Kun kumppanin löytää

Anonyymi-ap

Tuleeko se aika äkkiä kun yhdessäoloa tulee 10 vuotta täyteen?

16

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä aika? Minusta 14 vuottakin on mennyt huis vaan äkkiä. Vauhdilla.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Mutta kyllä sitä ennen ehtii hyvin olla yhdessä jonkun kanssa ja naimisiinkin on hyvin aikaa mennä.

• Anonyymi

Ei todellakaan tule yhdenkään sellaisen kanssa, joka on saanut paljon pahaan aikaan niinä kymmenenä vuotena. Toista ihmistä henkisesti rääkkäämällä vuosien ajan, ei voi saada koskaan mitään hyvää aikaan. Ei kukaan jaksa, eikä halua olla tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, jonka naama aina muistuttaisi kaikista elämän kauheimmista vuosista!

• Mä luulen, että aika likelle 10 vuotta siihen menee...🤔

• Joku on ollut hereillä peruskoulun matematiikan tunneiilla 😁

• randombypasser kirjoitti:

Joku on ollut hereillä peruskoulun matematiikan tunneiilla 😁

Pitkään piti ynnäillä kyllä. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Pitkään piti ynnäillä kyllä. :oD

Insiööriainesta, ei tuota yhtälöä ihan peruskoulun matikalla ratkaistaisi 😁

• Moni suhde ei kestä vuottakaan. 2 vuotta täytyy seurustella, että oppii tuntemaan sen toisen ihmisen kunnolla.

• Anonyymi

Näin vanhana en enää halua parisuhdetta, siksi pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa on vain haaveena! Onhan monet löytäneet ikäisensä ystävän vasta 70- vuotiainakin ja eikös presidentin isä löytänyt ystävänsä yli 80-vuotiaana.

• Anonyymi

Teoreettinen kysymys incelille.

• Anonyymi

Mä en oo incel ja nyt lopetat mun kiusaamisen!

• Anonyymi

Eli sinulle.

• Anonyymi

Jos tosi nuorena on mennyt yksiin, tulee se äkkiä ja 20 vuotta myös yhdessä vilauksessa. 30 vuotta kun on lähempänä kuin 20 vuotta, alkaa melko lailla tuntea toisen läpikotaisin. Siihen voi mahtua syrjähyppyjä ja toisen kuin oman kumppanin kaipaamista, sen hyväksyy, ainakin itse hyväksyn. Ymmärtää elämän moninaisuutta, eikä oikeastaan kuvittele, että olisi maailman napa toiselle.

• Tarkoitatko, et tuntuuko se aika omassa mielessä yhtä pitkältä kuin mitä se todellisuudessa on? No kyllähän hyvien tyyppien kanssa aika menee hyvin nopeasti ja ankeiden tyyppien kanssa se matelee.

• Anonyymi

Alkaako kumppanin löytyessä elämä tietyssä mielessä alusta?

• Anonyymi

Kyllä se voi olla noin, koska uuteen ihmiseen ja hänen tapoihinsa tutustuminen on tavallaan uuden elämän alku.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe