Onko savon lapio poistnut?

Anonyymi-ap

En viitsinyt käydä täällä pitkään aikaan, kun Savosta kotoisin oleva Ruotsissa asuva vhh-fundamentalisti vouhkasi täällä varsin agressiivisesti.

Kiinnostaa ihmisten kokemukset diabeteksesta ja sen hoidosta. Viisaatkaan eivät ole sanoneet viimeistä sanaa diabeteksestä eikä varsinkaan viisasta.

7

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole Vekusta havaintoa pitkään aikaan.

      • Anonyymi

        No hyvä! Täällä voi siis käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä! Täällä voi siis käydä.

        Voi! Ja olisi toivottavaakin saada keskustelua aikaan mieltä askarruttavista asioista diabeteksen tiimoilta. Taudin vaikutus kuitenkin on niin kokonaisvaltainen.


    • Anonyymi

      Lapiolle on käyttöö jo tämän alkaneen kuukaudenkin aikana.

      • Anonyymi

        No minä olen lapion mielestä kerettiläinen, koska käytän hiilareita 80-100g/vrk. Olen myös terveyskeskuksessa kerettiläinen, koska en mätä hiilareita, kuten he hyvänä pitävät.

        Minulla oli 10 v sitten paastosokeri 8, pitkäkin huolestuttava. No. diab.hoitaja ja lääkäri yrittivät laittaa minut talutushihnaan ja ottaa haltuun. Hihna oli pakko purra poikki.

        Ryhdyin väärauskoiselle vhh: lle. Paastosok. tippuivat parissa kk:ssa alle 6:den. Ajan oloon en saanut diabeetikoiden etuja, sok.tikkuja silmänpohjan kuvausta ym.

        No keväällä 2924 päätin päästä terv.keskuksen etuihin. Söin maltillisesti hiilareita, en kuitenkaan niin paljon, kuin tervrissa suositellan. Sokerit olivat samat kuin 10 v sitten: paasto 8 ja pitkä 44. Määrättiin metformin aamuin illoin, eikä 2 kk jälkeen muuttanut sokerituloksia yhtään. No hoitsu yritti itse tuplata lääkityksen, josko tehoton lääke sitten auttaisi.

        Vaadin puhelinaikaa lääkärille. Olin hieman tuohtunut, ja puhuin mm. raskaana olevista eläkeläismiehistä, jotka hokevat, että pitää syödä, ettei verensokeri nouse. Lääkäri sanoi lopulta, että terveyskeskuksen ohjeet ovat tarkoitetut niille, jotka eivät välitä terveydestään, ja hän kehotti noudattamaan sitä ruokavaliota, jonka olen kokenut itselleni hyväksi.

        Nyt tässä taas lasketaan hiilareita maltillisesti ilman fundisuskontoa ja nautin tervarin etuja. Projektini onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä olen lapion mielestä kerettiläinen, koska käytän hiilareita 80-100g/vrk. Olen myös terveyskeskuksessa kerettiläinen, koska en mätä hiilareita, kuten he hyvänä pitävät.

        Minulla oli 10 v sitten paastosokeri 8, pitkäkin huolestuttava. No. diab.hoitaja ja lääkäri yrittivät laittaa minut talutushihnaan ja ottaa haltuun. Hihna oli pakko purra poikki.

        Ryhdyin väärauskoiselle vhh: lle. Paastosok. tippuivat parissa kk:ssa alle 6:den. Ajan oloon en saanut diabeetikoiden etuja, sok.tikkuja silmänpohjan kuvausta ym.

        No keväällä 2924 päätin päästä terv.keskuksen etuihin. Söin maltillisesti hiilareita, en kuitenkaan niin paljon, kuin tervrissa suositellan. Sokerit olivat samat kuin 10 v sitten: paasto 8 ja pitkä 44. Määrättiin metformin aamuin illoin, eikä 2 kk jälkeen muuttanut sokerituloksia yhtään. No hoitsu yritti itse tuplata lääkityksen, josko tehoton lääke sitten auttaisi.

        Vaadin puhelinaikaa lääkärille. Olin hieman tuohtunut, ja puhuin mm. raskaana olevista eläkeläismiehistä, jotka hokevat, että pitää syödä, ettei verensokeri nouse. Lääkäri sanoi lopulta, että terveyskeskuksen ohjeet ovat tarkoitetut niille, jotka eivät välitä terveydestään, ja hän kehotti noudattamaan sitä ruokavaliota, jonka olen kokenut itselleni hyväksi.

        Nyt tässä taas lasketaan hiilareita maltillisesti ilman fundisuskontoa ja nautin tervarin etuja. Projektini onnistui.

        Se mun vuosiluku oli näppäilyvirhe, kuten jokainen ymmärtää. Toki palstalla voi olla aikamatkaajia.


    • Anonyymi

      Nyt minä aloittaja hokasin. Kun menen vuoden päästä sokerikokeisiin, kuten doctor kehotti, menetän diabeetikon edut, jos olen onnistunut pitämään huolta verensokeritasoistani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe