Lämpöön täällä on kylmä hyi olkoon.
Ikävä etelän
8
297
Vastaukset
- Anonyymi
Sama! Sisälläkin on kylmä, hrrrr... 🥶
- Anonyymi
Joulusuklaat jo tarjouksessa kympillä kolme niitä naapurillekans
- Anonyymi
Ei minulla vaan ole ikävä etelän lämpöön, vaikka on kylmää ja kylmenee lisääkin!
- Anonyymi
Johanna Ootko tääkllä
- Anonyymi
Täällä ollaan.
- Anonyymi
Heti 80 - luvulta læhtien, muutettuani norjan Finnmarkiin, olen haaveillut siitæ vælimeren tai Kanarian læmmøstæ. Kadehtinut monikielistæ kaveriani, joka matkailu- ja ravintola-aloilla on voinut elææ elæmænsæ siellæ læmmøssæ. No. Hæn on tyøskennellyt monien rekryfirmojen kautta, saanut tai ollut saamatta palkkaansa ja elæketilityksiææn. Tietysti! Nyt kun elækøityminen meillæ molemmilla on jo ovella, heræsi mielenkiintomme sen tulevan elækkeemme mæærææn. Ja katso. Hænen læmpønsæ ja aurinkonsa muuttuikin "kylmæksi pimeydeksi", siinæ missæ minun kylmæ kaamokseni "læmpimæksi auringoksi"
Juna (maito) kulkee vaan, kulkeeee. on sillæ suunta tuonne POHJOISEEEEN.
Ja sinne ylibuukattuna. Ompa mollisointuinen:
https://www.youtube.com/watch?v=uUN5vMIkIeM - Anonyymi
Olisikin mahdollista, mutta onneksi on kesä, vaikuttaa nyt vähän siltä, että olisi tulossa kylmä kesä, jää nähtäväksi ollutkin liian kuumia kesä, punkkeja on normaalia enemmän havsittua
- Anonyymi
Kyllæ se "mahdollista" on. Se mitæ norjan ja suomen maarajasta on jæljellæ, on vain se 90m poroaitaa kivilompolon grensestasjonilta itææn. Kaikki loppu rajapyykkeineen on "peittynyt nokkospuskiin". Ei siis muuta, kuin opettele væhæn kieltæ ensin. Sen jælkeen tule, elæ ja asu! Æærettømæn helppo maa siihen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298