Jäähalli ja uusi silta

Anonyymi-ap

Maksukykyisten kuntalaisten henkireiät. Ei pidä myöskään unohtaa koirien ulkoiluaitausta. Sokerina pohjalla ihmeellinen ruostepallo. Hurmoksessa mennään.

27

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Eikä kävelyreitin talvikunnossapitoa saa unohtaa🛑

• Anonyymi

Sehän on jo kauan ollut selvää,että kiekkoilut maksaa veronmaksajat.Jääkiekkoilijat kylpevät miljoona bisneksissä mutta ovat joka mutkassa vaatimassa veromaksajilta lisää euroja pelaajien miljoonapalkkoihin,hoitaisivat valtavilla rahoillaan koko jääkiekko hullutuksen koko suomessa.

• Anonyymi

Mielestäsi aloitit fiksun ja omaperäisen keskustelun? Et onnistunut.

• Anonyymi

Minun mielestäni tällainen keskustelun aloitus on hyvä!
        Ironiaa tai sarkasmia aivan sama. Mielipide on tärkein.😊

"Ironia mielletään kielenkäytön viekkaudeksi, teeskentelyksi, peitellyksi ivaksi. Sillä onkin paljon yhtymäkohtia esimerkiksi ivan, sarkasmin, parodian ja satiirin ja jopa nettitrollaamisen kanssa."

• Anonyymi

H. A. I. S. T. A
        H. U. O. R. A
        V. I. T. T. U!!

• Anonyymi

Jäähallin ja siltojen kustantajien ja käyttäjien määrien vähenemiset voimakkaassa kasvussa.
      Hyvä Suomussalmi ! ?

Suomussalmen väestönkehitys 1980–2020
      Vuosi Asukkaita
      1980 13 357
      1985 13 147
      1990 12 509
      1995 12 124
      2000 11 003
      2005 10 071
      2010 9 156
      2015 8 336
      2020 7 709
      2024 7100
      Lähde; Tilastokeskus

• Anonyymi

Ja tänä vuonna syntynyt 5 lasta, ei hyvältä näytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Housut pois ja talkoisiin! Ei se tilanne valittamalla muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa tilanne rupeaa ennallistumaan kun huomattiin miestenkin voivan synnyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuin monta kuollut lie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa miehistä Suomussalmella on näpittäjiä ja sellaisena tulevat pysymään.

• Anonyymi

Kaikkien kuntalaisten pitäsi vielä maksaa sakkomaksu jos ei käy kylpylässä pussijaan lijottamassa ja saunassa,mehän jo tuetaan paikallista kylpylää veronmaksussa reilusti

• Anonyymi

Mutta käykääpä joskus kylpylässä pussejanne liottelemassa . Mukavasti huljuvaat poreissa.

• Anonyymi

Sehän menee yleensä niin, että joku innokas porukka haluaa perustaa kuntaan jonkun urheiluhallin, olkoonpa se nyt vaikka tennishalli. Lupaavat pitää hallin toiminnassa ilman että kunnalle koituu mitään kuluja.
      Kyllähän nämä toki hyvin tietää, että lopulta koko homma kaadetaan kuntalaisten maksettavaksi, mutta mitäpä siitä, kun yhteinen raha ei ole kenenkään omaa.

• Anonyymi

Kärkihanke kunnassa Aittokosken practical-ampumarata.
        Oikea matkailumagneetti itärajan avautuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkihanke kunnassa Aittokosken practical-ampumarata.
        Oikea matkailumagneetti itärajan avautuessa.

Yhtä kovassa myötätuulessa kuin Pankavaaran laskettelukeskus lentokenttineen Pesiöllä.
        Eihän sitä kyllä putinistimeppiä pidä mennä aliarvioimaan, joulu tulossa.

• Anonyymi

Toivottavasti purkaisivat kaikki pois niin tulee eräille hyvä mieli. Äimistellään sitten vaan entistä tyhjemmällä kylällä. Tai jääköön ne jotka ei halua mitään muuta tänne kun Alkon.

• Anonyymi

Alko joutaisi pois kaikista kunnista, joissa on näin vähän asukkaita. On se päihderiippuvaisen läheisenä niin helppo todeta. Viina vie ennenaikaiseen hautaan!!!

• Anonyymi

Kaikki alkoholijuomat pitäisi saada takaisin Alkoon keskiolutta myöten.

• Anonyymi

...ei ihminen elä pelkästään leivästä ..

• Anonyymi

Voi aaapuuvva tuo ruostepallo😡😡😡
      Vittu kenen valtuutetun väläys tuo oli🤬🤬🤬
      Kusetuspallo🤬😡🤬😡
      Näin tätä porukkaa on ollu heleppo vejättää…aina ja edelleenki😡

• Anonyymi

Kauanko meinaat katkeruuttasi kasvattaa pallon osalta? Olisiko aika jossain vaiheessa mennä elämässä eteenpäin? Täytyy olla surullinen elämä. Osanottoni.

• Anonyymi

Ahorannantiellä asuvan eukon valtuustossa olon aikaansaama kusetuspallo 🥶🤬

• Anonyymi

Olevinaan ”hyvinki taiteellinen”…tekopyhä teeskentelijä

• Anonyymi

Voiko olla vastenmielisenpaa olemusta kuin yli-imelä, teeskentelevä ihminen.
        Näitä valitettavasti on mm yrittäjissä

• Anonyymi

60-70 luvulla Oulujoki Oy piti luistinrataa kanavan varrella.Jää oli huono,itse joutui auraamaan ,että edes jotenkin pystyi lajia harrastamaan.Kaiken lisäksi oli huonot valot. Mutta niillä mentiin.Jos aikoo jääkiekkoa kunnassa harrastaa,niin halli on oltava.Tokihan se maksaa.Ja siitä sillasta.Se on ja pysyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe