*sydän* *sydän* *sydän* *sydän*
Kyllä on tuo Hellu Lehto ihana ihminen, kun muistaa Metsa Maniakin usein!
24
395
Vastaukset
- Anonyymi
Me kanavan seuraajat tervehtisimme ilolla jos Hellu ja Metsaman Rakastuisivat oikeesti ja muuttaisivat yhteen asumaan.
- Anonyymi
Eihän se edes näyttäny naamaansa kait siellä Hesassa vaikka ensin niin Iiiik oli 😮
- Anonyymi
TUSKIN TIMO 69V MUMMOA OTTAA TUO HELLU ON PIRREE MUUTAMAN VUODEN VANHEMPI JA PÄIVITTÄIS KUVANSA JO MUMMO AIKAAN
- Anonyymi
Siinä katsojaluvut pomppaisi ennätyslukemiin, jos Ihana Hellu muuttaisi Metsamanin luo.
- Anonyymi
Hellu on aika kaakana!
P.s kaakana = kaukana 😁 - Anonyymi
voi että kun joku muistaisi sydämillä puskistahuutelijoita. kyllä katkeroitunutkin tarvitsee rakkautta
- Anonyymi
Tämähän se on ongelma. Vaikka kateus kantaa, tarvittaisiin myös rakkautta näille huutelijoille.
- Anonyymi
Jotain kipinää heillä on...Toivomme että kesällä jo soivat hääkellot ....
.- Anonyymi
Oletteko nähneet kyseisen naisen ettei olisi salanimellä joku kaveri .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko nähneet kyseisen naisen ettei olisi salanimellä joku kaveri .
HÄN ON 69V HÄL NUORUUSKUVA PROFILI KUVANA PIRREKIN KAUNIIMPI
- Anonyymi
Oikein sydäntä lämmittäisi tänne toiselle laitaa Suomea myöten Rakastuneiden Hellun ja Manin käyskentely ja kureilu samoilla tanhuvilla.
- Anonyymi
Hellurei ja hellät tunteet.
- Anonyymi
Hellu on ihana 🥰😘😚❤️
- Anonyymi
On, ja varmasti laittaisi kosulan äijät kuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, ja varmasti laittaisi kosulan äijät kuriin.
Joo, ei ole pelkkä jees-nainen, mutta posi edellä kuitenkin. Se on hyvä asia se.
- Anonyymi
Tomera nainen.
- Anonyymi
Mestari miellii kakoselle vissiin hellulle passaa? Ees sormella.
- Anonyymi
Hellu paras kommentoija.
- Anonyymi
🥰😘😚❤️
- Anonyymi
Haloooo. Se on feikki hahmo.
- Anonyymi
Hellu lähetti päkitsinkin manille, se lähetys viipyi matkalla erikoisen kauan🤔 Tais olla Tampereen postileima. En muista, mitä päkitsissä oli.
- Anonyymi
Hellu se olisi parasta Metsamanille.
- Anonyymi
Hellun kaltaisia naisia kaivattaisiin Kosulaan. Pirteitä ja reippaita.
- Anonyymi
Ihanalle Hellulle pisteet. Sitä valtaosa katsojista kaipaa Manin Rakkaaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820