itselle mieluista työtä se aiheutti masennusta ja se myös muistuttaa siitä, että projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa siinä muodossa kuin se aloitettiin! Miettikää miten paljon hyvää olisi tapahtunut, jos olisi saanut tehdä itselle mieluista työtä yli viidentoista vuoden ajan! Nyt elämä on ollut pelkkää hidasta laahustamista vailla mitään mihin kiinnittyä! Takana sellaiset kokemukset, jotka veivät ilon elämästä ja luottamuksen ihmisiin!
Kun ei saanut tehdä
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka antoi oikeuden olla se, joka muka tietäisi paremmin kuin henkilö itse mitä hän pitää tärkeänä omassa elämässään ja mitä hän tulevaisuudeltaan halusi! Sisin on yhä hyvin rikkinäinene, eikä se parane ennen kuin saa tehdä työtä tuttujen kanssa ja löytyy vanhempi henkilö ystävyyteen!
- Anonyymi
Perhepäivähoitajan pesti kuulostaa sinulle sopivalta mikäli tulet lasten kanssa hyvin juttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhepäivähoitajan pesti kuulostaa sinulle sopivalta mikäli tulet lasten kanssa hyvin juttuun.
Ei perhepäivähoitaja vaan sellainen hoitaja, joka toimii ryhmässä toisen hoitajan kanssa! Eivät hoida lapsia omissa kodeissaan!
- Anonyymi
Hah, hah, hah, mitäs teitte asiasta projektin. Oma syy. 😁
- Anonyymi
Mikä helkutin projekti kun koko ajsn jauhetaan projektista mitä järkee ?
- Anonyymi
Ei se minun syy ole, en edes tiedä kuka sellaisen paljon pahaa aikaa saaneen projektin suunnitteli. Minulle ei edes kerrottu mitään siitä, miten se toteutettaisiin ja mikä sen tarkoitus ylipäätään oli! En ymmärtänyt siitä mitään moniin vuosiin ja se sai voimaan huonosti ja huonosti voin sillonkin vaikka ymmärsin! Hyi kuinka inhottavan kauan se on jo jatkuntut ja se kaikki on minun näkökulmasta ollut täysin tuhoon tuomittua!
- Anonyymi
Ilman työntekoa olen masentunut enkä jaksa tutustua keneenkään, enkä koskaan yhteenkään itseäni paljon nuorempaan vaikka olisin töissäkin, koska monet menneet vuodet tuhosivat liian paljon hyviä asioita elämästäni!
- Anonyymi
Oletko jumittunut johonkin elämänvaiheeseen nyt? Näitä projektijuttuja näkee paljon täällä. Mitäs jos siirtyisit eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984