itselle mieluista työtä se aiheutti masennusta ja se myös muistuttaa siitä, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuin se aloitettiin! Miettikää miten paljon hyvää olisi tapahtunut, jos olisi saanut tehdä itselle mieluista työtä yli viidentoista vuoden ajan! Nyt elämä on ollut pelkkää hidasta laahustamista vailla mitään mihin kiinnittyä! Takana sellaiset kokemukset, jotka veivät ilon elämästä ja luottamuksen ihmisiin!
Kun ei saanut tehdä
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka antoi oikeuden olla se, joka muka tietäisi paremmin kuin henkilö itse mitä hän pitää tärkeänä omassa elämässään ja mitä hän tulevaisuudeltaan halusi! Sisin on yhä hyvin rikkinäinene, eikä se parane ennen kuin saa tehdä työtä tuttujen kanssa ja löytyy vanhempi henkilö ystävyyteen!
- Anonyymi
Perhepäivähoitajan pesti kuulostaa sinulle sopivalta mikäli tulet lasten kanssa hyvin juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhepäivähoitajan pesti kuulostaa sinulle sopivalta mikäli tulet lasten kanssa hyvin juttuun.
Ei perhepäivähoitaja vaan sellainen hoitaja, joka toimii ryhmässä toisen hoitajan kanssa! Eivät hoida lapsia omissa kodeissaan!
- Anonyymi
Hah, hah, hah, mitäs teitte asiasta projektin. Oma syy. 😁
- Anonyymi
Mikä helkutin projekti kun koko ajsn jauhetaan projektista mitä järkee ?
- Anonyymi
Ei se minun syy ole, en edes tiedä kuka sellaisen paljon pahaa aikaa saaneen projektin suunnitteli. Minulle ei edes kerrottu mitään siitä, miten se toteutettaisiin ja mikä sen tarkoitus ylipäätään oli! En ymmärtänyt siitä mitään moniin vuosiin ja se sai voimaan huonosti ja huonosti voin sillonkin vaikka ymmärsin! Hyi kuinka inhottavan kauan se on jo jatkuntut ja se kaikki on minun näkökulmasta ollut täysin tuhoon tuomittua!
- Anonyymi
Ilman työntekoa olen masentunut enkä jaksa tutustua keneenkään, enkä koskaan yhteenkään itseäni paljon nuorempaan vaikka olisin töissäkin, koska monet menneet vuodet tuhosivat liian paljon hyviä asioita elämästäni!
- Anonyymi
Oletko jumittunut johonkin elämänvaiheeseen nyt? Näitä projektijuttuja näkee paljon täällä. Mitäs jos siirtyisit eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216