Yksi virhe ja heti pihalle?
Miksi olet niin ehdoton mies?
127
2634
Vastaukset
- Anonyymi
Hän voi itse niin huonosti. Ei siedä virheitä itsessään, silloin ei siedä niitä toisissa.
- Anonyymi
Toivon
Ei tekoälyviestejä
En tykkää mistään tekoteko
Aito pitää olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon
Ei tekoälyviestejä
En tykkää mistään tekoteko
Aito pitää ollaJuuri näin. Sama toive täällä.
- Anonyymi
Totta voi toikin olla tai sitten mennyt opettanut hänelle sen, että naisen tietynlainen käyttäytyminen pitkässä juoksussa tuo niitä ikävempiä kokemuksia hänelle ja siksi toimii tietyn tilanteen toistuessa, olemalla ehdoton? Se voi olla silloin puhdasta järjen käyttöä vain.
- Anonyymi
Siitäkö se johtuu..
- Anonyymi
Rakkaani on Lee-loo virheetön fifth element .
- Anonyymi
Hauska😀
- Anonyymi
Pitäähän nyt jotenkin yrittää herätellä psykoosista.
- Anonyymi
Psykoosi on Jumalan väliintulo johonkin traumaattiseen tunteeseen ja hän ei täällä onneks usein vieraile. Kunnia Jeesukselle! sivusta.
- Anonyymi
Niin pitkään kun on hauskaa sen jälkeen vaihto läpststä seuraavaan🤭
- Anonyymi
Itse olen samanlainen. Osaan kyllä tietää millaisten virheiden kanssa pystyn elämään ja millaisia en vaan pysty sieltämään. Anteeksi nyt vaan. Tätä on turha jatkaa ja vänkää. Asia ei muutu ja minä en jaksa mitään kiukutteluakaan.
- Anonyymi
🤭🤣🤣
- Anonyymi
Tuollaiset miehet putoaa onneksi kyydistä alkumetreillä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.
Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.
Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.
Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.
Eli heikko itsetunto oli tällä naisella😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä on heikko itsetunto, jos ei kestä nähdä. Arkailetko jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies leikkiin pakoon kuin 🐇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..
Loppuiko muut keinot kesken?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan. Ei noita "normaalit" naiset jaksa. 2kk - 2 vuotta max ja sitten ymmärtävät hypätä kelkasta
- Anonyymi
Oli virhe ottaa yöllä kyyti ja lähteä viihteelle, jälkiviisaus.,, väliäkö tuolla
- Anonyymi
Pieni virhe? Murskasit miehen sydämen ja jauhoit sen pölyksi, ja sitten sanot noin.
Onio teillä naisilla empatiakykyä ollenkaan?- Anonyymi
Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.
Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.
Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.
Sama pätee naisilla. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja oikeesti kiinnostuneitakin löytyy. - sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama pätee naisilla. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja oikeesti kiinnostuneitakin löytyy. - sivu
Turvallinen maskuliininen mies löytää keinot
- Anonyymi
Mä tahdon olla samanlainen ja oon nainen😆
- Anonyymi
Vaikutat vain aika tyhmälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat vain aika tyhmälle
En vaan kokeneelle, Elämä opettaa jokaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan kokeneelle, Elämä opettaa jokaista!
Ei tuollainen opettanut sinua kameliointi
haluat päästä miehen kanssa kun muka niin kyyninen olet ja mitä tarkoitat olevasi kokeneempi hyvin väärä sanavalinta
- Anonyymi
Kannattiko pettää?
- Anonyymi
Ei ole kyse pettämisestä
- Anonyymi
Kuka nyt on pettänyt ja ketä
- Anonyymi
Joo. Tarkka seula, ei mitään kakkoslaatua näin vakavissa asioissa. Voit kyllä tehdä valituksen jos olet kokenut asiassa tapahtuneen ylilyöntejä.
- Anonyymi
Vakavissa asioissa🤭
- Anonyymi
Olet hoo vaan niin vajaa
- Anonyymi
Mitä teit korjataksesi virheen? Arvaan ettet yhtään mitään.
- Anonyymi
Väärin arvasit.
- Anonyymi
Ai virhe? Olisit sanonut että se oli virhe.
Anteeksipyyntö, selitys ja perään kompensoivat toimet.
Olin tilanteessa, jossa selitys oli vielä kammottavampi kuin alkuperäinen tieto, jonka perusteella tiesin ettei ole tulevaisuutta.- Anonyymi
Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.
Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?
Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.
Kuka on haukkunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Ymmärrän että tunnepyörteissä faktat lentää ulos ikkunasta ensimmäisenä, mutta kyllä todellisuuteen kannattaa maadottua säännöllisesti. Että mitä on kukakin todella sanonut ja missä järjestyksessä. Tuossa yllä ei ole haukuttu.
- Anonyymi
En halua pihalle laittaa mutta koen että omalta puoleltani olen tehnyt "kaiken" mitä nyt kohtuuden rajoissa voisi tehdä... Voin vain tällä hetkellä odottaa sinun siirtoasi ja toivoisin että uskaltaisit lähestyä...
- Anonyymi
Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.
Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...
Tämä oli tällä selvä 🫡
- Anonyymi
Monta virhettä......
- Anonyymi
Persuus siitä se lähti koko ruletti.
- Anonyymi
Soini keksi puolueen vanhoista raadoista puki seppeleen
- Anonyymi
Tyrmistyttävä idea poiki tuloksen tässä ollaan nyt.
- Anonyymi
Lopun edessä :)
- Anonyymi
Suomalaismiljonääri kokovartalokyrpä :)
Nousu ja tuho :)- Anonyymi
-Sallittua oli kohtalan uho.
- Anonyymi
Nousu säilyy :)....
- Anonyymi
Joidenkin nuorten kannattaa kyllä opetella tuo sanojen taivutus.
Siitä sen oikeasti näkee minkä ikäistä porukkaa on liikkeellä kun katsoo kirjoitustapaa!- Anonyymi
Kerro toki miten SINÄ taivutat sanat!
- Anonyymi
Odotan "mielenkiinnolla" kuinka lyttäät tänään ja kuin nousee sul kierrokset. 🥱
- Anonyymi
No onko sinun kumppani joka lyttää
- Anonyymi
En usko ken virheestä suuttuu. Sensijaan epäselvä kommunikointi jo luontaisesti voi näyttää siltä et heti pihalle!, siis tule, suoraa ja avointa toimintaa pitää olla.
- Anonyymi
Haluan että nainen tulee vastaan ja osoittaa selvästi ymmärtävänsä tehneensä virheen. Tätä jos ei tapahdu, niin en jaksa vaivautua sen enempää.
Nainen joka ei myönnä tehneensä virhettä, tai pahoittele jotain asiaa mikä on loukannut, niin miksi haluaisin sellaiseen tuhlata aikaani vapaaehtoisesti?Ehkä sun pitäis kertoa,
missä millon ja mikä virhe.
Ja kuka nainen teki virheen,
ja kenelle miehelle.
Toisaalta haluaisin oikestaan
vastata tähän toisellakin tavalla.
Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ehkä sun pitäis kertoa,
ja kenelle miehelle.
Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.
Samaa voi sanoa ihan miehistäkin.
Ei naiset ei ainoita jotka virheitä tekee.
Vai onko?
Vaikee nyt sanoo tohon mitään muuta tunnistamatta kelle sanoo.- Anonyymi
Ehkä sun pitäis kertoa,
ja kenelle miehelle.
Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃Sivusta, ainakin kirjesalaisuuden rikkomisesta useampaan kertaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, ainakin kirjesalaisuuden rikkomisesta useampaan kertaan.
Ööö tota tai sitten en....
Eiköhän tässä joku muu oo se joka on sitä rikkonut.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näköjään voi syytellä ties mistä mut mitään ei silti voi perustella tai todistaa ikinä.
- Anonyymi
Ööö tota tai sitten en....
Eiköhän tässä joku muu oo se joka on sitä rikkonut.Turhapa on ainakaan tänne osoittaa syyttävällä sormella. Katsotaan hieman myöhemmässä vaiheessa, mitä tämäkin tarkoitti. Bohe
Anonyymi kirjoitti:
Turhapa on ainakaan tänne osoittaa syyttävällä sormella. Katsotaan hieman myöhemmässä vaiheessa, mitä tämäkin tarkoitti. Bohe
No katsopa vaan varsinkin mitä toi tarkoitti
että mä olisin rikkonut kirjesalaisuutta ...
Sen varmaan voisit selvittää suoraan niiku vaikka heti. Myöhemmin ei enää onnistu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIRJA!!! Juonta ei saa kertoa etukäteen!!!
- Anonyymi
Kuinka monta kertaa sinä olet pyytänyt anteeksi naiselta? Et varmaan kertaakaan.
- Anonyymi
Miten niin yksi virhe? Koko elämän ajalta tässä lasketaan eri ihmisten kautta.
- Anonyymi
Aikaisempi viesti poistettiin mutta ideahan on että jos vaikka kolme lyö yhtä turpaan niin ne kolme lyö vain kerran ja se yksi saa kolme kertaa turpaan. Sille yhdelle ei ole yksittäistapaus.
- Anonyymi
Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen
Mamu mikä mamu nähty on.
- Anonyymi
Taidat olla liian änkyrä nainen. En ymmärrä yhtään sinun eipäs juupas jahkailua. Ehkä olisi soveliasta jos et ainakaan minua koskevia viestejä enää kirjoittaisi koska ne on hyvästejä ja minusta löytyviä vika viestejä.. Joskus on niin vaikeaa ymmärtää sanomaa onko tarkoitus loukata ja pahoittaa mieleni tai jotain muuta tai onko jotain taka ajatuksia... Tiedostan kyllä vikani ja sellaisetkin vikani mistä et tiedä vielä ollenkaan. Voidaan tämä päättää ihan hyvässäkin hengessä jos koet että olin liian epäselvä tapaus sinun makuusi. Mukavaa iltaa sinulle.
- Anonyymi
Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.
Haluan keskustella kanssasi irl...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan keskustella kanssasi irl...
Tunnetteko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko
Niin, onhan se hankalaa täällä purkaa syvimpiä tuntojaan koko Suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko
Joo. Palstatuttuja ovat 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Et voi tietää kuinka moni täällä väsää niitä viestejä. Ja tuskin se oma kaivattu nyt kuitenkaan. Huolestuttavaa, kun ihmiset sekoittaa palstajutut todellisuuteen.
- Anonyymi
Sellaiset lentää pihalle heti, jotka alentuvat toisten manipuloinnin kohteeksi ja kohtelevat sen vuoksi rumasti. Se osoittaa, etteivät aidosti arvosta. Tuollainen toiminta on kuin koulukiusaajajengin touhua. En ikinä anna anteeksi, hyi v**tu!
- Anonyymi
Yksi virne muualle ja sai joka kerta mut itkien
- Anonyymi
Yksi tahallinen virhe ja heti pihalle.
- Anonyymi
Ei tarvitsisi kuin yksi selkeä viesti. Koska et sitä laita saa mut kokemaan että et ole tosissasi...
- Anonyymi
Syy siihen oli niinkuin mikä, että mahdollisesti et ollutkaan hän vaan joku toinen vai mihin liitty.?,,
- Anonyymi
No yleensä kun mies tekee parisuhteessa virheen suhde joko päättyy tai nainen mököttää seuraavat parikymmentä vuotta mä en siihen ainakaan ala ni helpompi lopettaa suhde
- Anonyymi
Käyttäytyikö sun omat vanhemmat noin kun kuvittelet että kaikki käyttäytyy noin?
- Anonyymi
Joskus sitä kaipaa myös vapauttakin.
- Anonyymi
Tuo on tärkeä asia. Itse pidän yhtenä tärkeimmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tärkeä asia. Itse pidän yhtenä tärkeimmistä.
Joten ei tarvitse olla kyseessä mikään virhe.
- Anonyymi
Tarvitsisin omaa tilaa se ei käynytkään sinulle et ymmärtänyt sitä seikkaa.
- Anonyymi
Kerropa suoraan tuollaiset asiat äläkä odota että ajatuksia luetaan!
- Anonyymi
Koska en siedä valehtelua ja kieroilua ei ihmisille saa tai tarvi valehdella nyt riitti minulle tätä sinun paskaasi et tule muuttumaan
- Anonyymi
En kuulu noihin, jotka yhdestä virheestä pistäisi ketään pihalle. Oon aina ollut sitä mieltä, että asioista on pystyttävä puhumaan, oli ne sitten miten kipeitä tahansa, jos kumpikin on halukas keskustelemaan. Ainahan ei sitä tilaisuutta saa keskusteluun, tiedän omasta kokemuksesta. Bohe
- Anonyymi
Oli sulla useampi tilaisuus muttei koskaan kelvannut. Now, I won't seen you again, the moment was there but you lost it. So stay on it.
- Anonyymi
Sä menetit tilaisuutesi. Elä ite sen kans! Et kelvannut? On sulla hyvä itsetunto. Asia oli päinvastoin
- Anonyymi
Iteppähän sä pelkeilet miesten kans ollaan tosissaan jos ei osaa olla iin ole yksin
- Anonyymi
En löydä hänen luo ikinä enkä mä uskalla olen jumissa jossakin enedestiedä xd huudan mun pään sisäl vaikka oon vaan hiljaa:} miettiny millon noi lääkkeet ei enää tehoo:3 estänvttu kaikki mun elämässä
- Anonyymi
Virheiden jatkumo...
- Anonyymi
Sä sitten et ole tehnyt virheitä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä sitten et ole tehnyt virheitä??
Kaikki tekee...
- Anonyymi
Kamalaa tuo liika täydellisyys, en voisi olla tuollaisen miehen kanssa!
- Anonyymi
Civil code sect. 1542 -oikeuksista luopuminen on liikaa. Kaikki muu vielä menee.
- Anonyymi
Ois pitäny kestää ja kestää toisen virheitä sitku ite retkahtaa ni se on liikaa näin se menee.
- Anonyymi
Varmaankin riippuu virheestä. Vaikkapa pettäminen, se on usein kerrasta poikki.
- Anonyymi
Ei ole aikaa, niin lyhyt on elämä riitelylle, anteeksipyynnölle, närästykselle, tilille vaatimiselle. On vain aikaa rakastaa, ja siihen on oikea ohimenevä hetkensä.
- Anonyymi
Nuo kaikki kuuluu rakkauteen. Kaiken se kestää.
- Anonyymi
En kai ole "se" mies, mutta luottoa on.
- Anonyymi
Tuollaisista ihmisistä ei hyvä seuraa. Onneksi puolisoni on toista maata. Hän on seissyt rinnallani aina.
- Anonyymi
Näin se menee. Ei sääliä.
- Anonyymi
Naapurin kalevi kävi jälkiliukkailla? =D ai että ihan vahinko =D
- Anonyymi
Estit minut. Se on sun puoleltasi aika ehdoton. Sä voit halutessasi koittaa korjata välit.
- Anonyymi
Johonkin se raja on vedettävä.
- Anonyymi
Tilanne tuntui vaan niin vaikealta että siitä ei ollut ulospääsyä muuta kuin juosta karkuun. Pelkuruutta itseltäni, kyllä, sen myönnän. Menneille ei voi oikein mitään ja enää ei taida olla tilaisuutta tilannetta korjatakaan. Pieleen meni ja pahasti. Jos jossakin sattumalta nähtäisiin, niin haluaisin ainakin pari sanaa kanssasi vaihtaa. En sitten tiedä, että haluaisitko sinä.
- Anonyymi
Kyl mä haluaisin 🤍🔥
- Anonyymi
Pullonpohjista on monelta lähtenyt henki pihalle.
- Anonyymi
Mikä se virhe oli
- Anonyymi
Uskottomuus on aika iso virhe.
- Anonyymi
Todellakin.
- Anonyymi
Miksi en olisi mikä mua kieltäisi olemasta ehdoton mä tiedän mitä en elämääni halua mies tekee yhden virheen ni siitä saa saatana kuulla vielä vuosienkin päästä tai ei pukeudu niin kuin nainen haluaisi käyttäydy niin kuin nainen haluaisi tee hyväpalkkaista työtä niin kuin nainen haluaisi ettei hänen tarttis käydä töissä ni aina saa kuulla sitä nalkuttamista ja nippottamista NIIN ETTÄ MIKSIKÖHÄN olisko syytä naisten tarkkailla omaa käytöstään mis puuttuu naisensa pukeutumiseen ni siitä saa jo vuosikymmenien sodan aikaiseksi 🤷🙀🥱
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556