Älä anna mun olla enää tässä iässä raskaana 😅 yksi kerta oikeaan aikaan. Olo niin huono..
Voi luoja.....
58
684
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä nainen?
- Anonyymi
Mies hää on! Ongelmia ongelmia ton seksuaalisuuden kans¿?
- Anonyymi
Luoja kuunteli mua💪.. en mä haluu lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja kuunteli? Uskotteletko sä itsellesi tarkoituksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”tarkoitus”
- Anonyymi
Nuo jutut ei kuulu ikäväpalstalle. Jossain on varmaan ehkäisyyn liittyvä foorumi myös.
- Anonyymi
Oliko pakko antaa paljaalla?
- Anonyymi
Paljaalla tuntuu paremmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Ero on hyvin iso. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilleWalon anustappi se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan on totta! Kauheaa, mitä mä puhun😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästä asiasta te haluatte keskustelua, voihanny h*lv*tti.
- Anonyymi
Onko isästä tietoa?
- Anonyymi
Meinaat et tuo mies olisi tiineenä?
- Anonyymi
Tuossa se vieressä nukkui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat et tuo mies olisi tiineenä?
Siis palstagubbe?
- Anonyymi
Ihanuus tussula
Sinäkö siellä - Anonyymi
Oliko hyväkin moccacicceli?
- Anonyymi
Ai sua kiinnostaa hahaa
- Anonyymi
Trolli taas vaudissa sotkemassa soppaa. Ainakaan minä jolla enempi ikää en ole raskaana. Onko jokin motiivi taas jollain koittaa tulla mun ihmissuhteiden väliin?
- Anonyymi
Sinähän se tiimisi kanssa olet sotkemassa. 🙆♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tiimisi kanssa olet sotkemassa. 🙆♂️
mun yksityisasioiden urkkiminen on sotkemista? Tarkoitatko tiimillä haaremia vai mitä? Tuu vaan mukaan, kyllä säkin vielä mukaan mahdut ehkä 😂
Ei tässä iässä enää raskaudu kovin herkästi ni vedä säkin vaan paljaalla kun mieles tekee kumminkin vai pistänkö sut katselemaan vierestä? - Anonyymi
Hohhoi...miten tämä aloitus sinuun liittyy? Kyllä on kovat palstaharhat joillaki 😅
- Anonyymi
Onko trollimiehellä tai naisella yksinäinen ilta? Aikaisin nukkumaan niin helpottaa.
- Anonyymi
Mulla ei ole koskaan yksinäistä eikä yksityisyyttä.
- Anonyymi
Ei minulta. En missään nimessä ole suhteessa, enkä raskaana enkä varmaan vuosiin edes halua tai sitten koskaan... Tehdään rakas iltatähti sitten joskus jos luoja suo ja vain jos meidän elämä on erittäin hyvää ja sinä haluat myös tai väärin... Et vaan halua kanssani vauvaa vaan haluat sitoutua lapseemme.
- Anonyymi
Ei tällaisilla aloituksilla ole mitään tehoa miehiin, jotka eivät ole ihastuneet kevytkenkäisiin naisiin.
- Anonyymi
Eikä naiset "kevytkenkäisiin ja älyvapaisiin miehiin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä naiset "kevytkenkäisiin ja älyvapaisiin miehiin".
Tässä totuus ja oikea vastaus
- Anonyymi
Hyvää masuasukkia.
- Anonyymi
"työnimikö"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"työnimikö"
Nuppu.
- Anonyymi
Olisin tehnyt raskaaksi ja mikä olisi ollut seuraus
Ei ihme että niin kävi. - Anonyymi
Sitä usein miettinyt ...
- Anonyymi
Siinä iässä...
- Anonyymi
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että lapset kuuluu tehdä vanhemmiten jotta ymmärtää lapsista jotain, mutta nyt oon tullut siihen tulokseen et se kuuluu nuorille +25. En itse ainakaan enää hankkisi. Myöhemmin aika käytetään itseen ja parisuhteeseen.
- Anonyymi
Siinä iässä jos oltaisiin alettu niin huh huh....
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Sinulle ei riittänyt petting.
- Anonyymi
Ei sormet
- Anonyymi
Et oo abortista koskaaan kuullut? Että ensimmäisen kahden kuukauden aikana se on ihan tabletti kurkusta alas. Kenenkään tarvi lasta saada ilman omaa tahtoa.
- Anonyymi
Pikku trolleja sieltä on tusina tulossa
- Anonyymi
Eipä se välttis muut vaadi jos ei ole mitään ehkäisyä käytössä
- Anonyymi
No ei , mutta joskus siinä tilassa ei "välitä" kun vaan haluaa.. mutta älkää ottako musta mallia!
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mitä ehkäisyä tuo ap trolli on käyttänyt? Onko ollut keskeytetty yhdyntä, kierron seuranta vai pelkkä päiväuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä ehkäisyä tuo ap trolli on käyttänyt? Onko ollut keskeytetty yhdyntä, kierron seuranta vai pelkkä päiväuni
Naurattaa... Ihan loppuun asti vedetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei , mutta joskus siinä tilassa ei "välitä" kun vaan haluaa.. mutta älkää ottako musta mallia!
Kun kypsyystaso on tuo, niin varmasti parempi pitää ne pöksyt jalassa. Jos olisit raskaana ja päädyt aborttiin sen vuoksi, kun "siinä tilassa ei välitä ku haluaa vaan"...niin olet kyllä iljettävän itsekäs ihminen...eikä lienee tarvetta tarkentaa 🤢 aikuinen täysijärkinen ihminen huolehtii kyllä ehkäisyn aina jos ei raskaaksi halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kypsyystaso on tuo, niin varmasti parempi pitää ne pöksyt jalassa. Jos olisit raskaana ja päädyt aborttiin sen vuoksi, kun "siinä tilassa ei välitä ku haluaa vaan"...niin olet kyllä iljettävän itsekäs ihminen...eikä lienee tarvetta tarkentaa 🤢 aikuinen täysijärkinen ihminen huolehtii kyllä ehkäisyn aina jos ei raskaaksi halua
Ai niinkö😂😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos tukkisit suusi. Yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos tukkisit suusi. Yksinkertaisuus.
Totuushan se vain on 😅 yksinkertainen ihminen ei älyä huolehtia ehkäisystä. Silloin ei ole kyllin fiksu harrastamaan seksiäkään
- Anonyymi
Mitäs otit sammakot syyläriin...
- Anonyymi
Minä en ole, enkä enää tule. Ja olen sinut sen asian kanssa. Ja en voi auttaa muita ennen kuin saan elämäni sinne mihin se kuuluu, ja omaan tarkoitukseen.
Ei saa olla liian itsekäs, mutta ei myöskään pakottaa tai alistaa elämään mitä ei halua, ja missä voi huonosti. Ja pitää elää, ei tarvitse sietää väkivaltaa missän muodossa, ja sitä heidän touhunsa on myös vieminen, ja jakaminen ilman suostumusta. - Anonyymi
paljaalla parraim
- Anonyymi
Kyllä se huonovointisuus helpottaa yleensä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Tsemppiä sulle
- Anonyymi
Mikä vtun vauvapalsta tämä on?!!😡
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Palkintona oma rakkaus.❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132326Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882150- 981852
- 4471796
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111503- 71464
- 2271066
Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭79962Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9956Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41862