Vuosikausia aikuiset toinen toistaan paremmin elämässään pärjänneet päivästä toiseen ja uudelleen jälleen keskenään köyttä vetäen mitä pienimmistä asioista kuten että onko nuudelia tai spagettia, onko riittävän tasoinen syöttölä tai juottola, kenen varallisuus on mitäkin tai ei mitään, kuka tietää ja kuka ei tiedä, kovin on suppeat elämät kyseisillä kun samaa jauhaa vuodesta toiseen, lienee jo 10 vuotta ainakin ollut samaa ja samojen henkilöiden toimesta.
Piiri pieni pyörii.
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut meistä kertoo omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan, kun taas jotkut kuten "Senssu" käy mielessään läpi toisten kokemuksia ja kertomuksia, kun omia ei jostakin syystä ole.
On täysin luonnollinen asia, että rutiköyhät eivät matkustele laisinkaan, köyhät majoittuvat ja syövät huonommin, munattomat eivät pane eikä punkerot vaella kansallispuistoissa.
On myös täysin luonnollinen asia, että vierivä kivi ei sammaloidu, liikunnalliset on paremmassa kunnossa, jaksavat tehdä töitä, jaksavat liikkua, jaksavat panna ja aktiiviselle sattuu ja tapahtuu enemmän kuin sohvaperunalle.
On täysin luonnollinen asia, että varakas yleensä syö paremmin ja majoittuu paremmin kuin köyhä, koska hänellä on varaa hemmotella itseään ja hän on tehnyt sen eteen töitä.
Miksi hänen pitäisi rangaista itseään varallisuudestaan ja syödä aina rekkamieskuppiloissa ja majoittua reppureissaajien parissa?
Ne piirtää kenellä on liitua ja näin se raha menee sitten jakoon ja yhteiseksi hyväksi työpaikkoina, veroina ja infrana. Mitä enemmän varakkaat kuluttavat, sitä paremmin köyhä voi.
2010- Anonyymi
Sinä nyt 2010 et ole varsinaisesti mikään terveyden mieli kuva jonka olet palstalla itsellesi luonut, koulujen opettajat piirtävät liidulla eniten, ja sinä vielä maksat sen veroissasi...
Köyhä ostaa minkä voi, rikas ostaa tuloihin nähden paljon vähemmän kuin köyhä, se on johtanut varsinkin usassa omaisuuden uusjakoon, usassa 20 rikkainta sukua omistaa usan nettovarallisuudesta 80%, tämä on suurin syy miksi usan kansa on niin kahtia jakautunut.
Lauseesi on täysin tyhjä "Mitä enemmän varakkaat kuluttavat, sitä paremmin köyhä voi." kertoo mielettömästi maniastasi ja narsismista, ah miljonääri, resupeppu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nyt 2010 et ole varsinaisesti mikään terveyden mieli kuva jonka olet palstalla itsellesi luonut, koulujen opettajat piirtävät liidulla eniten, ja sinä vielä maksat sen veroissasi...
Köyhä ostaa minkä voi, rikas ostaa tuloihin nähden paljon vähemmän kuin köyhä, se on johtanut varsinkin usassa omaisuuden uusjakoon, usassa 20 rikkainta sukua omistaa usan nettovarallisuudesta 80%, tämä on suurin syy miksi usan kansa on niin kahtia jakautunut.
Lauseesi on täysin tyhjä "Mitä enemmän varakkaat kuluttavat, sitä paremmin köyhä voi." kertoo mielettömästi maniastasi ja narsismista, ah miljonääri, resupeppu.Mielikuva on yhdyssana, kakkanuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauseesi on täysin tyhjä "Mitä enemmän varakkaat kuluttavat, sitä paremmin köyhä voi." kertoo mielettömästi maniastasi ja narsismista, ah miljonääri, resupeppu.Varakkaan tulisi siis mielestäsi kuluttaa kaikki rahansa välittömästi, kuten sinä eläkepäivänä? Sittenhän hänellä ei olisi enää mitä kuluttaa.
Jo ylempi keskiluokka tienaa enemmän kuin tarvitsevat kulutukseen ja sitten ne rahat yleensä sijoitetaan talteen kiinteään omaisuuteen tai pörssiin koska pankissa niillä ei tee mitään. Rikkaaksi ei tulla tuhlaamalla kaikkea turhuuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varakkaan tulisi siis mielestäsi kuluttaa kaikki rahansa välittömästi, kuten sinä eläkepäivänä? Sittenhän hänellä ei olisi enää mitä kuluttaa.
Jo ylempi keskiluokka tienaa enemmän kuin tarvitsevat kulutukseen ja sitten ne rahat yleensä sijoitetaan talteen kiinteään omaisuuteen tai pörssiin koska pankissa niillä ei tee mitään. Rikkaaksi ei tulla tuhlaamalla kaikkea turhuuksiin.Varakkuus on äärettömän suhteellista, kuten kirjoitin 20 usan rikkaimpia sukuja omistaa 80% amerikkalaisten netto-omaisuudesta, tämä suuntaus on tulossa myös suomeen, eli ihmiset eriarvoistuvat, jakautuvat rikkaisiin ja köyhiin, muuta ei kohta enää ole, ei ole keskiluokkaa johon on kuulunut koko ikäni, tämä ryhmä häviää seuraavan 100 vuoden aikana jos tyyli ei muutu, ainoa joka sen muuttaa on laajempi sota, jolloin omaisuus menettää arvonsa, kun yhteiskunnan rakenteet romahtavat.
Voitko laiffila kertoa miten rikkaaksi tullaan nostamalla osakaslainaa 10 vuotta, se ei oikein sovi muuta kuin tietylle ihmisryhmälle.
- Anonyymi
ALOITTAJAN KOMMENTTI.
Kuten totesin, toinen toistaan varakkaampi ja samaa vuosikaudet.
Totesin myös erinomaisesta kaikesta tietoisuudesta joten tulihan siitäkin esimerkki samalta rikkaalta.
"Tutkimuksen mukaan pikanuudelien syöminen lisää metabolisen oireyhtymän riskiä varsinkin naisilla.
Metabolinen oireyhtymä altistaa korkealle verenpaineelle ja verensokerille.
Se lisää muun muassa sydän- ja verisuonisairauksien sekä diabeteksen riskiä.
Valkoisessa riisissä on enemmän kaloreita kuin pastassa ja liiallinen riisin popsiminen on diabeteksen suurin syyllinen Thaimaassa."
On myös tutkimuksia joissa vahvasti otetaan kantaa internetkäyttäytymiseen, narsismiin ja psyykkisiin ongelmiin.
Minä näen asian niin, että tällä pienellä piirillä on vakavampia ongelmia kuin se, mitä pikanuudelin syöminen aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539