Näemme päivittäin uutisia kuinka Neuvostoliitossa, eiku Venäjällä asiat menevät koko ajan huonommin. Jossain vaiheessa sieltä tulee avunpyyntöjä kansainväliselle yhteisölle. Silloin pitää katsoa pois päin. Sulkea silmät, sulkea korvat. katsoa Ukrainaan päin, auttaa Ukrainaa..
hei tämä on tärkeää!
Anonyymi-ap
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jostain syystä haluat ajatella venäjää, ajattele miten venäjän tuhoa voisi nopeuttaa.
- Anonyymi
Suomi voisi lahjoittaa konteittain Koskenkorvaa ryssille. Mitä enemmän juovat sitä nopeammin päästään eroon.
- Anonyymi
Auttaa ukrainaa?? Etsiä siis simo Häyhän seuraaja?hänhän oli vastakkain ukrainan ryssien kanssa 🫡😉teki kunniallista puhdistamistyötä
- Anonyymi
Simo Häyhällä taitaa olla neuvostoliittolaisten tappamisennätys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565