Nyt pitäisi olla jossain kaukana Suomesta. Pimeää märkää. Malesiaan voisi lähteä.
Eksoottiseen maahan
27
221
Vastaukset
- Anonyymi
Ausrtraliaan haluan minä.
- Anonyymi
Vai Kiinaan. Siellähän pressapari vieraili.
Edustavia ovat. - Anonyymi
Thaimaa on vielä kokematta,pahimmat talvi kuukaudet siellä ja muualla Aasian maissa tekisi eetvarttia
- Anonyymi
Ruanda ja Albania ovat varmaan hyviä, kun sinne olisi lähetetty pakolaisiakin.
- Anonyymi
Ei ole tuijaBraxesti masamur haajan ulostuksen
- Anonyymi
Baza Ramba haluaa Ruandankes kuseskeluvankilaan tuijaBrax pani sen Suomeen elä tettä väksi 5 miljoonaa lasku elä ihmettele viherpöpöjä
- Anonyymi
Minä en halua minnekään missä on vaarallisia käärmeitä, myrkyllisiä pistäviä ja purevia ötököitä ym. sekä tornadoja ja muista ikäviä luonnonilmiöitä.
Olin reilu 20 vuotta sitten Balilla ja olihan siinä muistamista kun mitään aukkoa huoneessa, ei ovea, ikkunaa tms. saanut pitää auki ettei ötökät, mönkijät ja käärmeet sisään pääse. Silti tuli pieniä gekon tapaisia elukoita ilmastoinnin kautta sisään, olivat onneksi vain katossa ja seinällä ylhäällä, ei ollut niistä vaaraa, mutta silti pelkäsin että sellainen putoaa katosta sänkyyn tai niskaan.- Anonyymi
Minulla ei ole koskaan ollut halua Thaimaahan En tiedä miksi, kuvissa kyllä kauniita paikkoja .Kreikka on minun mieli kohde ,siellä kun pääsee vanhoille kaivannoille kun ovat saaneet esille ennen aikaisia asumuksia
ja luolissakin on kiva katsella vaikka hieman pelottaa samalla . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut halua Thaimaahan En tiedä miksi, kuvissa kyllä kauniita paikkoja .Kreikka on minun mieli kohde ,siellä kun pääsee vanhoille kaivannoille kun ovat saaneet esille ennen aikaisia asumuksia
ja luolissakin on kiva katsella vaikka hieman pelottaa samalla .Kreikasta tykkään minäkin, siellä on tullut käytyä monta kertaa. Kreikassa on paljon historiallista katsottavaa ja myös kauniita rantoja ja luontoa. Tosin mikään talvimatkailun paikka se ei ole, Kreetallakin saattaa sataa lunta ja pohjoisempana Kreikassa on talvisin kylmää, mutta kevät-kesä-syksy on siellä ihanaa aikaa.
- Anonyymi
Etelä-Amerikassa alkaa kesä-aika! Sinne siis.
Lotossa jos voittaisi jättipotin, voisi hankkia kakkosasunnon vaikka Uruguaysta tai Argentiinasta.
Olisipa hienoa. - Anonyymi
Mauritiukselle kahtomaan jäikö sinne jälkikasvua :-)
Tramontana - Anonyymi
Kyllä leskellä riittää näitä irtohuulia aloituksiin.
- Anonyymi
Entös kun kovasti vastustetaan vieraiden ihmisten maahan tulo kotimaisemissa niin miksi itse menee minnekkään vierasmaalaiseksi . Silloin on ehkä pysyttävä kotona luulisin
- Anonyymi
noherraisä mitäpaskaa
haitko aina kelakorvausta kun menit Kyprokselle ja Kosille ryyppäämään entä
saitko
suomeen on japanilaiset ja sveitsiläiset ja jopa tanskalaiset ja saksalaiset TERE TULEMAST
VIROLAISET mutta oslamit kehitysmaalaiset konkosta ei
SAITTEKO SOSSUA KAPPADOKIASSA JA ALANYASSA OLLESSANNE SIKAJUHLISSA SIELLÄ työväenluokan halpa pilettäjät
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollut haluja ulkomaille, eikä marraskuun pimeys ole haitannut. Iltaisin on mukava hautautua sohvan nurkkaan viltin alle katsomaan jotain hyvää leffaa ja samalla siemailla unilääkkeeksi omatekoista kuumaa alkoholitonta aroniaglökiä. Kynttilät (led) palamaan tunnelmanluojaksi.
- Anonyymi
Kissa tietysti makoilee vieressä , passattavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa tietysti makoilee vieressä , passattavana.
Ei muuten makoile kukaan vieressä passattavana ja varsinkaan kissaa en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Ainoat jotka sohvalleni pääsee makoilemaan on lapsenlapset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten makoile kukaan vieressä passattavana ja varsinkaan kissaa en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Ainoat jotka sohvalleni pääsee makoilemaan on lapsenlapset.
Lemmikit on kivoja, mut niiden hoito voi tulla kalliiksi.
- Anonyymi
onko varaa pistää pari tonnia ja matkaliput
sillä pääsee fujimakierrokselle
5 järveä pyörämatka kaikki palvelut jopa sähköpyörä jos
ei jaksa polka, hotelli ateriat ...
https://www.japan-guide.com/e/e6900.html- Anonyymi
ps. kun opiskelin Fudanissa (jossa äsken Stubb kävi luennon antamassa ne tiedä mistä) eli siis Shanghain tiedyliopistossa niin sieltä matka Japaniin on paljon lyhyempi kuin Moskovaan
eli siis Suomeen joten vapaa-ajat voi viettää Japanissa kun elää Kiinassa
Japani on vauras länsimainen maa, kiitos ydinaseen joka pyyhkäisi harhat päästä
- Anonyymi
Viime yön satoi räntää, nollakeli ja lössäkköä maassa.
Havaijille lämpimään taas kaivataan...- Anonyymi
Viime yönä satoi lunta maan valkoiseksi, mittari lämpöisen puolella 0.8 astetta, nyt näyttää siltä että tuuli alkaa pudottamaan puihin jääneet lumet alas. Saisi jo mennä pakkaselle ja pysyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viime yönä satoi lunta maan valkoiseksi, mittari lämpöisen puolella 0.8 astetta, nyt näyttää siltä että tuuli alkaa pudottamaan puihin jääneet lumet alas. Saisi jo mennä pakkaselle ja pysyä.
Ei pysy pakkasella ainakaan täällä rannikolla, kunnon talvia ei ole ollut miesmuistiin.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla kevät sielläpäin, Malesiassa?
- AnonyymiUUSI
Kanarian saarille ei kannata mennä, eivät tykkää enää turisteista siellä.
- AnonyymiUUSI
Laitoin tänään pitkät kalsarit jalkaan :-)
Gubbe 75- AnonyymiUUSI
Itse käytän vain sopivia housuja, pitkät on haitaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896