Miksi olet niin ehdoton mies?

Anonyymi-ap

Yksi virhe ja heti pihalle?

81

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän voi itse niin huonosti. Ei siedä virheitä itsessään, silloin ei siedä niitä toisissa.

• Anonyymi

Toivon

Ei tekoälyviestejä

En tykkää mistään tekoteko

Aito pitää olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon

Ei tekoälyviestejä

En tykkää mistään tekoteko

Aito pitää olla

Juuri näin. Sama toive täällä.

• Anonyymi

Rakkaani on Lee-loo virheetön fifth element .

• Anonyymi

Hauska😀

• Anonyymi

Pitäähän nyt jotenkin yrittää herätellä psykoosista.

• Anonyymi

Psykoosi on Jumalan väliintulo johonkin traumaattiseen tunteeseen ja hän ei täällä onneks usein vieraile. Kunnia Jeesukselle! sivusta.

• Anonyymi

Niin pitkään kun on hauskaa sen jälkeen vaihto läpststä seuraavaan🤭

• Anonyymi

Itse olen samanlainen. Osaan kyllä tietää millaisten virheiden kanssa pystyn elämään ja millaisia en vaan pysty sieltämään. Anteeksi nyt vaan. Tätä on turha jatkaa ja vänkää. Asia ei muutu ja minä en jaksa mitään kiukutteluakaan.

• Anonyymi

🤭🤣🤣

• Anonyymi

Tuollaiset miehet putoaa onneksi kyydistä alkumetreillä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset miehet putoaa onneksi kyydistä alkumetreillä 🤭

Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kuvitella itsestäsi liikaa. Ps. Naurava ihminen on epävarma.

Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole oman pään kuvittelua jos mies vihjaa haluavansa jotan. Naurava ihminen osaa ottaa rennommin.

Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos osaat ottaa rennosti niin olet sitten varmaan niin vahva ja itsetuntoinen että pystyt ottamaan takaiskunkin normaalisti vastaan. Ei vahvat ihmiset itke perään. Ne on ne epätoivoiset jotka eivät osaa taistella haluamansa asian puolesta.

Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen perään sinä itket? Joo en kysele enää.

Eli heikko itsetunto oli tällä naisella😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä on heikko itsetunto, jos ei kestä nähdä. Arkailetko jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies leikkiin pakoon kuin 🐇

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävis joskus suihkussa niin ei menkat tuoksuis..

Loppuiko muut keinot kesken?

• Anonyymi

Oli virhe ottaa yöllä kyyti ja lähteä viihteelle, jälkiviisaus.,, väliäkö tuolla

• Anonyymi

Pieni virhe? Murskasit miehen sydämen ja jauhoit sen pölyksi, ja sitten sanot noin.

Onio teillä naisilla empatiakykyä ollenkaan?

• Anonyymi

Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten miehen sydän murskattiin? On empatiakykyä.

Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, ettet tajuakaan, kuinka alas olet hänet painanut. Mies vain ei sitä tule sinulle näyttämään.

Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ei pysty kertomaan kiinnostustaan, silloin saa mennäkin.

Sama pätee naisilla. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia ja oikeesti kiinnostuneitakin löytyy. - sivu

• Anonyymi

Mä tahdon olla samanlainen ja oon nainen😆

• Anonyymi

Vaikutat vain aika tyhmälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat vain aika tyhmälle

En vaan kokeneelle, Elämä opettaa jokaista!

• Anonyymi

Kannattiko pettää?

• Anonyymi

Ei ole kyse pettämisestä

• Anonyymi

Kuka nyt on pettänyt ja ketä

• Anonyymi

Joo. Tarkka seula, ei mitään kakkoslaatua näin vakavissa asioissa. Voit kyllä tehdä valituksen jos olet kokenut asiassa tapahtuneen ylilyöntejä.

• Anonyymi

Vakavissa asioissa🤭

• Anonyymi

Olet hoo vaan niin vajaa

• Anonyymi

Mitä teit korjataksesi virheen? Arvaan ettet yhtään mitään.

• Anonyymi

Väärin arvasit.

• Anonyymi

Ai virhe? Olisit sanonut että se oli virhe.
      Anteeksipyyntö, selitys ja perään kompensoivat toimet.

Olin tilanteessa, jossa selitys oli vielä kammottavampi kuin alkuperäinen tieto, jonka perusteella tiesin ettei ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et edelleenkään tiedä koko totuutta. Et antanut mahdollisuutta enää nähdä. Viesteihin ei kaikkea voi laittaa. Luulet tietäväsi, mutta et tiedä.

Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo onko tämä nyt kyseisen henkilön vika?

Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukut naista, vaikka et tiedä koko totuutta. Säälittävää.

Kuka on haukkunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on haukkunut?

Ymmärrän että tunnepyörteissä faktat lentää ulos ikkunasta ensimmäisenä, mutta kyllä todellisuuteen kannattaa maadottua säännöllisesti. Että mitä on kukakin todella sanonut ja missä järjestyksessä. Tuossa yllä ei ole haukuttu.

• Anonyymi

En halua pihalle laittaa mutta koen että omalta puoleltani olen tehnyt "kaiken" mitä nyt kohtuuden rajoissa voisi tehdä... Voin vain tällä hetkellä odottaa sinun siirtoasi ja toivoisin että uskaltaisit lähestyä...

• Anonyymi

Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten saat odottaa hamaan tulevaisuuteen. Olet oikeasti tehnyt kaiken? Tuskin.

Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et ole hän. Olen todellakin tehnyt kaiken mikä on suotavaa... Jos hän sanoisi että siinäpä odotat ja ei itse aijo laittaa tikkua ristiin jutun edistämiseksi niin voin sanoa että en odota. Etsikööt helpomman lähestyttävän miehen sitten jos olen muka niin epäilyttävä ja vaikea...

Tämä oli tällä selvä 🫡

• Anonyymi

Monta virhettä......

• Anonyymi

Persuus siitä se lähti koko ruletti.

• Anonyymi

Soini keksi puolueen vanhoista raadoista puki seppeleen

• Anonyymi

Tyrmistyttävä idea poiki tuloksen tässä ollaan nyt.

• Anonyymi

Lopun edessä :)

• Anonyymi

Suomalaismiljonääri kokovartalokyrpä :)

Nousu ja tuho :)

• Anonyymi
        UUSI

-Sallittua oli kohtalan uho.

• Anonyymi

Nousu säilyy :)....

• Anonyymi

Joidenkin nuorten kannattaa kyllä opetella tuo sanojen taivutus.
      Siitä sen oikeasti näkee minkä ikäistä porukkaa on liikkeellä kun katsoo kirjoitustapaa!

• Anonyymi

Kerro toki miten SINÄ taivutat sanat!

• Anonyymi

Odotan "mielenkiinnolla" kuinka lyttäät tänään ja kuin nousee sul kierrokset. 🥱

• Anonyymi

En usko ken virheestä suuttuu. Sensijaan epäselvä kommunikointi jo luontaisesti voi näyttää siltä et heti pihalle!, siis tule, suoraa ja avointa toimintaa pitää olla.

• Anonyymi

Haluan että nainen tulee vastaan ja osoittaa selvästi ymmärtävänsä tehneensä virheen. Tätä jos ei tapahdu, niin en jaksa vaivautua sen enempää.

Nainen joka ei myönnä tehneensä virhettä, tai pahoittele jotain asiaa mikä on loukannut, niin miksi haluaisin sellaiseen tuhlata aikaani vapaaehtoisesti?

• Ehkä sun pitäis kertoa,
        missä millon ja mikä virhe.
        Ja kuka nainen teki virheen,
        ja kenelle miehelle.

Toisaalta haluaisin oikestaan
        vastata tähän toisellakin tavalla.

Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ehkä sun pitäis kertoa,
        missä millon ja mikä virhe.
        Ja kuka nainen teki virheen,
        ja kenelle miehelle.

Toisaalta haluaisin oikestaan
        vastata tähän toisellakin tavalla.

Sillei niiku omimalla ton kommentin... 🙃

Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te naiset tiedätte useasti milloin te teette virheen. Tai ainakin tajuatte ja sitten jos sitä ei oikaista ikinä, niin en näe tosiaankaan syytä jatkaa juttua yhtään eteenpäin.

Samaa voi sanoa ihan miehistäkin.
        Ei naiset ei ainoita jotka virheitä tekee.
        Vai onko?

Vaikee nyt sanoo tohon mitään muuta tunnistamatta kelle sanoo.

• Anonyymi

Miten niin yksi virhe? Koko elämän ajalta tässä lasketaan eri ihmisten kautta.

• Anonyymi

Aikaisempi viesti poistettiin mutta ideahan on että jos vaikka kolme lyö yhtä turpaan niin ne kolme lyö vain kerran ja se yksi saa kolme kertaa turpaan. Sille yhdelle ei ole yksittäistapaus.

• Anonyymi

Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketähä n naista seap tarkoittaa, sitäkö, jonka elämän tuhonnut kokonaan ja nyt on muk viemässä myös naisrlta aviomiehen!varastanut naiselta omaisuutta, eiks tollanen pitäis laittaa jo vankilaan? Kaikenlisäks on kaksoiskansalainen

Mamu mikä mamu nähty on.

• Anonyymi

Taidat olla liian änkyrä nainen. En ymmärrä yhtään sinun eipäs juupas jahkailua. Ehkä olisi soveliasta jos et ainakaan minua koskevia viestejä enää kirjoittaisi koska ne on hyvästejä ja minusta löytyviä vika viestejä.. Joskus on niin vaikeaa ymmärtää sanomaa onko tarkoitus loukata ja pahoittaa mieleni tai jotain muuta tai onko jotain taka ajatuksia... Tiedostan kyllä vikani ja sellaisetkin vikani mistä et tiedä vielä ollenkaan. Voidaan tämä päättää ihan hyvässäkin hengessä jos koet että olin liian epäselvä tapaus sinun makuusi. Mukavaa iltaa sinulle.

• Anonyymi

Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et uskalla jutella irl vaikka olen ehdottanut.

Haluan keskustella kanssasi irl...

• Anonyymi

Sellaiset lentää pihalle heti, jotka alentuvat toisten manipuloinnin kohteeksi ja kohtelevat sen vuoksi rumasti. Se osoittaa, etteivät aidosti arvosta. Tuollainen toiminta on kuin koulukiusaajajengin touhua. En ikinä anna anteeksi, hyi v**tu!

• Anonyymi

Yksi virne muualle ja sai joka kerta mut itkien

• Anonyymi

Yksi tahallinen virhe ja heti pihalle.

• Anonyymi

Ei tarvitsisi kuin yksi selkeä viesti. Koska et sitä laita saa mut kokemaan että et ole tosissasi...

• Anonyymi

Syy siihen oli niinkuin mikä, että mahdollisesti et ollutkaan hän vaan joku toinen vai mihin liitty.?,,

• Anonyymi
      UUSI

No yleensä kun mies tekee parisuhteessa virheen suhde joko päättyy tai nainen mököttää seuraavat parikymmentä vuotta mä en siihen ainakaan ala ni helpompi lopettaa suhde

• Anonyymi
      UUSI

Joskus sitä kaipaa myös vapauttakin.

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on tärkeä asia. Itse pidän yhtenä tärkeimmistä.

• Anonyymi
      UUSI

Tarvitsisin omaa tilaa se ei käynytkään sinulle et ymmärtänyt sitä seikkaa.

• Anonyymi
      UUSI

Koska en siedä valehtelua ja kieroilua ei ihmisille saa tai tarvi valehdella nyt riitti minulle tätä sinun paskaasi et tule muuttumaan

• Anonyymi
      UUSI

En kuulu noihin, jotka yhdestä virheestä pistäisi ketään pihalle. Oon aina ollut sitä mieltä, että asioista on pystyttävä puhumaan, oli ne sitten miten kipeitä tahansa, jos kumpikin on halukas keskustelemaan. Ainahan ei sitä tilaisuutta saa keskusteluun, tiedän omasta kokemuksesta. Bohe

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1936
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1234
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      864
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      787
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      711
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      690
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      55
      624
    Aihe