Kyllä niitä naessii suapi...

Anonyymi-ap

Vaekka piä oes linnunpöntön näkönen. Vielä se missi sieltä vasttaan pölähttää, ennemmin tahi sitte myöhemmin. Tulloo se sieltä, kannattaa vuotella. Ei pijä luovuttoo ikinä. Ei kuuna päevänä.

12

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervettä ja positiivista ajattelumallia. Harvinaista herkkuna, tällä palstalla.
      Jos vielä olet hyvä tuttu Kanadassa, niin jatketaan tätä mukavasti.

Ps. Ja en kaipaa enää mitään muuta kuin Lieksaa!!

• Ja helposti voit nyt nostaaa laatuaa aloitukseesi!

• Ota yhteyttä Hesarin päätoimittajaan. Pyydä tehtävänantoa. Lieksalaisen elo-olon oikeasta muodosta. Myös monesta Metkasta kuviosta. Kyllä se siitä lähtee.

Ei kaikki aina riitä. Asian on syytä selvetä, jos lehtien paiskoma väärätiedotus on pyllyllään kuin epäkukkuvaa käki keväällä. Sävyittämme syksyä tätä..

• Anonyymi

Ottaa muutaman lehdenn ja vie kellariin.

• Anonyymi

Laihtunna töihin joutunna nakki napsahtanna. Arvailin.

• Anonyymi

Vätkylöinti lopoui kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vätkylöinti lopoui kuin seinään.

Kuuluiko siitä tömähdys!

• Anonyymi

Jooo kyllä tältä alako kilot ropista. Siitä se muokkauttuu.

• Anonyymi

homoja perseeseen mulukulla

• Anonyymi

Mutta eihän tuo ole alkuperäistä.

Ihan sinunkin piti ensialkuun kepillä kokeilla esi-isäsi tavoin. Mutta se se vasta on sessen ihme, miten keppi pystyy siittämään noin hyvää kielenkäyttöä. Oletko ihan pajun sukua? 😄😅😜

• Anonyymi

Lieksassa peruukit , irtorinnat, kukkamekot, korkokengät ja tummeli menevät kuulemma kaupaksi moninkertaisesti muuhun maahan verrattuna, samoin kuin bmw-varaosatkin.
      Tämähän kertoo vain lieksalaisten miesten kekseliäisyydestä, jos ei ole naisia saatavilla niin sellaisia tuunataan poikien kanssa ihan itse.
      Samoin kuin bmw-merkkisiä kulkupelejäkin, joita myös eräissä piireissä leikkisästi autoiksi kutsutaan.
      Lieksassa ei omatoimisuutta puutu, siitä on osoituksena jo yamaliin kohonnut bmw-yhteisön håmåluostari jota johtaa apotti jatkis.

• Anonyymi

Pöntön näköiset saavat pöntön näköisiä ja ne toiset sitten toisen näköisiä.
      Lieneekö tuolla niin väliä, sillä ulkonäöllä? Tärkeintä on sydämen sivistys ja yhteensopivuus.
      Odottele ihan rauhassa, kyllä se sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5338
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1239
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1035
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      723
    Aihe