Entä jos sinäkin?

Anonyymi-ap

Ehkä sinäkin ajattelet minua?

36

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Annoin pikkusormen se veeei koko käden 🥳

• Anonyymi

Nii ehkä aina välillä joo. 💖🌠

• Anonyymi

Kokeile kepillä jäätä. Lupaan , että yllätyt positiivisesti.

• Anonyymi

Samaa tänään mietin.. Kadotin sinut eilen..

• Anonyymi

No tuota mistäpä sen tietäisi, "eksyin" eka kerta täällä

• Anonyymi

Joo

Poistu yhtä nopeasti ...

Tähän jumiin voi jäädä

• Anonyymi

No ei siinä sitten mitään muuta kuin lapsia tekemään. Rakkaus on sen mitta.

• Anonyymi

Näinhän se usein menee. Odottaa että toinen tekee ensimmäisen siirron! Ja toinen odottaa samaa! Pattitilanne!!

• Anonyymi

Jostain syystä kyllä. Mihin johtaa.. en tiedä. Ei ole yksin minun päätettävissä.

• Anonyymi

Niinhän mä ajattelen.

• Anonyymi

Ajattelen, liikaakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä minä joskus ajattelen sinua mutta aina vaan vähemmän. Minusta me emme sovi yhteen. Olet suorapuheinen ja minä herkkä. Sarjaloukkaannun. Ei tapahdu miehen kanssa, ei ole niin suorapuheinen. Meillä on rauhallista keskenämme, useimmiten.
      Minä en ole ihan vakaa, ihastumisia, outoa täyttymätöntä kaipausta, stalkkaustakin. Normaaleissakin suhteissa minulla on vaikeuksia. En tule toimeen. En olevakaa. Sinä olet ja ajattelet varmaan aika oikealla tavalla. En usko, että minusta koskaan tulee täysin vakaata. Mieli on ikäänkuin tulehtunut. Käytän lääkitystä ollakseni edes näin normaali.
      Minä tuotan sinulle hankaluutta. Parasta on, jos emme ole tekemisissä, mielestäni. Se on rauhallista. En hylkää mutta ei meillä mitään minkääntason suhdetta ole. Emme ole edes tuttuja. Toivon, että pärjäät eteenpäin, tottakai.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!
        Jatka kuule samaan malliin, en kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Kaipaat kuitennii 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

😂😂😂😂

• Anonyymi

Voisit olla mun kaivattu, hän on mies. Minä olisin ollut valmis yrittämään kaikesta huolimatta, mutta osaan myös päästää irti. Kun on pakko. Hyvää toivon minäkin hänelle. Ja vaikka saatan olla vakaampi kuin kaivattu, ei tämä silti helppoa ole. Pidin hänestä niin paljon. -sivusta

• Anonyymi

Minäkin olisin halunnut tutustua.. en päässyt palaamaan heti sovittuun paikkaa, eikä ole yhteystietoja..

• Anonyymi

Se on varmaa että minä ajattelen. Syntiin asti.

• Anonyymi

Katsoa saa, mut ei koskea!

• Anonyymi

Ja vielä sen yli. 😄

• Anonyymi

Päivällä vaikka oli miten touhua yks söpö oli mun pään sisällä ja mietinkin että tätäkö se nyt sitten on kun ei tänään nähty. Ajatuksiin jäänyt jumittamaan. Nyt illan mittaan vähän tunne helpottanut mutta poskia punoitellut sitten tuon jälkeen. Onko merkki että joku ajattelee😂🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Mistä tuollainen ajatus tuli mieleesi? Kai tiedät, että ajattelen useinkin.

• Anonyymi

Sano minulle paikka ja aika, niin tulen. Katson sua silmiin ja tiedän, että olet kanssani aina. ❤️👩🏻‍🦳💋🚬

• Anonyymi

Olisitpa hän, mun sydämen vienyt mies ❤️👩🏻‍🦳💋🚬ei tarvitse palauttaa. Pidä siitä hyvää huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa hän, mun sydämen vienyt mies ❤️👩🏻‍🦳💋🚬ei tarvitse palauttaa. Pidä siitä hyvää huolta.

Sano sun ja hänen eka kirjain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sun ja hänen eka kirjain.

Mun eka kirjain on L

• Anonyymi

ei mitään jos vaan kun.. 😘

• Anonyymi

Ajattelen kyllä miestä 💕

• Anonyymi

Niin mitä siitä sitten

• Anonyymi

Nopea vai hidas sessio kumpi tuntuu paremmalta?

• Anonyymi

Ihan kumpi vaan hänen kanssaan. Lyhyessä nopeasti paineet pois, pidemmässä ehtisi vähän tutustua?
        Molemmat eri päivinä?

• Anonyymi

Minä tietysti ajattelen, koska olen täällä. Hän ei ajattele, sen olen huomannut oikeassa elämässä. Mutta annan itseni ajatella, minkäs tälle mahdan. Välillä ei osu tykkäämiset kohdilleen.

• Anonyymi

Ei osunut nyt, vaikka tykkäänhän minä. Olet upea tyyppi. Minä vain rakastan miestäni ja tulen hänen kanssaan juttuun paremmin.
      Syytän itseäni tästä sotkusta kokonaan. Sinä et olisi ansainnut tällaista. Anteeksi! Minä kyllä liikaa mokailen, olen kyllästynyt itseeni. Taidan kuolla vitutukseen. Tätä ei voi selittää tämän enempää mutta minun osaltani tämmöiset jutut ovat ohi. Sellaista sotkua. Pysyn poissa. Se on vähintä, mitä voin tehdä.

• Anonyymi

kyllä ajattelen sinua

• Anonyymi

Ajattelen Johannaa päivin ja öin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1936
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1234
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      864
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      787
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      711
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      690
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      55
      624
    Aihe