Liikaa melua

Anonyymi-ap

Eikö tuolle lentokentän käytölle saada mitään kuria . Yötä päivää laskeutuu ja nousee kymmeniä lentokoneita ja ihmiset eivät saa nukuttua . Kenen idea oli aikoinaan tuo kenttä tänne rakentaa . Käyttö on ihan mahdotonta ja meteli sen mukaista . Kyllä pistää vihaksi😡😡😡

15

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene pökiö persu töihin

• Anonyymi

Sunnuntai on vapaapäivä , paitsi tukia anovalla ja paskaa lapioivalla Cepulilla.

• Anonyymi

Jokainen voi vetää oman johtopäätöksen tämänkin aloittajan älykkyydestä!

• Anonyymi

Kyllä lentokenttä aiheuttaa jatkuvaa meluhaittaa Laguna- ja muun reittiliikenteen takia.

• Anonyymi

Ei hän muuten persu olisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lentokenttä aiheuttaa jatkuvaa meluhaittaa Laguna- ja muun reittiliikenteen takia.

Samaa mieltä . Kuljetuskoneet pörräävät ja rekkaliikenne rikkoo tiet

• Anonyymi

Aloita tutkimukset omasta älykkyydestäsi

• Anonyymi

Ruotsalaiset osti callion hankepaperiyhtiöt ja nyt kuskaa lentokentältä hankepapereita ruohtiin. Kunhan eivät perussta yhtiöitä sinne? Siirtyyköhän nyt kaikki uusiot ja toimari ja hallituskin Ruotsiin? Toivoa sopii. Sais nekin miljoonat paikallisten elinkeinojen ja yritysten kehittämiseen ja uuteen nosteeseen!
      Kalliolla onkin monta paperiyhtiötä ja aputoiminimeä. Niissä riittää potkurikoneilla kuskaamista!

Hinnasta ei ole puhuttu vaikka kyseessä on kunnan omistamat yhtiöt!

• Anonyymi

Onko Marisijaa typerämpää. No ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Marisijaa typerämpää. No ei ole.

Luonnecikainen on vielä 0=0

• Anonyymi

Kuinka paljon oli Marisijan lähtönopeus vaalituvalta? Ylittikö äänivallin?

• Anonyymi

Pitää kysyä minkä puolueen vaalitupa.🤣🤣
        ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää kysyä minkä puolueen vaalitupa.🤣🤣
        ?

Se oli Suomen Kommunistisen Työväenpuolueen eli Keskustan vaalitupa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli Suomen Kommunistisen Työväenpuolueen eli Keskustan vaalitupa.

Oikea kyky puolue. 😅

• Anonyymi

Lentokentälle lentokonemuseo, eikö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe