Persulta itseltään oon kuullut, että Repo määräilee, mitä mieltä persujen pitäis olla missäkin asiassa hallituksessa. Repo käskyttää tai on ainakin käskyttänyt Martinmäkeäkin, vaikka eikö se Martinmäki ole ainakin nimellisesti persujen pomo.
Samoin Repo jatkaa törkykirjoittelujaan facessa ja Martinmäki hyväksyy ne hiljaa. Eilen Repo kirjoitti tasavallan presidentistä:
mikä taulapää on presidentiksi valittu; kakaramainen Stubb! Myöhemmin Repo käyttää presidentistämme nimitystä keskenkasvuinen pelle.
Veteraanit itse pyysivät, että heille järjestettäisiin oma tilaisuus itsenäisyyspäivän aikoihin ja heidän ehdotusta noudatettiin, mutta Revolle veteraanien toiveen huomioiminen ei käynyt, vaan räkytti sitä vastaan.
Vasemmisto antoi eräälle jäsenelleen varoituksen somekäyttäytymisestä vuosia sitten. Martinmäki ja muut persut sen sijaan hiljaisella hyväksynnällään näyttävät jopa kannustavan Repoa tälläiseen törkyyn. Ei ihme, että liikkuvat äänestäjät karttavat Haapaveellä persuja, koska törkykirjoittelu hyväksytään.
Martinmäki ei saa Repoa kuriin?
54
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin tuollaiseen aloitukseen ulkopaikkakuntalaisia tarvitaan.
Kait hän suurelta osin totta kirjoitti.- Anonyymi
Linnanjuhlat ovat nyt sitten tavalliset bileet vaan, vailla arvokkuutta.
- Anonyymi
Kiinnostaisi todellakin tietää mitä miettii Martinmäen työnantaja ?
Näinä kovina taloudellisina aikoina yrityksen julkikuva on tärkeä toimintojen ja sopimusten jatkumiseksi ja vaalien nyt lähestyessä puhutaan paljon arvomaailmoista ja arvovalinnoista.
Kieroutunut arvomaailma mitä tuo aloittajan kuvaama tilanne kokonaisuutena on heijastuu myös politiikan ulkopuolelle arkielämään. Tämä olisi hyvä mustaa kun hiljaisena hissukkana hyväsyy julkisen törkykäyttäytymisen - Anonyymi
HS: Hannes Tuoviselta, 100, suorat sanat Linnan juhlien uudistuksesta
Hannes Tuovinen ei pääse tänä vuonna Linnan juhliin. Matti Matikainen
Satavuotias nummelalainen sotaveteraani Hannes Tuovinen kertoo Helsingin Sanomille, ettei ole yhtä mieltä veteraanien ja lottien kutsumisesta itsenäisyyspäivän erillisestä juhlatilaisuudesta.
– Itsenäisyyspäivän pitäjien pitäisi ymmärtää, että he [veteraanit ja lotat] ovat hankkineet itsenäisyyden. Nyt jos tämä juhla pidetään ennen itsenäisyyspäivää, niin se ei ole itsenäisyysjuhla. Pääjuhla on 6. päivä, Tuovinen kertoo HS:lle.
Tasavallan presidentin kanslia tiedotti perjantaina, että sotiemme veteraaneja ja lottia ei kutsuta perinteiselle itsenäisyyspäivän vastaanotolle 6. joulukuuta, vaan heille järjestetään 2. joulukuuta oma juhlatilaisuus.
Tuovinen kertoo lehdelle ”hyväksyvänsä melkein kaiken”, mutta ei pidä ratkaisua parhaana mahdollisena.
Tuovisen näkemys eriää sotaveteraaniliiton näkemyksestä.
- Anonyymi
Martinmäki rehvastelee julkisesti että hänellä on piiri tuki takanaan.
Törkykirjoittelu siis hyväksytään piirissä ?
Kyllä tästä vaikutelma jää siittä että törkykirjoittelu mitä ei edes yritetä suitsia tahi hiljentää on piirin hyväksymä .
Piiri hyväksyy myös sen julkisen törkykäytöksen naisia kohtaan.- Anonyymi
Naiset on nykyään miehiä vahvempia, paremmin koulutettuja, kansainvälisempiä , kielitaitoisempia, ja parempia puhujia , He osaavat ja pitävät puolensa paremmin kuin miehet.
Te kaltaisesi hoopolan tatit ja märisijät voisitte keskittyä syömiseen ja nukkumiseen kute tähänki asti. Kyllä naiset hoitaa pkaiken. - Anonyymi
Noin heikkoja miehiä, etteivät pysty ku viestejä poistamaan !
Naiset nauraa kepuille.
- Anonyymi
Persuvastainen sometrolli heräsi taas tähänkin päivään aloituksineen.
- Anonyymi
Sinun oma avauksesi pyhäjärven sometrolli.
- Anonyymi
Kyllähän tuommoseen käyttäytymiseen olisi syytä puuttua, mutta riittääkö uskallus? Oulussa törkykirjoittelija sai potkut persuista ja kun lupas muuttaa tapansa, pääs kepuun.
Pelkääkö Martinmäki Repoa vai miten on mahdollista, että yhtä ukkoo ei saada kuriin??- Anonyymi
Varmasti pelkää ja ei ole edes uskallusta puuttua asioihin.
Kyllä se hyvin vahvasti näyttää siltä että tuo Martinmäen poliittinen ura on taputeltu. - Anonyymi
Niin saapa huomata tuleeko ihan puoluetoimistolta saakka ne nuhteet kyvyttömälle "johtajalle"
vai lakkautetaanko koko paikallisosasto? - Anonyymi
Puoluehallitus on käsitellyt molemmat asiat ja tehnyt ratkaisunsa.
Ei paikallisyhdistys tai piiri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoluehallitus on käsitellyt molemmat asiat ja tehnyt ratkaisunsa.
Ei paikallisyhdistys tai piiri.Nyt täytyy kyllä kysyä että miltä ajalta tehtyjä valituksia he ovat käsitelleet?
Piirin toimistahan on myös valitettu
- Anonyymi
Et ole persua nähnytkään. Höpöjuttuja saa toki keksiä kuka haluaa.
Mutta jos persut on jatkuvasti mielessä niin kannattaa hakeutua psykoloogille- Anonyymi
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan.. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan.. 🤭
Pelle- aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle- aloitus.
Miksi ei kestetä totuutta, että aloitus on täyttä totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista.
siis eikö todellista persutotuutta saa kertoa julkisesti?
onko se eräjormailijoiden yksinoikeus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenä Martinmäki yhdistetään yhä jäte ja kloaakkihuoltoon.
Ei siis mikään ihme että tämä törkykirjoittelu ja törkykäytös saa jatkua
- Anonyymi
Siis aloituksessa kerrotaan pellestä.
- Anonyymi
Repo pahoitti mielensä, kun Stubb huomioi veteraanien toiveen😅😅😅
Niinkö se opettaa koulussa oppilaita puhumaan presidentistämme ja muista ihmisistä? Ei ku, elkää tekö niinku minä teen, vaan niinku minä sanon😅😅- Anonyymi
Onko nyt jotain törkyä somessa sotiemme veteraaneista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt jotain törkyä somessa sotiemme veteraaneista?
Veteraanien pöytä, keskustelut sen ympärillä ovat olleet linnamjuhlien kohokohta.
On melko selvää, että Alexander ja Iines eivät olisi osanneet hoitaa tätä perinnettä.
Sauli ja Jennikin nuorehkona ihmisenä hoitkvat sen osuuden niin ylivoimaisen hienosti.
Joten käytäntö muutettiin.
Se on pettymys laajemminkin kuin Haapavedeltä päin katsoen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteraanien pöytä, keskustelut sen ympärillä ovat olleet linnamjuhlien kohokohta.
On melko selvää, että Alexander ja Iines eivät olisi osanneet hoitaa tätä perinnettä.
Sauli ja Jennikin nuorehkona ihmisenä hoitkvat sen osuuden niin ylivoimaisen hienosti.
Joten käytäntö muutettiin.
Se on pettymys laajemminkin kuin Haapavedeltä päin katsoen.Se on siinäkin mielessä harmi, että ratkaisu antaa viestin, että eri ikäryhmät eivät kuulu yhteen, vaan vanhat eristetään olemaan keskenään.
Samoin kuulemma on tullut käytäntö häiden suhteen kun toivotaan, että lapsivieraita ei tuotaisi mukaan.
- Anonyymi
Olipahan taas aloitus. Ja aloittaja vastailee omaan kirjoitukseensa kerta toisensa jälkeen. Stubbin teko jättää kutsumatta veteraanit oli jotakin mitä ei voi hyväksyä. Hyvä kun joku ottaa asian esille. On teillä kepulaisilla suuri pelko yhtä ihmistä kohtaan vaalien edellä koska tiiätte itekkin että tämä tyyppi on useinmiten oikeassa. Säälittävää tuo yritys mustamaalata ihmistä kuka on ainua mikä täällä yrittää saada aikaan jotakin.
- Anonyymi
Kaava minkä sinä pyhäjärven lahja teet vuoden jokaisena päivänä jokaisella palstalla joissa trollaat poistaen muiden viestit jotka yksinpuhelujasi häiritsee persuvainoinesi.
- Anonyymi
Vai olet kuullut että käskyttää . Mitähän tähän ne käskytettävät sanoo. Minä taas olen kuulut että persuissa saa olla omaa mieltä eikä kukaan käskytä. Ja tämä on faktaa. Satun olemaan mukana persujen kokouksissa. Kerroppa sinä mstä olet noita vääriä juttujasi kuullut.
- Anonyymi
Kuten alotuksessa kerroin, eräs persu sanoi itse minulle, että Repo käskyttää tai ainakin ohjeistaa silloin tällöin, mitä hallituksessa pitää tehdä. Eikö ne muut persut ole täysi-ikäisiä, joilla on omat aivot eikä mitään lapsia???
Persu sanoi tämän minulle joko tämän vuoden alkupuolella tai viime vuoden lopulla. - Anonyymi
Jos et itse ole Repo, kysy Revolta, Martinmäeltä tai Maliniemeltä itseltään, onko käskytetty tai ohjeistettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et itse ole Repo, kysy Revolta, Martinmäeltä tai Maliniemeltä itseltään, onko käskytetty tai ohjeistettu?
siis hyökkäilemään alaikäisiin vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Minä taas olen kuulut että persuissa saa olla omaa mieltä eikä kukaan käskytä.
Kysy asiaa Revolta, Martinmäeltä tai Maliniemeltä, onko käskytetty tai ohjeistettu. Paras persu kun ei totellut käskytystä, Repo katkaisi välit kuolemaan asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen kuulut että persuissa saa olla omaa mieltä eikä kukaan käskytä.
Kysy asiaa Revolta, Martinmäeltä tai Maliniemeltä, onko käskytetty tai ohjeistettu. Paras persu kun ei totellut käskytystä, Repo katkaisi välit kuolemaan asti.Tepoilin turisijoijen ja muiden ei passaa unohtaa että jokainen tälle kaksikolle äänensä antanut hyväksyy naisten päälle räkimiset .
- Anonyymi
Ompa taas kepulla pelko omissa riveissä. Luulettko tämmösen provokaation teitä pelastavan?
- Anonyymi
Mikä pelko? Tässä oli kyseessä täysin sopimaton solvaaminen, jota ei kuulu kenenkään tehdä, olipa kyseessä minkä puolueen edustaja tahansa.
- Anonyymi
Ei ole helppo politikoida pikkukylällä,raskas menneisyyden taakka on monessa asiassa harteilla,jotenki pitäs saada suunta kääntyyn,yrityksiä paikkakunnalle,työtä,ikäluokat pienenee ja samalla käytettävissä oleva raha,jos valio,jedu ym.loppuu kymmenen vuojen sisällä,tämä on kohta nijnku lampinsaari tai otanmäki,ainut maamerkki on vanha voimalan piippu,toisia syyttelemällä ja nälvimällä ei mitään rakenneta
- Anonyymi
Kuinka voi olla mahdollista kuinka HAAPAVESI palstalta katoaa viesti missä tuodaan julki kuinka se ei ole yksi kunnista jotka ovat ajautumassa kriisiin???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voi olla mahdollista kuinka HAAPAVESI palstalta katoaa viesti missä tuodaan julki kuinka se ei ole yksi kunnista jotka ovat ajautumassa kriisiin???????
Siten, että siinä mainittiin paikkakunta nimeltä Pyhäjärvi mitä Haapavesi palstaa päivittäin häiriköivä Pyhäjärven trolli ei salli mainittavan Haapavesi palstalla,,,🤣🤣
- Anonyymi
On linnanjuhlissa ollut ennenkin satavuotiaita ja ovat hyvin kiitollisina ja ylpeinä osallistuneet juhliin. Jos joiltakin on tullut pyyntö että ei kutsuttaisi niin ei se tarkoita että joku veteraaneista ei olisi halunnut osallistua. Toisaalta kutsun saaminen ei edellytä osallistumista. Itse kutsu on kunnianositus ja jokainen kutsun saanut päättää itse kykeneekö osallistumaan tapahtumaan. Sauli Niinistö oli koko kansan presidentti. Sauli ei olisi koskaan tehnyt näin ikävää päätöstä. Veteraanit ovat kaikkialla itsenäisyyspäivän arvokkaimmat vieraat. Kyllä tämä Stubbin teko on häpeällinen asia.
- Anonyymi
Tästä kunnioituksen puutteesta onkin hyvä palata itse aiheeseen eli Martinmäki jakaa Revon arvomaailman ja tämä lienee se juurisyy että törkykirjoittelu käytös ja loputtomat valituskierteet ovat persujen politiikan ydintä.
- Anonyymi
Tämä oli kriittinen mutta asiallinen kommentti presidentin kanslian tai presidentin päätöstä kohtaan👍Kriittiset puheenvuorot ovat sinänsä tärkeitä, mutta ne pitää osaa tehdä asiallisesti ilman räyhäämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli kriittinen mutta asiallinen kommentti presidentin kanslian tai presidentin päätöstä kohtaan👍Kriittiset puheenvuorot ovat sinänsä tärkeitä, mutta ne pitää osaa tehdä asiallisesti ilman räyhäämistä.
Räyhääminen joka asiassa ja jatkuva törkykäytös saa ihmettelemään että onko kaikki kunnossa vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räyhääminen joka asiassa ja jatkuva törkykäytös saa ihmettelemään että onko kaikki kunnossa vai ei?
Sika on sika.
- Anonyymi
Pomo asiantuntijana on pomo ja neuvonantaja joka paikassa
- Anonyymi
Pitös olla kielto ettei voi olla ehokkaana tulevissa vaaleissa,puolueesta riippumatta,pahimmat änkyrät ja jarrumiehet jäis pois
- Anonyymi
Martinmäen pitkäkestoinen tuki törkykirjoittelulle ja käytökselle kertoo sen että ei ole homma hanskassa.
Tulevissa vaaleissa ylimielisyyttä äänestäjille osoittava Martinmäki on suuressa vaarassa tippua ja se olisikin oikeudenmukainen ratkaisu. - Anonyymi
Kyllä, tämä on hyvä mielipide. Äänestäjien pitäisi herätä, ettei ihan huvikseen äänestetä sellaisia, jotka ei ole sopivia tuonne yhteisten asioiden päätöksen tekoon. Kielto voi olla vaikea toteuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tämä on hyvä mielipide. Äänestäjien pitäisi herätä, ettei ihan huvikseen äänestetä sellaisia, jotka ei ole sopivia tuonne yhteisten asioiden päätöksen tekoon. Kielto voi olla vaikea toteuttaa.
Niin kyllä se yleinen käyttäytyminen pitää huomioida äänestystilanteessa.
Valtuutetuthan edustavat samalla Haapavettä vaikka yrittävät vähätellä paikkakunnalle aiheuttamaansa mainehaittaa
- Anonyymi
Kannattaa kuunella ja nähdä totuus Stubbista. https://www.youtube.com/watch?v=2SDAVpiB71s
https://www.youtube.com/watch?v=tpcn8hUPWqk- Anonyymi
Jos Putinin renki haukkuu Stubia niin se on vain Stubin etu.
- Anonyymi
Ei tunne koko Martinmäkeä.
- Anonyymi
Turun osa.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002