Onko savon lapio poistnut?

Anonyymi-ap

En viitsinyt käydä täällä pitkään aikaan, kun Savosta kotoisin oleva Ruotsissa asuva vhh-fundamentalisti vouhkasi täällä varsin agressiivisesti.

Kiinnostaa ihmisten kokemukset diabeteksesta ja sen hoidosta. Viisaatkaan eivät ole sanoneet viimeistä sanaa diabeteksestä eikä varsinkaan viisasta.

7

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole Vekusta havaintoa pitkään aikaan.

• Anonyymi

No hyvä! Täällä voi siis käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä! Täällä voi siis käydä.

Voi! Ja olisi toivottavaakin saada keskustelua aikaan mieltä askarruttavista asioista diabeteksen tiimoilta. Taudin vaikutus kuitenkin on niin kokonaisvaltainen.

• Anonyymi

Lapiolle on käyttöö jo tämän alkaneen kuukaudenkin aikana.

• Anonyymi

No minä olen lapion mielestä kerettiläinen, koska käytän hiilareita 80-100g/vrk. Olen myös terveyskeskuksessa kerettiläinen, koska en mätä hiilareita, kuten he hyvänä pitävät.

Minulla oli 10 v sitten paastosokeri 8, pitkäkin huolestuttava. No. diab.hoitaja ja lääkäri yrittivät laittaa minut talutushihnaan ja ottaa haltuun. Hihna oli pakko purra poikki.

Ryhdyin väärauskoiselle vhh: lle. Paastosok. tippuivat parissa kk:ssa alle 6:den. Ajan oloon en saanut diabeetikoiden etuja, sok.tikkuja silmänpohjan kuvausta ym.

No keväällä 2924 päätin päästä terv.keskuksen etuihin. Söin maltillisesti hiilareita, en kuitenkaan niin paljon, kuin tervrissa suositellan. Sokerit olivat samat kuin 10 v sitten: paasto 8 ja pitkä 44. Määrättiin metformin aamuin illoin, eikä 2 kk jälkeen muuttanut sokerituloksia yhtään. No hoitsu yritti itse tuplata lääkityksen, josko tehoton lääke sitten auttaisi.

Vaadin puhelinaikaa lääkärille. Olin hieman tuohtunut, ja puhuin mm. raskaana olevista eläkeläismiehistä, jotka hokevat, että pitää syödä, ettei verensokeri nouse. Lääkäri sanoi lopulta, että terveyskeskuksen ohjeet ovat tarkoitetut niille, jotka eivät välitä terveydestään, ja hän kehotti noudattamaan sitä ruokavaliota, jonka olen kokenut itselleni hyväksi.

Nyt tässä taas lasketaan hiilareita maltillisesti ilman fundisuskontoa ja nautin tervarin etuja. Projektini onnistui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä olen lapion mielestä kerettiläinen, koska käytän hiilareita 80-100g/vrk. Olen myös terveyskeskuksessa kerettiläinen, koska en mätä hiilareita, kuten he hyvänä pitävät.

Minulla oli 10 v sitten paastosokeri 8, pitkäkin huolestuttava. No. diab.hoitaja ja lääkäri yrittivät laittaa minut talutushihnaan ja ottaa haltuun. Hihna oli pakko purra poikki.

Ryhdyin väärauskoiselle vhh: lle. Paastosok. tippuivat parissa kk:ssa alle 6:den. Ajan oloon en saanut diabeetikoiden etuja, sok.tikkuja silmänpohjan kuvausta ym.

No keväällä 2924 päätin päästä terv.keskuksen etuihin. Söin maltillisesti hiilareita, en kuitenkaan niin paljon, kuin tervrissa suositellan. Sokerit olivat samat kuin 10 v sitten: paasto 8 ja pitkä 44. Määrättiin metformin aamuin illoin, eikä 2 kk jälkeen muuttanut sokerituloksia yhtään. No hoitsu yritti itse tuplata lääkityksen, josko tehoton lääke sitten auttaisi.

Vaadin puhelinaikaa lääkärille. Olin hieman tuohtunut, ja puhuin mm. raskaana olevista eläkeläismiehistä, jotka hokevat, että pitää syödä, ettei verensokeri nouse. Lääkäri sanoi lopulta, että terveyskeskuksen ohjeet ovat tarkoitetut niille, jotka eivät välitä terveydestään, ja hän kehotti noudattamaan sitä ruokavaliota, jonka olen kokenut itselleni hyväksi.

Nyt tässä taas lasketaan hiilareita maltillisesti ilman fundisuskontoa ja nautin tervarin etuja. Projektini onnistui.

Se mun vuosiluku oli näppäilyvirhe, kuten jokainen ymmärtää. Toki palstalla voi olla aikamatkaajia.

• Anonyymi

Nyt minä aloittaja hokasin. Kun menen vuoden päästä sokerikokeisiin, kuten doctor kehotti, menetän diabeetikon edut, jos olen onnistunut pitämään huolta verensokeritasoistani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      244
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1644
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1302
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1005
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      746
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe