Yksi virhe ja heti pihalle?
Miksi olet niin ehdoton mies?
81
1234
Vastaukset
- Anonyymi
Hän voi itse niin huonosti. Ei siedä virheitä itsessään, silloin ei siedä niitä toisissa.
- Anonyymi
Toivon
Ei tekoälyviestejä
En tykkää mistään tekoteko
Aito pitää olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon
Ei tekoälyviestejä
En tykkää mistään tekoteko
Aito pitää ollaJuuri näin. Sama toive täällä.
- Anonyymi
Rakkaani on Lee-loo virheetön fifth element .
- Anonyymi
Hauska😀
- Anonyymi
Pitäähän nyt jotenkin yrittää herätellä psykoosista.
- Anonyymi
Psykoosi on Jumalan väliintulo johonkin traumaattiseen tunteeseen ja hän ei täällä onneks usein vieraile. Kunnia Jeesukselle! sivusta.
- Anonyymi
Niin pitkään kun on hauskaa sen jälkeen vaihto läpststä seuraavaan🤭
- Anonyymi
Itse olen samanlainen. Osaan kyllä tietää millaisten virheiden kanssa pystyn elämään ja millaisia en vaan pysty sieltämään. Anteeksi nyt vaan. Tätä on turha jatkaa ja vänkää. Asia ei muutu ja minä en jaksa mitään kiukutteluakaan.
- Anonyymi
🤭🤣🤣
- Anonyymi
Tuollaiset miehet putoaa onneksi kyydistä alkumetreillä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset miehet putoaa onneksi kyydistä alkumetreillä 🤭
Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.
Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.
Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.
Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.
Eli heikko itsetunto oli tällä naisella😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on heikko itsetunto, jos ei kestä nähdä. Arkailetko jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies leikkiin pakoon kuin 🐇
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..
Loppuiko muut keinot kesken?
- Anonyymi
Oli virhe ottaa yöllä kyyti ja lähteä viihteelle, jälkiviisaus.,, väliäkö tuolla
- Anonyymi
Pieni virhe? Murskasit miehen sydämen ja jauhoit sen pölyksi, ja sitten sanot noin.
Onio teillä naisilla empatiakykyä ollenkaan?- Anonyymi
Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.
Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.
Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.
Sama pätee naisilla. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja oikeesti kiinnostuneitakin löytyy. - sivu
- Anonyymi
Mä tahdon olla samanlainen ja oon nainen😆
- Anonyymi
Vaikutat vain aika tyhmälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat vain aika tyhmälle
En vaan kokeneelle, Elämä opettaa jokaista!
- Anonyymi
Kannattiko pettää?
- Anonyymi
Ei ole kyse pettämisestä
- Anonyymi
Kuka nyt on pettänyt ja ketä
- Anonyymi
Joo. Tarkka seula, ei mitään kakkoslaatua näin vakavissa asioissa. Voit kyllä tehdä valituksen jos olet kokenut asiassa tapahtuneen ylilyöntejä.
- Anonyymi
Vakavissa asioissa🤭
- Anonyymi
Olet hoo vaan niin vajaa
- Anonyymi
Mitä teit korjataksesi virheen? Arvaan ettet yhtään mitään.
- Anonyymi
Väärin arvasit.
- Anonyymi
Ai virhe? Olisit sanonut että se oli virhe.
Anteeksipyyntö, selitys ja perään kompensoivat toimet.
Olin tilanteessa, jossa selitys oli vielä kammottavampi kuin alkuperäinen tieto, jonka perusteella tiesin ettei ole tulevaisuutta.- Anonyymi
Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.
Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?
Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.
Kuka on haukkunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Ymmärrän että tunnepyörteissä faktat lentää ulos ikkunasta ensimmäisenä, mutta kyllä todellisuuteen kannattaa maadottua säännöllisesti. Että mitä on kukakin todella sanonut ja missä järjestyksessä. Tuossa yllä ei ole haukuttu.
- Anonyymi
En halua pihalle laittaa mutta koen että omalta puoleltani olen tehnyt "kaiken" mitä nyt kohtuuden rajoissa voisi tehdä... Voin vain tällä hetkellä odottaa sinun siirtoasi ja toivoisin että uskaltaisit lähestyä...
- Anonyymi
Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.
Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...
Tämä oli tällä selvä 🫡
- Anonyymi
Monta virhettä......
- Anonyymi
Persuus siitä se lähti koko ruletti.
- Anonyymi
Soini keksi puolueen vanhoista raadoista puki seppeleen
- Anonyymi
Tyrmistyttävä idea poiki tuloksen tässä ollaan nyt.
- Anonyymi
Lopun edessä :)
- Anonyymi
Suomalaismiljonääri kokovartalokyrpä :)
Nousu ja tuho :)- AnonyymiUUSI
-Sallittua oli kohtalan uho.
- Anonyymi
Nousu säilyy :)....
- Anonyymi
Joidenkin nuorten kannattaa kyllä opetella tuo sanojen taivutus.
Siitä sen oikeasti näkee minkä ikäistä porukkaa on liikkeellä kun katsoo kirjoitustapaa!- Anonyymi
Kerro toki miten SINÄ taivutat sanat!
- Anonyymi
Odotan "mielenkiinnolla" kuinka lyttäät tänään ja kuin nousee sul kierrokset. 🥱
- Anonyymi
En usko ken virheestä suuttuu. Sensijaan epäselvä kommunikointi jo luontaisesti voi näyttää siltä et heti pihalle!, siis tule, suoraa ja avointa toimintaa pitää olla.
- Anonyymi
Haluan että nainen tulee vastaan ja osoittaa selvästi ymmärtävänsä tehneensä virheen. Tätä jos ei tapahdu, niin en jaksa vaivautua sen enempää.
Nainen joka ei myönnä tehneensä virhettä, tai pahoittele jotain asiaa mikä on loukannut, niin miksi haluaisin sellaiseen tuhlata aikaani vapaaehtoisesti?Ehkä sun pitäis kertoa,
missä millon ja mikä virhe.
Ja kuka nainen teki virheen,
ja kenelle miehelle.
Toisaalta haluaisin oikestaan
vastata tähän toisellakin tavalla.
Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ehkä sun pitäis kertoa,
missä millon ja mikä virhe.
Ja kuka nainen teki virheen,
ja kenelle miehelle.
Toisaalta haluaisin oikestaan
vastata tähän toisellakin tavalla.
Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.
Samaa voi sanoa ihan miehistäkin.
Ei naiset ei ainoita jotka virheitä tekee.
Vai onko?
Vaikee nyt sanoo tohon mitään muuta tunnistamatta kelle sanoo.
- Anonyymi
Miten niin yksi virhe? Koko elämän ajalta tässä lasketaan eri ihmisten kautta.
- Anonyymi
Aikaisempi viesti poistettiin mutta ideahan on että jos vaikka kolme lyö yhtä turpaan niin ne kolme lyö vain kerran ja se yksi saa kolme kertaa turpaan. Sille yhdelle ei ole yksittäistapaus.
- Anonyymi
Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen
Mamu mikä mamu nähty on.
- Anonyymi
Taidat olla liian änkyrä nainen. En ymmärrä yhtään sinun eipäs juupas jahkailua. Ehkä olisi soveliasta jos et ainakaan minua koskevia viestejä enää kirjoittaisi koska ne on hyvästejä ja minusta löytyviä vika viestejä.. Joskus on niin vaikeaa ymmärtää sanomaa onko tarkoitus loukata ja pahoittaa mieleni tai jotain muuta tai onko jotain taka ajatuksia... Tiedostan kyllä vikani ja sellaisetkin vikani mistä et tiedä vielä ollenkaan. Voidaan tämä päättää ihan hyvässäkin hengessä jos koet että olin liian epäselvä tapaus sinun makuusi. Mukavaa iltaa sinulle.
- Anonyymi
Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.
Haluan keskustella kanssasi irl...
- Anonyymi
Sellaiset lentää pihalle heti, jotka alentuvat toisten manipuloinnin kohteeksi ja kohtelevat sen vuoksi rumasti. Se osoittaa, etteivät aidosti arvosta. Tuollainen toiminta on kuin koulukiusaajajengin touhua. En ikinä anna anteeksi, hyi v**tu!
- Anonyymi
Yksi virne muualle ja sai joka kerta mut itkien
- Anonyymi
Yksi tahallinen virhe ja heti pihalle.
- Anonyymi
Ei tarvitsisi kuin yksi selkeä viesti. Koska et sitä laita saa mut kokemaan että et ole tosissasi...
- Anonyymi
Syy siihen oli niinkuin mikä, että mahdollisesti et ollutkaan hän vaan joku toinen vai mihin liitty.?,,
- AnonyymiUUSI
No yleensä kun mies tekee parisuhteessa virheen suhde joko päättyy tai nainen mököttää seuraavat parikymmentä vuotta mä en siihen ainakaan ala ni helpompi lopettaa suhde
- AnonyymiUUSI
Joskus sitä kaipaa myös vapauttakin.
- AnonyymiUUSI
Tuo on tärkeä asia. Itse pidän yhtenä tärkeimmistä.
- AnonyymiUUSI
Tarvitsisin omaa tilaa se ei käynytkään sinulle et ymmärtänyt sitä seikkaa.
- AnonyymiUUSI
Koska en siedä valehtelua ja kieroilua ei ihmisille saa tai tarvi valehdella nyt riitti minulle tätä sinun paskaasi et tule muuttumaan
- AnonyymiUUSI
En kuulu noihin, jotka yhdestä virheestä pistäisi ketään pihalle. Oon aina ollut sitä mieltä, että asioista on pystyttävä puhumaan, oli ne sitten miten kipeitä tahansa, jos kumpikin on halukas keskustelemaan. Ainahan ei sitä tilaisuutta saa keskusteluun, tiedän omasta kokemuksesta. Bohe
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141936- 811234
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145864Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69787Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22711Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49690Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup55624