Ehkä sinäkin ajattelet minua?
Entä jos sinäkin?
36
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Annoin pikkusormen se veeei koko käden 🥳
- Anonyymi
Nii ehkä aina välillä joo. 💖🌠
- Anonyymi
Kokeile kepillä jäätä. Lupaan , että yllätyt positiivisesti.
- Anonyymi
Samaa tänään mietin.. Kadotin sinut eilen..
- Anonyymi
No tuota mistäpä sen tietäisi, "eksyin" eka kerta täällä
- Anonyymi
Joo
Poistu yhtä nopeasti ...
Tähän jumiin voi jäädä
- Anonyymi
No ei siinä sitten mitään muuta kuin lapsia tekemään. Rakkaus on sen mitta.
- Anonyymi
Näinhän se usein menee. Odottaa että toinen tekee ensimmäisen siirron! Ja toinen odottaa samaa! Pattitilanne!!
- Anonyymi
Jostain syystä kyllä. Mihin johtaa.. en tiedä. Ei ole yksin minun päätettävissä.
- Anonyymi
Niinhän mä ajattelen.
- Anonyymi
Ajattelen, liikaakin.
- Anonyymi
Niin, siihen pisteeseen voi päätyä.
https://youtu.be/_WLqJ2hFC_c - Anonyymi
Kyllä minä joskus ajattelen sinua mutta aina vaan vähemmän. Minusta me emme sovi yhteen. Olet suorapuheinen ja minä herkkä. Sarjaloukkaannun. Ei tapahdu miehen kanssa, ei ole niin suorapuheinen. Meillä on rauhallista keskenämme, useimmiten.
Minä en ole ihan vakaa, ihastumisia, outoa täyttymätöntä kaipausta, stalkkaustakin. Normaaleissakin suhteissa minulla on vaikeuksia. En tule toimeen. En olevakaa. Sinä olet ja ajattelet varmaan aika oikealla tavalla. En usko, että minusta koskaan tulee täysin vakaata. Mieli on ikäänkuin tulehtunut. Käytän lääkitystä ollakseni edes näin normaali.
Minä tuotan sinulle hankaluutta. Parasta on, jos emme ole tekemisissä, mielestäni. Se on rauhallista. En hylkää mutta ei meillä mitään minkääntason suhdetta ole. Emme ole edes tuttuja. Toivon, että pärjäät eteenpäin, tottakai.- Anonyymi
Olen samaa mieltä!
Jatka kuule samaan malliin, en kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
Jatka kuule samaan malliin, en kaipaa.Kaipaat kuitennii 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
Jatka kuule samaan malliin, en kaipaa.😂😂😂😂
- Anonyymi
Voisit olla mun kaivattu, hän on mies. Minä olisin ollut valmis yrittämään kaikesta huolimatta, mutta osaan myös päästää irti. Kun on pakko. Hyvää toivon minäkin hänelle. Ja vaikka saatan olla vakaampi kuin kaivattu, ei tämä silti helppoa ole. Pidin hänestä niin paljon. -sivusta
- Anonyymi
Minäkin olisin halunnut tutustua.. en päässyt palaamaan heti sovittuun paikkaa, eikä ole yhteystietoja..
- Anonyymi
Se on varmaa että minä ajattelen. Syntiin asti.
- Anonyymi
Katsoa saa, mut ei koskea!
- Anonyymi
Ja vielä sen yli. 😄
- Anonyymi
Päivällä vaikka oli miten touhua yks söpö oli mun pään sisällä ja mietinkin että tätäkö se nyt sitten on kun ei tänään nähty. Ajatuksiin jäänyt jumittamaan. Nyt illan mittaan vähän tunne helpottanut mutta poskia punoitellut sitten tuon jälkeen. Onko merkki että joku ajattelee😂🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Mistä tuollainen ajatus tuli mieleesi? Kai tiedät, että ajattelen useinkin.
- Anonyymi
Sano minulle paikka ja aika, niin tulen. Katson sua silmiin ja tiedän, että olet kanssani aina. ❤️👩🏻🦳💋🚬
- Anonyymi
Olisitpa hän, mun sydämen vienyt mies ❤️👩🏻🦳💋🚬ei tarvitse palauttaa. Pidä siitä hyvää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa hän, mun sydämen vienyt mies ❤️👩🏻🦳💋🚬ei tarvitse palauttaa. Pidä siitä hyvää huolta.
Sano sun ja hänen eka kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sun ja hänen eka kirjain.
Mun eka kirjain on L
- Anonyymi
ei mitään jos vaan kun.. 😘
- Anonyymi
Ajattelen kyllä miestä 💕
- Anonyymi
Niin mitä siitä sitten
- Anonyymi
Nopea vai hidas sessio kumpi tuntuu paremmalta?
- Anonyymi
Ihan kumpi vaan hänen kanssaan. Lyhyessä nopeasti paineet pois, pidemmässä ehtisi vähän tutustua?
Molemmat eri päivinä?
- Anonyymi
Minä tietysti ajattelen, koska olen täällä. Hän ei ajattele, sen olen huomannut oikeassa elämässä. Mutta annan itseni ajatella, minkäs tälle mahdan. Välillä ei osu tykkäämiset kohdilleen.
- Anonyymi
Ei osunut nyt, vaikka tykkäänhän minä. Olet upea tyyppi. Minä vain rakastan miestäni ja tulen hänen kanssaan juttuun paremmin.
Syytän itseäni tästä sotkusta kokonaan. Sinä et olisi ansainnut tällaista. Anteeksi! Minä kyllä liikaa mokailen, olen kyllästynyt itseeni. Taidan kuolla vitutukseen. Tätä ei voi selittää tämän enempää mutta minun osaltani tämmöiset jutut ovat ohi. Sellaista sotkua. Pysyn poissa. Se on vähintä, mitä voin tehdä. - Anonyymi
kyllä ajattelen sinua
- Anonyymi
Ajattelen Johannaa päivin ja öin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624