Tänään alkoi kuulumaan taas Jouluradio kanava radiossa 🙂🎵🎶🎵
Jouluradio :)
27
1517
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Jouluradion taajuudet 😊
https://www.jouluradio.fi/taajuudet - Anonyymi
Telkkarista kuuntelen kun tulee kaapelin kautta ja voi valita mieleisen kanavan, ei tarvitse kuunnella korkealta ja kovaa kiljujia
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Hyvä. Tosin joitain samoja kappaleita soitetaan useasti 🙂🎄🎁
- Anonyymi
🌨️🎄🎁🎀
- Anonyymi
Hyvä kanava! 🎁🎀🎄🌨️
- Anonyymi
"Kuuntele Joululaulukilpailun finalistikappaleet! Äänestysaika on 18.11–1.12. Suosikkilauluasi pääset äänestämään kappalelistan alla olevalla lomakkeella. Eniten ääniä saanut kappale voittaa kilpailun."
https://www.jouluradio.fi/artikkelit/joululaulukilpailu-kuuntele-finalistikappaleet-ja-aanesta
🎅🏻👍🎵🎶🎵🎄🎁- Anonyymi
Käykää äänestämässä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää äänestämässä 🙂
Tässä minun Top-5:
1. Joulu joka toinen vuosi
2. Enkelikello
3. Tässä on valo
4. Ei tuu jouluun ilman rauhaa
5. Lapsenkasvoinen
🎶🎵🎶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä minun Top-5:
1. Joulu joka toinen vuosi
2. Enkelikello
3. Tässä on valo
4. Ei tuu jouluun ilman rauhaa
5. Lapsenkasvoinen
🎶🎵🎶Tuo VP Kantolan Joulu joka toinen vuosi voitti äänestyksen.
- Anonyymi
🎁🎀🎶
- Anonyymi
Pääkanavalle enemmän vaihtuvuutta biiseissä :)
- Anonyymi
Mikä on teidän suosikki Jouluradion kanavista? 🎅📻🎶🎵🎶
- Anonyymi
Eli mikä/mitkä näistä on suosikkisi Jouluradion kanavista:
1. Jouluradio (Pääkanava)
2. Julradion
3. Kauneimmat joululaulut
4. Lasten jouluradio
5. Popjoulu
6. Rouhea joulu
7. Klassinen joulu
8. Happy Holidays
🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mikä/mitkä näistä on suosikkisi Jouluradion kanavista:
1. Jouluradio (Pääkanava)
2. Julradion
3. Kauneimmat joululaulut
4. Lasten jouluradio
5. Popjoulu
6. Rouhea joulu
7. Klassinen joulu
8. Happy Holidays
🙂Oliko ennen sellaiset kanavatkin kuin Indie ja Jazz? 🤔
- Anonyymi
Olisiko sellainen Rautalanka/Instrumentaali kanavakin hyvä Jouluradiossa?
- Anonyymi
🎅🎄📻🎶🎵
- Anonyymi
Jouluradion YouTube kanavalla on parhaillaan menossa #kuuluujouluun -striimikonsertti: Rebekka Holi 🎄
- Anonyymi
Jouluradion kanavat hiljenivät 6.1, mutta marraskuussa kuuluu jälleen 📻🎶🎵🎶
- Anonyymi
Neljän kuukauden päästä alkaa kuulumaan taas.
- Anonyymi
Marraskuun ensimmäinen päivä alkaa taas kuulumaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuun ensimmäinen päivä alkaa taas kuulumaan :)
Eli pyhäinpäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marraskuun ensimmäinen päivä alkaa taas kuulumaan :)
JEE!
- Anonyymi
Kuukauden päästä jo soi Jouluradio :)
- Anonyymi
Viikon päästä alkaa kuulumaan radiossa Jouluradio, mutta netin kautta voi jo kuunnella heidän sivuilla :)
- Anonyymi
Eli nettiradion kautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412