Minulla on, ei sellaista että hautois mitään tehdä itselleen vaan sellaista ettei mikään huvita. Pimeätä on ja pimenee Jouluun asti. Kirjoja luen paljon eipä paljon muuta harrastusta ole. Toista se on kesällä, on touhua ja viihdy ulkona touhuten mitä milloinkin. Talvella käperryn, vain pakolliset asiat tulee hoidettua.
Onko sulla kaamos masennusta?
15
313
Vastaukset
- Anonyymi
On. Kaikki tympii. On pimeetä ja synkkää. Entäs sitten kun alkaa kovat pakkaset, viime talvenakin oli 36 astetta pakkasta ja oli muutenkin kylmä talvi. Masentavaa aikaa tämä on.
- Anonyymi
Kannataa ryypätä, pikku hönössä kaamos menee kuin siivillä! 🍷🍸🍹🍺
- Anonyymi
Erinomainen idea! Lähden hakemaan alkosta kunnon satsin viinaksia 🏃♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomainen idea! Lähden hakemaan alkosta kunnon satsin viinaksia 🏃♀️
Alkoholi on hyvä ratkaisu kaikkiin ongelmiin 👆
- Anonyymi
Kyllä se vireys muuttuu, kun vertaa mitä on Juhannuksen aikoihin.
- Anonyymi
No se viinan juonti pahentaa masennusta , seuraavana päivänä vasta masentunut onkin.
- Anonyymi
Ei toki, silloin otetaan hissukseen lisää viinaa. Tarkoitus on olla 24/7 HÖNÖSSÄ.
- Anonyymi
Kyllä vain kaikki tympii ja masentaa. Teeveetä möllötän ja luen. Kesällä sitä on virkeämpi.
Moottoripyörällä ajelen paljon, unohtuu murheet.
Talvella oon sohvaperuna! - Anonyymi
Ei sitä ole niin virkeä kuin kesällä joten talvi kyllä vaikuttaa mielentilaan negatiivisesti.
- Anonyymi
Savupirtissä päreen valossa kun istuu, niin kaamos ei pääse lähelle. Kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Savu vain silmiä kirvelee - se ei masenna sitten yhtään kun ei mittään näy.
- Anonyymi
Elämä on p..seestä 🧑🚒
- Anonyymi
Kaamos jarruttaa mieltä kovasti, samaan aikaan painitaan, laitetaanko tunti sinne vai tänne. No sitten juostaan kellon kanssa kilpaa, tuo rasittaa roppaa kovasti ja elo jää lyhyeksi.
Voi niitä ihmisiä, ketkä saa asua ja olla auringon alla. - Anonyymi
Uutiskanavat kun jättää kokonaan katsomatta, niin helpottaa hieman.
- Anonyymi
Saan voimaa alkoholista se piristää ja kaamos menee kuin siivillä 😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35829Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M26774Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50726Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56688Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37680Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34678Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s39650Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643