itse olet päältä kuin sisältäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noi juhlat on niinku lasten puuhapaja! onko ihmiset menny noi alas?
Kaikki iha lapsellisia, vitsitki lasten loruja.
Ei o enää aikuisuutta.Alexin läppää .....hahhhaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa Sanna todella tyylikäs ja kaunis. Turhaan kadehdit. Kurkista peiliin, niin ymmärrät kuinka kulahtanut itse olet päältä kuin sisältäkin.
Juoppo muijahan tuo Marin on. Kulahtaneempi kuin moni 50-kymppinen. Viina näkyy naisen naamassa nopeammin kuin miehen.
Minun naamani on jo senverran vanha, ettei se muutu kun yhteen suuntaan, mutta ei kai minun naamaani voi verrata krhenkään naiseen, en ainakaan usko ja tuo kateus. Ei, minä en kadehdi juoppoja, narsisteja ja rahakkaita.
Marin on kuin kävelevä kuolema, pukuun olisi hyvin sopinut viikate. Kuvottava ämmä.
- Anonyymi
Toivottavasti tulee. Niin kaunis. Todellinen Sydänten valtiatar.
- Anonyymi
hyi täälläki näitä nymfolässyttäjiä..oksettaa!
- Anonyymi
Vain viikate olkapäältä puuttuu, millä kaivella niitä sydämiä.
Yksi "sydänten.valtiatar/kuningatar" on ollut eikä toista ihan äkkiä tule. Prinsessa Diana.
Vaikka tuo narsisti aikanaan apinoi Prinsessa Dianaa seisoessaan jossain Ukrainassa luotiliivi yllään, niin oli irvokas näky. Varmaan oli rakennettu kulissit ympärille. Narsistihan tekee, mitä sairaat aivot keksii, itsensä pönkittämiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain viikate olkapäältä puuttuu, millä kaivella niitä sydämiä.
Yksi "sydänten.valtiatar/kuningatar" on ollut eikä toista ihan äkkiä tule. Prinsessa Diana.
Vaikka tuo narsisti aikanaan apinoi Prinsessa Dianaa seisoessaan jossain Ukrainassa luotiliivi yllään, niin oli irvokas näky. Varmaan oli rakennettu kulissit ympärille. Narsistihan tekee, mitä sairaat aivot keksii, itsensä pönkittämiselle.Kukas narsisti se siellä kateuksissaan vikisee?
- Anonyymi
Odotan Mannolan esitystä tanssilattialla.
- Anonyymi
Ihana, nuorekas, rohkea, ja viisas pressa. Olen hänestä niin ylpeä.
- Anonyymi
Joo Mannolan kuuluisa " spagaati " voi elämän kevät ja anna mun nauraa 😂
- Anonyymi
Ihme jos ei Bonnari esiinny , laulaa lurittaisi tai jopa spakaati näytös. 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaudesta en olisi niin varma ? Näkyvyyttä ja julkisuutta haluaa se on nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun pressa aldrig
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun tasolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinullakin ylpeydenaiheet. Minä olen ylpeä aivan toisenlaisista asioista kuin aivottomista pyrkyreistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun pressa aldrig
Eikä myöskään minun pressa ja meitä on paljon samoin ajattelevia.
Ajatukseni hänestä ei ole julkaisukelpoista tekstiä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinullakin ylpeydenaiheet. Minä olen ylpeä aivan toisenlaisista asioista kuin aivottomista pyrkyreistä.
Suomalaiset tarvitsevat nyt edustavan, kieli- ja seurustelutaitoisen maailmanmiehen hoitamaan kansainvälisiä suhteita näinä vaikeina aikoina. Perisuomalainen "vaikene kaikilla kielillä" -tyyli ei enää käy.
- Anonyymi
Että ei sotaveteraaneja nähdä linnanjuhlissa. No toivottavasti järjestön kaapanneet wannabee veteraanit kuitenkin kultaketjuineen. Kovissa taisteluissa eilatin uimarannoilla karaistuneet tosi veteraanit. Voi tätä myötähäpeän määrää.
- Anonyymi
Totta 👍🏻 , myötähäpeä on suuri !
- Anonyymi
Alexin Itsenäisyyspäivän ykkösvieraat ovat ne henkilöt, jotka rahoittivat hänen presidenttivaalikampanjansa ja sitä kautta pääsyn nykyiseen virkaansa pressana.
Seuraavana tulevat pappa ja bonus mamma Mannola ja heidän jälkeen sadat ystävät ja somevaikuttajat ! Alexin Oscar Gaala alkakoon ! - Anonyymi
👍🏻 👍🏻 Myötähäpeä on suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alexin Itsenäisyyspäivän ykkösvieraat ovat ne henkilöt, jotka rahoittivat hänen presidenttivaalikampanjansa ja sitä kautta pääsyn nykyiseen virkaansa pressana.
Seuraavana tulevat pappa ja bonus mamma Mannola ja heidän jälkeen sadat ystävät ja somevaikuttajat ! Alexin Oscar Gaala alkakoon !Ale oksennus gala häpeäksi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana tulevat pappa ja bonus mamma Mannola ja heidän jälkeen sadat ystävät ja somevaikuttajat ! Alexin Oscar Gaala alkakoon !Hän pääsi pressaksi vain kun ihmiset ei halunneet kahta miestä kättelyyn .
Suositumpi Haavisto olisi Pressana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana tulevat pappa ja bonus mamma Mannola ja heidän jälkeen sadat ystävät ja somevaikuttajat ! Alexin Oscar Gaala alkakoon !Precis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän pääsi pressaksi vain kun ihmiset ei halunneet kahta miestä kättelyyn .
Suositumpi Haavisto olisi PressanaIlman muuta olisi ollut Haavisto , mutta kun.....
- Anonyymi
MINKÄ TAKIA STUBBI EI JÄRJESTÄNYT LINNASSA 6.12 VETERAANEILLE JUHLAA,??? SE ON VETERAANIEN AIKAAN SAAMA JUHLAPÄIVÄ!!!
VETERAANIEN KUULUU SAADA JUHLIA LINNASSA VIRALLISENA ANSAITULLA ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ!!!!
OLISI JÄRJESTÄNYT 2..12 " EI ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ"
VALTION RAHOILLA ??? OMAT BILEET LINNASSA " EI VETERAANEILLE!!!!- Anonyymi
stuppin mielestä sen juhla!
- Anonyymi
Suomi itsenäistyi 6.12. 1917,ei niistä ihmisistä ole kukaan elossa. Talvi ja jatkosota on ihan eri asia.silloin taisteltiin jo Suomen itsenäisyyden puolesta.niistä on muutama vielä elossa jotka tuskin jaksaa riekkua enää iltamyöhällä?
- Anonyymi
Tyhmä kansa älähtää, tekipä Stubb ja muut asiansa hallitsevat ihan mitä vaan!
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Mutta kuitenkin " tyhmän kansan " verorahat kelpaavat 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Mutta " tyhmän kansan " rahat kelpaavat ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Eipähän ne muuta osaa kuin kadehtia ja mölistä. Upea presidentti ja vaimonsa. Niin oli edellinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän ne muuta osaa kuin kadehtia ja mölistä. Upea presidentti ja vaimonsa. Niin oli edellinenkin.
En näe Stubbissa mitään upeaa. Vaimo luki valmiiksi kirjoitetun tekstin joten kuten suomeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän ne muuta osaa kuin kadehtia ja mölistä. Upea presidentti ja vaimonsa. Niin oli edellinenkin.
En näe mitään upeaa näissä kahdessa veronmaksajien varoja surutta tuhlaavassa ökyparissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Stumppi on potkittu kapernumistakin ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Ei hän niitä olisi pitänyt jolle nämä olisi sitä pyytäneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.No mutta, kun useat toivoneet oikeita juhlia. Stubbin selittelyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinistä ja Jenniä arvostin.
Stubb on asunut ulkomailla huonosti menneen politiikan jälkeen ja eukko on britti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän niitä olisi pitänyt jolle nämä olisi sitä pyytäneet
Kuuleppa taitaa olla toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsellisia molemmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppa taitaa olla toisinpäin.
Jos veteraani liiton puheenjohtajaa on uskominen, niin veteraanit olisivat halunneet oikeaan juhlaan, ei mitään erillistä kahvitilaisuutta.
- Anonyymi
Kyllä, juuri tuolloin itsenäisyys tuli, mutta sitten jotkut hoiti rapiat 20v myöhemmin sen, ettei itsenäisyys jäänyt lyhyeksi. Osa heistä kaatui, osa vammautui pahasti, osa menetti mielenterveytensä, ei nykymuodin mukaisesti. Naiset ja lapset kotona hoiti työt.
Nyt pistetään alokkaat ovelta ovelle kerjäämään rahaa sotaveteraanien hyväksi. Kuinka saatanan kehtaavatkin? Yksikään veronmaksaja ei raivoaisi, jos näille vähille sotaveteraaneille annettaisiin edes jotain verorahoista, mutta ei, muu maailma on tärkeämpi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kohteliasta ja sydämellistä pitää omat juhlat näille ikäihmisille.Tyhmä kansa kuitenkin maksaa koko lystin.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Mitä ne juhlii kun itsenäsyys lahjoitettiin usa-natolle.
- Anonyymi
Rahan juhlat a'la USA.
- Anonyymi
Onko naton miehiä kutsuttu ?
- Anonyymi
Ryssille se olisi pitänyt antaa?
- Anonyymi
Orpo Purra ovat eläimiä, surkeuden perikuvia
- Anonyymi
ne juhlii natoo ja usaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naton miehiä kutsuttu ?
oli ainaki joku akka naton sihteeri
- Anonyymi
Rahaa käyttävät enemmän kuin ennen bileisiin.Eipä ihme.Stubit lentää kansan piikkiin
surutta.Vieraat on varmaan pressan vaalien rahottajia ja muita hyödykkeitä.Safka lihaaa ja nisuja.Suomi on konkurssissa,mutta selfie pressa rulaa.- Anonyymi
"Me mentii tanssitunnille, me urheillaan, mä haluun monot joululahjaks, mitä sä haluut ?mä haluun" ....mikä sun lempi piisi oli ku olit pieni" ..tollasta ne puhu tuol juhlissa!!!
onko vähä noloja!!
Osais olla hiljaa ees! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Me mentii tanssitunnille, me urheillaan, mä haluun monot joululahjaks, mitä sä haluut ?mä haluun" ....mikä sun lempi piisi oli ku olit pieni" ..tollasta ne puhu tuol juhlissa!!!
onko vähä noloja!!
Osais olla hiljaa ees!Kysymykset, joita esitettiin presidenttiparille olivat suorastaan naurettavia, mutta nämä juhlat olivat naamiaiset, jossa jotkut pellet olivat pukeutuneet kuin star war leffassa tai pimpelipomeli pinkki hörhelöitä ja juhlien isäntä läppää heittävä typerys.
- Anonyymi
Jokainen pressa tyylillään, Halosen juhlissa oli aina paljon mustalaisia.
- Anonyymi
Ei kai mustalaisuus ole mikään itseisarvo. Ei saa luokitella ihmisiä.
- Anonyymi
Eiköhän niitä kutsuttu muusta syystä kuin se että ovat mustalaisia. Muutenhan se on ihmisten luokittelua eri kategorioihin aivankuin kaikki ihmiset eivät olisi samanarvoisia.
- Anonyymi
Ehkä sitten Stubbin juhlissa nähdään kattava joukko suomenruotsalaista rahaeliitti porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän niitä kutsuttu muusta syystä kuin se että ovat mustalaisia. Muutenhan se on ihmisten luokittelua eri kategorioihin aivankuin kaikki ihmiset eivät olisi samanarvoisia.
Suomesta on tullut raha yhteiskunta ei täällä enää olla samanarvoisia, ei sinne päinkään.
Johan sen kertoo kurja terveydenhoito vähävaraisille ja pienellä eläkkeellä oleville vanhoille ihmisille.
Rahakkaat käyttävät yksityisiä terveysjätteja ja Helsinki Hospitalin palveluja ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta on tullut raha yhteiskunta ei täällä enää olla samanarvoisia, ei sinne päinkään.
Johan sen kertoo kurja terveydenhoito vähävaraisille ja pienellä eläkkeellä oleville vanhoille ihmisille.
Rahakkaat käyttävät yksityisiä terveysjätteja ja Helsinki Hospitalin palveluja !Sehän on hyvä että kaikki eivät ole siellä kunnallisella puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä että kaikki eivät ole siellä kunnallisella puolella.
Voihan sen asian niinkin nähdä, mutta ennen hyvä ja sujuva julkinen sairaanhoito ajetaan alas kaikin mahdollisin keinoin. Rahaa kannetaan pörriäiseen ja muihin vastaaviin terveysjätteihin. Rahakkaat hoidattavat vaativat leikkaukset ohi jonon Helsinki hospitalissa, kuten esim. ministeri Vanhanen ( munuaisen poisto ja sydänleikkaus ) aikoinaan. Toivottavasti erikoissairaanhoidon taso säilyy huippuna ( kuten se on tähän asti ollut ) mutta pahoin pelkään.
Suomi on Sudanin tasolla ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai mustalaisuus ole mikään itseisarvo. Ei saa luokitella ihmisiä.
Mutta rahaa omistavia saa luokitella, niinkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitten Stubbin juhlissa nähdään kattava joukko suomenruotsalaista rahaeliitti porukkaa.
Sehän nyt on itsestään selvyys, että näissä bileissä hurrit pääsijalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stumppi on vain tyhmä kusettaja kuten orpo purrakin...hampaat voi ostaa rahalla
- Anonyymi
Mustalainen on rasistinen ilmaisu. He ovat romaaneja.
- Anonyymi
mielenkiintosta!
- Anonyymi
Maria Veitolakin yritti saada ohjelmassaan Päivi Räsästä sanomaan jotain ikävää homoista mutta Päivi vain sanoi että kaikki me olemme Jumalan luomia ja siksi arvokkaita. Sitten jotkut väitti että Räsänen olisi sanonut jotain väheksyvää homoista ja meni läpi vaikka he eivät olleet edes katsoneet ohjelmaa. Päivi siinä kyllä sanoi omaan vakaumukseensa ja raamattuunsa vedoten että avioliitto on miehen ja naisen välinen asia. Sai siitä syytteen.
- Anonyymi
Uskonto on nykyään kielletty, siis kristinusko, jopa kouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto on nykyään kielletty, siis kristinusko, jopa kouluissa.
Mutta kouluissa saa kuitenkin jakaa oppikirjaa pojille jossa neuvotaan mm. miten otetaan kuva "siitä" ja että porkkanalla voi harjoitella.
- Anonyymi
Ilman muuta minin menoissa oli sentään tyyliä ja meininkiä.
Juha Tapio ja pressa kuuntelee jotain Youngheartia ? Onko joku nuoruusvaihe jäänyt elämättä. Olkoon vaikka kuinka uusi sukupolvi, niin jotain tyyliä luulisi löytyvän. Onneksi ei ola pakko katsoa " enää" . Suomi on muutenkin jo menetetty maa siis taloudellisesti ja vahvasti jakautunut luokkayhteiskuntiin, joka on todella huono asia. Pressa juhlii yhdessä/ tillsammans vaalirahoittajiensa kanssa. - Anonyymi
Tiedättehän ettei linnassa olla vapaita? Kyllä varmaan tiesitte.
- Anonyymi
Jos ei jaksa hymyillä kaikille voi virnuta sitten.
- Anonyymi
Varmaan Orpokin taas jaksaa 🤭
- Anonyymi
Yhdessä-Tillsammans on muuten Kirkkonummen tunnusslogan.
- Anonyymi
Ai sieltä oli tuokin slogan peräisin , ilmoitettiin että Rva Stubbin ajatus !
- Anonyymi
Linnan Juhla 2024
Subbin 3-pointtia esiintyjä J.Tapiolle
1.Esiintyjän on osattava kitarasta 3-sointua.
2.Barrenauhan siirto sävellajin muutoksille.
3 Kitarasoolot feikataan jottei osaamattomuus paljastu.
Parempi lopputulos olisi saatu aikaan jos valintana Martti Servo ja Napander - Anonyymi
😄😁😃
- Anonyymi
Kiva asettua Itsenäisyyspäivänä telkun ääreen katsomaan Linnan juhlia!
- Anonyymi
On Suomen kansalla parempaakin tekemistä itsenäisyyspäivänä, kuin seurata irvihampaan seikkailuja television äärellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Suomen kansalla parempaakin tekemistä itsenäisyyspäivänä, kuin seurata irvihampaan seikkailuja television äärellä.
Esim tänään oli loistava Sleepy Sleepers 50 v itsenäisyyspäivän vastaanotto.
Tuli Finlandiaa ala Saku Kuosmanen ja kekkonen oli esillä.
- Anonyymi
Tappiota kuuntelee kaikki. On paras.
- Anonyymi
Vıttu miten debiiliä puhetta taas. Kuunteleeko Niinistö muka Käärijää?
- Anonyymi
Kukaan selväpäinen ei katso näitä juhlia !
- Anonyymi
On iroonista että linnan juhlien teema on yhdessä.
Miten se sopii kun hallitus ajaa leikkauksillaan kansan kahtia , Eli rikkaille annetaan ja vähävaraisilta viedään loputkin mahdollisuudet elää ihmis arvoista elämää'
Työläisiltä viedään kaikki edut. lapsiperheet joutuvay muuttamaan leikkausten takia .
Eläkeläiset ei pysty ostamaan lääkkeitään. Työttömyys kasvaa , Konkurssit lisääntyy
Asunnottomuus lisääntyy .
Jos tämä katsotaan teeman mukaisesti yhdessä tekemiseksi niin mitä se sitten onkaan kun ei tehdä yhdessä.- Anonyymi
Totta , todellisuus on karua menoa nyky Suomessa. Slogan Yhdessä / tillsammans on suorastaan naurettava, mutta eiväthän he halua nähdä eikä ymmärtää. Keskiluokka verotetaan tappiin
asti .
Suomi on menetetty = Sudan tasolla oleva kehitysmaa. - Anonyymi
Irwin lauloi aikanaa Haistakaa Paska kokovaltio valta....
ja Dave kaikki menee seinään
- Anonyymi
Jos jännittää esiintyminen tv:ssä tai ei ole varaa vaatteisiin niin aina voi valita jonkun kulkueen. Toki se on totta että naisten vaatteet siellä vain kiinnostaa eikä mikään muu ja samaa ei voi käyttää mitä muina vuosina vaikka kierrätystä suositaankin. Toki jos puku on tehty vaikka vessapaperista niin sellainen kierrätys on ihailtavaa mutta appajee jos on sama puku toisena vuotena peräkkäin.
- Anonyymi
Kaikista nöyryyttävintä on jos joku kompastuu kättelyjonossa mutta jos astuu jonkun naisen laahuksen päälle niin siitä nöyryytyksestä ei selviä ikinä koska "Muistatko nämä Linnan juhlien mokat?".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista nöyryyttävintä on jos joku kompastuu kättelyjonossa mutta jos astuu jonkun naisen laahuksen päälle niin siitä nöyryytyksestä ei selviä ikinä koska "Muistatko nämä Linnan juhlien mokat?".
Kuinkahan moni on noistakin juhlissa rikollisia ja pettäjiä, olisko 30 %- koko porukasta vähintään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain ladylla on " männä vuonna " pitkä laahus ja iso rusetti takamuksen kohdalla. Ei kai kukaan älyllä ajatteleva nainen sellaista laittaisi päälleen.
Nyt on kovasti " in " nämä erittäin antavat naisten asut , silikonit näytille ja selkä auki p***vakoon asti. 😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan moni on noistakin juhlissa rikollisia ja pettäjiä, olisko 30 %- koko porukasta vähintään ?
Sekin vielä kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain ladylla on " männä vuonna " pitkä laahus ja iso rusetti takamuksen kohdalla. Ei kai kukaan älyllä ajatteleva nainen sellaista laittaisi päälleen.
Nyt on kovasti " in " nämä erittäin antavat naisten asut , silikonit näytille ja selkä auki p***vakoon asti. 😆Jospa ne antaa suunnittelijalle vapaat kädet niin eikös niiden suunnittelijoiden pitäisi hieman ajatella ensteks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman puolison kans linnanjuhliin ja sieltä lähtiessä suoraan salapanon asuntoon askel vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ne antaa suunnittelijalle vapaat kädet niin eikös niiden suunnittelijoiden pitäisi hieman ajatella ensteks.
Miksi antaa suunnittelijalle " vapaat kädet " ?????
- Anonyymi
En oo ollu enkä varmaan saa koskaan kutsua noihin bileisiin,mutten käsitä sitä että jotkut vinkuvatku valtion rahaa palaa...Naurettavaa.TOTTA ...vetissä pitää juhlia tuota itsenäisyyttämme!
- Anonyymi
Mitä sinäkin oikein yrität sanoa ??
- Anonyymi
Tillsammans hela gruppen.Tillsammans drickar vi och dansar hela natten 6.12
- Anonyymi
Vi ska uua hela natten
- Anonyymi
Jatkossa tositv 'tähdet' ja pintajulkkikset kutsutaan? Aika hövelisti tänäkin vuonna, ttk porukkaa? Pimiä ainakin. Nyt on tilaa kun ikäihmiset siirrettiin omille kaffekutsuille. Sillä lailla...
- Anonyymi
Alexin omat julkkisbileet ! Pappa ja bonnari hoitaa nyt ikäihmisten virkaa !
Juhlan sankarit on siirretty pois silmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhlan sankarit on siirretty pois silmistä.Voi hyvä tavatonta, Miksi sinä et opi käyttämään välimerkkejä oikein? Menehän POEKA uudelleen koulunpenkille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhlan sankarit on siirretty pois silmistä.Isi ja bonus menevät ajoissa jo tuutilullaan bilettäjien tieltä.
- Anonyymi
Jos Linnan juhlat eivät miellytä, niin niitä ei ole pakko katsoa, eikä kuunnella.
- Anonyymi
Eikö juuri Linnan juhlien pitänyt olla koko kansalle tarkoitettu juhla 😳
- Anonyymi
Siinä tapauksessa yhdessä / tillsammans on huonosti valittu teema !!
- Anonyymi
Näin juuri aion tehdä!
- Anonyymi
En katsokaan,kun stubb ei oomun pressa.
- Anonyymi
Onko nämä "haukkujat" jotenkin vajaaälyisiä, miksi ihmeessä uhoavat aiheesta, kun sen voi ohittaa olankohautuksellakin?
Joku ihmeen tarve on haukkua koko ajan, joten ei kovin täyspäisiltä vaikuta, eikä ainakaan positiivisilta ihmisiltä. No saavat kai jonkunlaisen tyydytyksen elämäänsä tuolla haukkumisellakin!- Anonyymi
Hau, hau, hau...
- Anonyymi
Älä sure. Anna hevosen surra. Sillä on isompi .... pää. 😅👍
- Anonyymi
Eipä näy veteraanien juhlat tv stä. Törkeää!!
- Anonyymi
Kuvia kyllä saadaan.
- Anonyymi
Kerran linnan juhlat järjestettiin muualla kuin linnassa ja pukukoodi oli toisenlainen eli naisten ei tarvinnut teettää kallista iltapukua ja miehillä sai olla normaali puku eikä mitään frakkia. Eikä linnan tärkein sisältö sitten ollutkaan naisten pukeutuminen ja yleensäkään pukeutumismokat, mitkä tuntuu olevan ainoa aihe noissa juhlissa. Ja tarviiko noita edes suorana esittää, joku kooste riittää.
- Anonyymi
Naisten näyttäytyminen ja varsinkin hyvin antava pukeutuminen on tulevien Itsenäisyypäivän juhlien tärkein anti . Sitähän selostetaan jo kättelyjonossa, että minkälainen asu daamilla on päällä. Seuraavan päivän lehdet täynnä juttua asuista ja mokista !
- Anonyymi
Leipäjono paisuu ,tuleekohan pressa käymään siellä, niinkuin Sale kävi?
Rikkaille on sataa eri sorttia niin että pöydät notkuu, ja köyhille jaetaan viimeisen päiväyksen saaneita elintarvikkeita muovikassiin. Eihän ne enää voi kehdatakkaan sinne veteraaneja kutsua, kun maa on mennyt näin epätasapaainoon, juuri se maa minkä edestä he taistelivat, ja mitä edelliset sukupolvet rakensivat. Juhlien nimen voi kyllä muuttaa, ja viettäisivä niitä silloin neljäs päivä, ja veteraanien loppujen sellaisten kuuluisi juhlia kuudes päivä, mutta kyllähän heistä kohta päästäänkin, aikaa tekee tehtäviään.- Anonyymi
Kaikki vasemmistolaiset ja vihreät voisivat kieltäytyä kutsusta juuri tuosta syystä ja lahjoittaa sen summan mikä menee jollekin vaatesuunnittelijalle kun pitää olla joka vuosi uusi mekko, niin Hurstin köyhäinavulle.
- Anonyymi
Miksi te tuota veteraaneja hoette koska toive ettei kutsuta on tullut juuri veteraanien puolelta. Hehän ovat niin huonokuntoisiakin että kaikki taudit tarttuvat. Tai heidän ei saisi saada tauteja eli kaikella tavalla välttää. Ja nyt sitten kuitenkin pienempään tilaisuuteen voivat huonokuntoisemmatkin osallistua jotka eivät pysty linnan juhliin lähtemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vasemmistolaiset ja vihreät voisivat kieltäytyä kutsusta juuri tuosta syystä ja lahjoittaa sen summan mikä menee jollekin vaatesuunnittelijalle kun pitää olla joka vuosi uusi mekko, niin Hurstin köyhäinavulle.
Toki joillekin saatetaan tehdä mekko jostain vessapaperirullista kun esitetään olevansa niin kovin eettisiä ja kierrätetään mutta kyllä siitäkin pitää maksaa kun joku sellaisen tekee.
- Anonyymi
Onko Stubb jo puhunut Trumpin kanssa ??Eikö ole vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te tuota veteraaneja hoette koska toive ettei kutsuta on tullut juuri veteraanien puolelta. Hehän ovat niin huonokuntoisiakin että kaikki taudit tarttuvat. Tai heidän ei saisi saada tauteja eli kaikella tavalla välttää. Ja nyt sitten kuitenkin pienempään tilaisuuteen voivat huonokuntoisemmatkin osallistua jotka eivät pysty linnan juhliin lähtemään.
Tottakai ymmärtää sen, että jäljellä olevat veteraanit ovat jo iäkkäitä ja haluavat oman pienimuotoisemman juhlan, mutta Alexin oma gaala juhla on... 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ymmärtää sen, että jäljellä olevat veteraanit ovat jo iäkkäitä ja haluavat oman pienimuotoisemman juhlan, mutta Alexin oma gaala juhla on... 🤨
Leipäjonot kasvavat ja toiset juovat ja syövät itsensä turvoksiin ja tietenkin yhteiskunnan rahoilla. Kuinka monta köyhää on mahdettu kutsua linnanjuhliin.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipäjonot kasvavat ja toiset juovat ja syövät itsensä turvoksiin ja tietenkin yhteiskunnan rahoilla. Kuinka monta köyhää on mahdettu kutsua linnanjuhliin.?
Kuten tuolla on todettu, kaikki vasemmistolaiset ja vihreät voisivat kieltäytyä kutsusta ja mennä vaikka Hurstin juhliin jakamaan ruokakasseja ja laittaa eukon mekosta ja frakin lainasta säästyneet rahat sinne.
- Anonyymi
Alex ei leipäjonoon eikä messuhalliin mene , ei sovi imagoon , nato ja usa ovat lähempänä sydäntä. Onko jo soittanut Trumpille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alex ei leipäjonoon eikä messuhalliin mene , ei sovi imagoon , nato ja usa ovat lähempänä sydäntä. Onko jo soittanut Trumpille ?
Mutta se on mukavaa että kaikki vasemmistolaiset menevät. Onkohan ne jo soittaneet Putinille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on mukavaa että kaikki vasemmistolaiset menevät. Onkohan ne jo soittaneet Putinille?
Tämä kansanedustaja Kiljunen ainakin menee linnan juhlien sijaan Hurstin köyhäinapuun töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinne kutsuttu muutamia poron kasvattajia ainakin Lapista 🐃.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni veteraani kuoli köyhänä, mutta ei valittanut sitä, että ei päässyt koskaan Linnan juhliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinne kutsuttu muutamia poron kasvattajia ainakin Lapista 🐃.
Köyhän juhlat ovat Hurtsin pitämät, ei Alexin juhliin köyhillä ole asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhän juhlat ovat Hurtsin pitämät, ei Alexin juhliin köyhillä ole asiaa.
Suomi on itsenäinen ja meillä on erittäin hyvä sosiaaliturva. Jos rahat ei riitä siitäkään huolimatta että ei laita rahaa tupakkaan ja päihteisiin niin sitten on ok sen sosiaaliturvan tai pienen palkan lisäksi hakea apua leipäjonosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keula hai tsumppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut toive veteraaneilta. Ihan Stubukan oma päätös. Lue ja kuuntele uutisointia asiasta.
- Anonyymi
Yksi Lotta jo huomautti, että miksi eivät päässeet oikeana päivänä juhlimaan. Kyllä taitaa olla virkamiesten keksintö tämä eristäminen muista. Kyllä he haluavat nähdä niitä ihmisiä joille maamme taisteli.
- Anonyymi
Se oli vain yhden lotan mielipide. Harva iäkäs veteraani jaksaa kulkea siellä Linnan tungoksessa. Puhumattakaan, että voisivat edes tanssia. Nyt veteraaneille ja lotille oli järjestetty rauhallinen ja kiireetön tapaaminen.
Aina löytyy niitä joille joku päätös ei ole mieleen. - Anonyymi
Tottakai Aleksin kymmenet neuvonantajat keksivät, että veteraanit kestitään omassa "juhlassaan"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai Aleksin kymmenet neuvonantajat keksivät, että veteraanit kestitään omassa "juhlassaan"
Harva vetesaanivanhus olisi jaksanut kuljeskella Linnan tungoksessa ja kuumuudessa.
Nyt kaikki meni sopivasti ja arvokkaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva vetesaanivanhus olisi jaksanut kuljeskella Linnan tungoksessa ja kuumuudessa.
Nyt kaikki meni sopivasti ja arvokkaasti.Korjaus:
*veteraanivanhus....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei veteraanit olisi edes huonolla näöllään nähneet mitään, koska siellä on kuulema tunnelma valaistus tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei veteraanit olisi edes huonolla näöllään nähneet mitään, koska siellä on kuulema tunnelma valaistus tällä kertaa.
Eivät sovi enää tuon ikäiset Alexin juhliin, hämärä valaistus ja Youngheart musiikkia.
Naisilla hyvin antavat juhlakampeet, joita selostetaan kilvan ja rättien suunnittelijat muistetaan myös mainita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Selänne ja rouvansa osallistuvat tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät sovi enää tuon ikäiset Alexin juhliin, hämärä valaistus ja Youngheart musiikkia.
Naisilla hyvin antavat juhlakampeet, joita selostetaan kilvan ja rättien suunnittelijat muistetaan myös mainita.Stubukan muija ei halunnut erottua ryppyineen Stubburan nuorien kutsuvieraseukkojen/-ukkojen joukosta, niin vaatinut hämärävalaistuksen. 🤭
- Anonyymi
Suomi itsenäistyi vuonna 1917.
- Anonyymi
Suomea hallitsee nykyisin Nato joukot !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomea hallitsee nykyisin Nato joukot !
Hyvä, että joku puolustaa meitä Venäjältä. Jos se lähtee tänne höökimään, niin oltaisiin pulassa, jos meillä ei olisi Natoa.
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä katsoa juhlia, kun päähenkilöt eli sotaveteraanit puuttuvat. Olivat juhlien kohokohta.
- Anonyymi
En kyllä ole huomannut että olisivat olleet juhlien kohokohta. Johonkin sivuhuoneeseen ohjattiin ja siellä sitten presidenttipari kävi heidän luona pikaisesti. Pääasia noissa juhlissa on se mitä vierailla on päällä, etenkin naisilla. Puheet naisten mekoista on jo alkanut mediassa ja sitä riittää ties kuinka kauan. Nytkin jo monta juttua missä esitellään naisten asuja vuosien varrella linnan juhlissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ole huomannut että olisivat olleet juhlien kohokohta. Johonkin sivuhuoneeseen ohjattiin ja siellä sitten presidenttipari kävi heidän luona pikaisesti. Pääasia noissa juhlissa on se mitä vierailla on päällä, etenkin naisilla. Puheet naisten mekoista on jo alkanut mediassa ja sitä riittää ties kuinka kauan. Nytkin jo monta juttua missä esitellään naisten asuja vuosien varrella linnan juhlissa.
Oikeasti niin turha koko juhla koska keskittyy täysin siihen että mitä naisilla on päällä. No, joo, suomalaisia suunnittelijoita tuodaan esille mutta taitaa vain Niskanen ja Muurimäki saada kaikki kunnian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaikki keskittyivät vain heihin heidän omassa juhlassa ja siellä esiintyivät mm. Pirkko Mannola ja Vieno Kekkonen ja vain yksin heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaikki keskittyivät vain heihin heidän omassa juhlassa ja siellä esiintyivät mm. Pirkko Mannola ja Vieno Kekkonen ja vain yksin heille.
Kas kummaa, että Mannola ja Kekkonen ovat päässeet esiintymään, olisi näitä löytynyt muitakin Eino Grön esim. jos nyt b-luokan iskelmälaulajia valitaan.
Miksi ei hieman tasokkaampia kalssisen musiikin esittäjiä , joita Suomestakin löytyy monia ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kummaa, että Mannola ja Kekkonen ovat päässeet esiintymään, olisi näitä löytynyt muitakin Eino Grön esim. jos nyt b-luokan iskelmälaulajia valitaan.
Miksi ei hieman tasokkaampia kalssisen musiikin esittäjiä , joita Suomestakin löytyy monia !Löytyneekö Suomesta kalssisen musiikin esittäjiä laisinkaan , hieman epäilen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei hieman tasokkaampia kalssisen musiikin esittäjiä , joita Suomestakin löytyy monia !Ira Kaspi ja Reetta Ristimäki on tehnyt musiikillisen shown Kotirintaman radiohitit se sopisi veteraaneille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyneekö Suomesta kalssisen musiikin esittäjiä laisinkaan , hieman epäilen .
tuollo aina ollu hirveetä musaa!!! aina samat kimulit rääkkyy ja joku typerä ex iskelmäprinssi. Ois kyl hyvä jos klassista ja hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyneekö Suomesta kalssisen musiikin esittäjiä laisinkaan , hieman epäilen .
Karita Mattila, Monika Groop, M. Ylitalo ym. ja mieslaulajia on suuri joukko Matti Salmisesta lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ira Kaspi ja Reetta Ristimäki on tehnyt musiikillisen shown Kotirintaman radiohitit se sopisi veteraaneille.
Ira Kaspi mahtava laulaja, aivan toista luokkaa kuin Mannola tai Kekkonen.
Reetta Ristimäki myös ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuollo aina ollu hirveetä musaa!!! aina samat kimulit rääkkyy ja joku typerä ex iskelmäprinssi. Ois kyl hyvä jos klassista ja hyvää
👍🏻
- Anonyymi
Presidentti Halonen ei kunniottanut veteraanien juhlaa, eikä tule Linnan juhliin. Hänellä on jotain itselleen tärkempää menoa tuona aikana.
- Anonyymi
tyypit ei tajuu et ex pressat vanhenee...fanit haluu vaa koko aja sitt suuttuu ku ei saa
voi olla et oli kipiä tai kaamosväsymys
- Anonyymi
Ei ole muuten kuin Niinistö. Ahtisaari ja Koivisto kuolleet.
- Anonyymi
Stupido on tollo vaikka voissa paistais , oikea linnan juhlien pitopaikka olisi Korkeasaaren apinatalo mistä ko. poika on karannutkin !
- Anonyymi
Aika raju kommentti, mutta samaa mieltä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika raju kommentti, mutta samaa mieltä 🤣
👍😂
- Anonyymi
Hei, älkääpä mollatko meidän Presidenntiämme, hän on viisas ja eloisa ihminen, ei tarvitse ihmisen olla mikään patsas korkeilla palleillakaan. Olen itse tykästynyt Presidentti Stupiin, koska kuuntelen ja seuraan hänen tekemisiään. Ei meidän tule puhua pahaa hänestä, koska hän on meidän kaikkien kapteenimme. Ajatelkaa ihmisistä hyvää heidän taitojaan kunnioittaen, olipa kysymys kenestä tahansa. Hän on kansainvälinen ja siksi tulee toimeen muuallakin, tuntuu että hänellä on taidot hallinnassa. Voisin kehua vaikka kuinka mutta kai jokainen ymmärtää oikea laidan, mollaukset saa nakata roskakoppaan.
- Anonyymi
..." korkeilla palleillakaan " .......😂.... nyt ei tule naurusta loppua.
- Anonyymi
tää on kyl kirjotettu googgelilla kääntäen iha vinoutunu kieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..." korkeilla palleillakaan " .......😂.... nyt ei tule naurusta loppua.
👍😂
- Anonyymi
Onko täti setä kun kumartelee pressalle Niiata pitäisi
- Anonyymi
se stuppin rouva niiaa mut liian syvään näyttää hölmöltä
- Anonyymi
Nyt ei olla missään brittihovin juhlissa, Suomessa eivät aikaihmiset niiaile eikä kumartele, pelkkä kättely riittää.
- Anonyymi
Naiset linnan juhlassa ovat kuin seipään nielleitä eivät niin eikä kumarra
- Anonyymi
ei ne voi ku puku ratkee...monilla iha liia kiree kolttu mut pitää vaa käyttää
- Anonyymi
Ei tunnu arvokkaalta itsenäisyyspäivän juhlalta! Stubb näyttää hevoshampaitaan kokoajan ja osoitti etusormellaan ylöspäin jotta rouvakin katsoisi ylös, mitähän loistavaa siellä katossa onkaan?! Ei mitään käytöstapoja. Ja suurinosa juhlaväestä Stubbin kaveripiiriä, eikö se kutsu pitäisi teoillaan ansaita! Hävetkää koko klaani 😡
- Anonyymi
Komppaan ! Irvokasta katsottavaa.
- Anonyymi
Mutta kyllä oli karmea puku rouvalla ja hiukset jollaki mummonutturalla.
- Anonyymi
On liian arkinen puku ja se on totuus! Jenni Haukio oli kuningatar.
- Anonyymi
Hävettää presidenttiparin puolesta. Arvokkuus on mennyt näistä juhlista. Liikaa viihteellistä musiikkia, liikaa artisteja ja höpöhöpö-eliittivieraita vieraiden joukossa... joku Arttu Viskari mukana öööö??
- Anonyymi
Kyllä, arvokkuutta ei ollut näissä Linnan juhlissa verrattuna 12 aiempaan vuoteen.
Sotaveteraanit sysättiin pois maanantain vaatimattomaan kahvitilaisuuteen.
Jääkärimarssilla aloitettiin siitä huolimatta, vaikkei veteraaneja ollut yhtäkään.
Samoja viihdemaailman naamoja kuin (liian) usein aikaisemminkin, Kaija Kookin?
Samoin ex-urheilijoitten nykyisiä tyrkkyjulkkisakkoja kuten Mette mikälie Forss.
Vanhoja ukkoja puolet nuoremman uuden morsmaikkunsa kanssa, kuten se Hjallis. - Anonyymi
Juuri noin, pelkkiä turhakkeita kutsuttuna. Ihan kun Suomessa ei olisi oikeita kunnostautuneita ihmisiä.
- Anonyymi
Tai joku Vappu Pimiä .....hahahhaaa !
- Anonyymi
Outoa, että entiset urheilijat pääsee tuonne jollain menneisyyden meriiteillään
- Anonyymi
Eihän tuolta Tapiolta lähde edes ääntä, ihmeen suosittu laulaja . Anna Puu ja Vesala myös heikkoäänisiä ...huhhuh
- Anonyymi
Voicessa ei kyllä tuolit olisi kääntynyt tuolla laulamisella.
- Anonyymi
tapion nahkapää puhaltaa kuin keuhkotautinen, luulin jo että ukko on lopettanut, olin ikävä kyllä väärässä. Kehäraakki.
- Anonyymi
Monenlaista, räikeänväristä, telttaa muistuttavaa kaapua nähtiin ja nämä ovat huippusuunnittelijoiden luomuksia.
Yhdellä daamilla oli lakanakasa mytyssä olkapäällä.
Alexin ja rouvan tanssikoreografia oli hieno, pilkettä silmäkulmaan- Anonyymi
En katsonut juhlia, mutta huomenna ne puvut voi nähdä ja niiden arvostelut myös.
- Anonyymi
Minusta Alexin ja rouvansa tanssi oli surkuhupaisaa, ei ole rytmitajua kummallakaan, olisi kannattanut jättää väliin.
Sitten pressapari huijui jonkun Youngheartin musiikin tahdissa, ei voi olla todellista ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Alexin ja rouvansa tanssi oli surkuhupaisaa, ei ole rytmitajua kummallakaan, olisi kannattanut jättää väliin.
Sitten pressapari huijui jonkun Youngheartin musiikin tahdissa, ei voi olla todellista !Alex ja rouvansa tanssi oli ilmeisesti kolmen pointsin tahdissa kävelyä , siltä se ainakin näytti. Jos ei löydy taitoa niin jättäisi väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pressapari huijui jonkun Youngheartin musiikin tahdissa, ei voi olla todellista !Katsoin vasta nyt tuön "aloitusvalssin".
Ei voi olla totta! Ihan tanssitunteja otettu ja tuo on lopputulos.
Kummallakaan ei harmainta aavistusta miten valssia tanssitaan. Jos oli tarkoitus olla niin hienoa, että jotakin salonkitanssia vanhoilta ajoilta yritettiin varioida, niin metsään meni.
Kummallakaan ei rytmitajua, harppomista ja paikallaan sahaamista.
Varmaan niin hienolle yleisölle, hienona ruotsinsuomalaisena ja maailmankansalaisena tarkoitettu, että meille normaalikansalaisille meni yli hilseen.
Yleensä on aloitusvalssi ja se on valssi. Ei mitään koikkelehtimista.
Ei jatkoon!
- Anonyymi
Kyllä se pönötys on sittenkin parempi vaihtoehto. Tää oli kuin joku elämäni biisi lähetys. Muutti jatkot etkoiksi. Toivottavasti ensi vuonna tulee pönötys takaisin ja korkeintaan joku maria lund Girl from ipanemaa laulamassa.
- Anonyymi
Stubb onnistui juhlissaan. On parempi pressana kuin PM:nä. Iloinen ja edustava presidentti. Hyvää Ranskan matkaa.
- Anonyymi
Läppää heittävä pressa ja jäykkä huonosti suomea puhuva vaimo. Sama karmea hymy kummallakin, ou me !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läppää heittävä pressa ja jäykkä huonosti suomea puhuva vaimo. Sama karmea hymy kummallakin, ou me !
Kaksi irvistelevää klovnia 🤡🤡
- Anonyymi
Läppää heittävä stupido !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle peukut!
- Anonyymi
Melko koomiset ja aivan turhat bileet verrattuna veteraanien tlaisuuteen. Maanantai juhla oli kerta kaikkiaan liikuttava tilaisuus, jossa ei leningit olleet pääosassa ( ja turhat julkimot, rakennuttajat ja tms).
- Anonyymi
Jokainen saa kuunnella kotonaan ihan mitä musiikkia itse haluaa.
- Anonyymi
Idioottihan sä oot, miten tuon juopponistin saat yhdistettyä pressoihin?? Oli muuten muija tosi kulahtaneen näkönen, on kuppi maistunut paremmin kun hyvin.
Ja sitten tohon pressaan, kuunnelkoon nyt vaikka itkuvirsiä, musiikkimaku on jokaisella omansa, mutta minkälaista sakkia olikaan kutsunut!!?? Ei jumalauta, kertoo vaan siitä, kummonen kusipää on, kun osa vieraista näytti olevan tyhjäpäisiä bimboja, joilla ei niin minkäänlaista meriittiä! Voi saatana!- Anonyymi
👍🏻
Suomi on menetetty maa, sen todisti Alexin omat bileet. Jääkärin marssi ilman veteraaneja.
Olisivat voineet aloittaa, vaikka jollain Mannolan ö-luokan iskelmällä. - Anonyymi
"Ei jumalauta, kertoo vaan siitä, kummonen kusipää on, kun osa vieraista näytti olevan tyhjäpäisiä bimboja, joilla ei niin minkäänlaista meriittiä! Voi saatana!"
Eihän ne kaikki olleet tyjäpäitä: Iso lauma oli pressan vaalitukijoita, tuttavia, sukulaisia, naapureita ym.
Sitten saman kokoinen lauma rouvan työkavereita sun muita tuttavia.
Sotaveteraanit ja lotat eivät tietyti sopineet tuollaisen eliittijoukon mukaan.
- Anonyymi
Minun mielestä paikka tuonne pitäisi ansaita. Ei riitä, että olet julkkis. Toisin taisi olla tänä vuonna? Toki esim.Metti ja Mikael Forssell on vissiin Stubbien kavereita...
- Anonyymi
Samaa ihmettelin, että mitä tekivät joku Metti ja Mikael Forsell siellä juhlissa ??
Alexin omat julkkis ja kaverijuhlat 🤨
- Anonyymi
Juha Tapio pilasi koko linnan juhlat, on se vaan niin huono laulaja mun mielestä.
- Anonyymi
Eiköhän unohdeta nyt ne veteraanit. Pakotettiin sotaan. Itsenäisyys on muutakin.
- Anonyymi
Mitä täällä kaikki puhuu jostain "juhlimisesta"? Mitä v*tun juhlimista se on jos ensin seisoo tunnin jonossa ja sit kättelee jotain nuijaa ja sit saa kupillisen haleaa kahvia ja pikkuleivän ja sit pitää jauhaa paskaa toisten nuijien kanssa ja sit tullaan sanomaan että voisitte jo häipyä.
- Anonyymi
Vierailulla ei jäädä asumaan juhlapaikalle. Tunti tai kaksi on ihan riittävä aika.
- Anonyymi
Kutsu onkin tärkein. Ja jonot on pakosta pitkät kun vieraita on niin paljon. Mikä huuto siitä syntyikään kun määrää yritettiin rajoittaa. Omasta mielestäni kaikki suurlähettiläät voisi jättää pois. Joku päivätilaisuus on niille ihan riittävä. Mitä tarjoiluihin tulee niin kahvi on varmasti kuumaa ja lisäksi saa vinkkua, suolapalaa ja kakkua niin paljon kuin napa vetää. Ja kai siellä saa viipyä vaikka aamukahteen jos haluaa. Useimmat eivät halua kun täytyy päästä kämppiin jatkoille.
- Anonyymi
Iines Stubbin leninki oli kuin vanhanpiian verhokankaasta kyhätty ylisuuri, rumanvärinen, muodoton tekele.
- Anonyymi
Katso joskus myös kuvia esim. Tarja Halosen käyttämistä iltapuvuista.
- Anonyymi
😅🤣😂
- Anonyymi
Vieraina pressanvaalikampanjaan osallistuneet.Siis hetkinen,oliko juhla Stubbin vaalijuhla?😂
- Anonyymi
Ihan oikein tehty. Jokainen presidentti on myös kutsunut Linnaan omia tuttujaan, sukulaisiaan ja tukijoitaan ja ihailemiaan julkkiksia.
- Anonyymi
Juuri sitähän se pitkälti oli Alexin vaalirahoittajat, kaverit ja naapurit sekä julkkikset. Myötähäpeä on suuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikein tehty. Jokainen presidentti on myös kutsunut Linnaan omia tuttujaan, sukulaisiaan ja tukijoitaan ja ihailemiaan julkkiksia.
No mutta, silloin voivat kustantaa omat juhlansa ihan itse , ei kansalaisten veroeuroilla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta määrä... Rajansa kaikella.
- Anonyymi
Juha Tapio oli jokaisen tappio.
- Anonyymi
Pressan musiikkimakuhan onkin todella tärkeä ja merkittävä asia ja liittyy oleellisena osana tuohon tehtävään.
- Anonyymi
Ja se pressan musiikkimakuhan erityisen oleellisena osana liittyy Suomen itsenäisyyspäivään.
Siis mitä v*ttua liittyy?
- Anonyymi
Kyllä sydäntä särkee kun 100 vuotias veteraani toivoo saavansa osallistua oikeisiin linnan juhliin,eikä ennakkoon erikseen.
Ystäviä voi kutsua mutta tämä määrä meni överiksi.( ystävät,naapurit,tukijat,puulaakiurheilu kaverit , harrastus valmentajat,puoluekaverit KOK jnejne..)
No vihdoin näkyi presidentti vaalien jälkeen, tuli äänestettyä väärin ei voi mitään.- Anonyymi
Alex on jo Ranskassa tapaamassa " kolleegoitaan " Trumpia ja Macronia kuten hän HETI oli X viestimeen kirjoittanut.
Ei taida Alex ihan suurmiesten joukkoon sentään päästä vaikka kovaa yritystä on !
Linnan juhlat oli mitä oli eli Alexin oma Oscar Gaala.
- Anonyymi
Kuten tuolla aikaisemmin mainittiin, Suomi itsenäistyi vuonna 1917, mutta päivämäärää ei ole koskaan mainittu. Tuo joulukuun 6. päivä on vain sovittu itsenäisyyspäiväksi.
Joku myös toivoi, että naiset olisivat niiailleet saapuessaan kättelemään. Minusta tänä vuonna niitä niiailijoita oli paljon enemmän kuin monena edellisenä vuonna. Kuitenkaan demokratiaan ei kuulu aikuisten naisten niiailu. Eilenkin tuli mieleen muinaiset alakoulun joulu- ja kevätjuhlat ja todistusten jako. Silloin niiailtiin ja pojat raapaisivat jalkaa pokatessaan. Tänään luin jostain tapakouluttajan kommentin, jossa hän ihmetteli niiailevien naisten määrää. Tietääkseni kuningashuoneetkin ovat vähentäneet pokkurointiaan. Miten lienee nykyään Tanskassa, kun on uusi kuningas. Kuningatar vaati jopa oman perheen naisia niiailemaan itselleen todella syvään. - Anonyymi
Todellakin tuntui siltä, että Aleksin kaikki kaverit ja vaalijoukko oli paikalla, no näinhän se on voittaja valitsee seuransa. Maakunnista pitäisi kutsua tavallisia ahkeria kansalaisia, nuoria yrittäjiä esim. , työikäisiä pitkän uran tehneitä eri yrityksistä, eläkeläisiä , ahkeria veroja maksavia kansalaisia, koska on kansan juhla ei pelkästään eliitin ja rahan, puolet pitäisi olla ns. tavallisia rehellisiä suomalaisia. Veronmaksajina me kelpaamme, emme muuhun? Jos Aleksi halusi uudistaa linnan juhlia, olisi tehnyt sen sitten kunnolla ja kunnialla, jotta jokainen suomalainen voisi tuntea osallistuvansa juhlaan, joka järjestetään verorahoilla. Illan tärkein anti naisten pukeutuminen. Rouvalle annan kunniaa, hän puhuu niin suomen kieltä kuin ruotsinkin molempia kotimaisia ja haluaa puhua ja oppia!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778