Lukko kompuroi taas

Anonyymi-ap

SM-liiga on jo hyvässä vauhdissa. Lukko seilaa puolivälin nurkissa sarjataulukossa. Heikommin kuin Ässät, joka on yllättävän reipas porukka.
Tosin ei vielä ole isompaa hätää, mutta jos Lukon meno yhä jatkuu kehnosti, niin Saalstetti ja Lämsä vaihtoon!

41

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee jatkumaan, pelistä puuttuu taas selkeys miten joukkueen pitäisi pelata. Yritetään jotain ihmeellistä takakiertoa lähtöihin ja pelistä puuttuu vauhti. Kun puuttuu vauhti jää jalkoihin kontakteissa ja suunnanmuutoksissa..
      Mutta ehdottomasti suurin syy Lukon jatkuvaan alisuorittamiseen on, että Lukossa kasataan aina vaan pelaajia, kun pitäisi kasata joukkue. Tuossa on isoero, kumpaa tehdään.
      Eli olet oikeassa, jos Lukon menestys on se tärkein asia seurassa eikä se, että seurajohdolla on suojatyöpaikat, olisi joukkueen kasvamisesta vastuussa oleva/olevat kuulunut vaihtaa jo kauansitten.
      Lukolla on ylivoimaisesti surkein pelaajabudjetti/ saadut pisteet arvo, ollut jo vuosia.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, näkemyksesi osuu nappiin. Sahlstedt on jo liian kauan "junaillut" juttuja ja Lämsältä puuttuu tekemisen tahto. Ei osaa tsempata joukkuetta.


    • Anonyymi

      Mihin on häipyny Lukon voitontahto? Nytten jäbät vaan rullaluistelee eikä saada mitään aikaan. Maalintekotaito täysin hukas.

      • Anonyymi

        Jokainen urheilija tai ihminen yleensäkin haluaa voittaa, kyse on siitä paljonko sen eteen on valmis tekemään töitä.
        Joukkkuelajeissa on hyväksyttävä se tosi asua, että kaikki eivät koskaan ole yhtä valmiit tekemään töitä joukkueen menestymisen eteen.
        Ongelmaksi se muodostuu silloin, kun joukkue kasataan siten, että näitä surffalioita ns. kovien meriittien pelaajia on liikaa ja sen päälle valmentaja, jolla ei ole auktoriteettia ja kykyä saada näitä surffailijoita pelaamaan joukkueelle.
        Hyvä esimerkki vertailussa Lukko/Saipa ja miksei myös Ässät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen urheilija tai ihminen yleensäkin haluaa voittaa, kyse on siitä paljonko sen eteen on valmis tekemään töitä.
        Joukkkuelajeissa on hyväksyttävä se tosi asua, että kaikki eivät koskaan ole yhtä valmiit tekemään töitä joukkueen menestymisen eteen.
        Ongelmaksi se muodostuu silloin, kun joukkue kasataan siten, että näitä surffalioita ns. kovien meriittien pelaajia on liikaa ja sen päälle valmentaja, jolla ei ole auktoriteettia ja kykyä saada näitä surffailijoita pelaamaan joukkueelle.
        Hyvä esimerkki vertailussa Lukko/Saipa ja miksei myös Ässät.

        Miten Lukon juniorityö toimii? Nouseeko heistä kukaan koskaan SM-liigaan Lukon joukkueeseen, vai lähtevätkö muualle? Aikanaan Lukolla oli todella arvokasta juniorityötä joka toi pelaajia Lukolle pääsarjatasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Lukon juniorityö toimii? Nouseeko heistä kukaan koskaan SM-liigaan Lukon joukkueeseen, vai lähtevätkö muualle? Aikanaan Lukolla oli todella arvokasta juniorityötä joka toi pelaajia Lukolle pääsarjatasolle.

        Ei toimi, koska ei anneta edes mahdollisuutta kehittyä liigatason pelaajaksi.
        Hankitaan vain kovalla rahalla ulkopuolelta pelaajia, jotka pelaa vain rahasta, ei seuralle ja logolle. Juuri näiden Hermannien selvät suoristuvat ensimmäiseksi, kun on vähän vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi, koska ei anneta edes mahdollisuutta kehittyä liigatason pelaajaksi.
        Hankitaan vain kovalla rahalla ulkopuolelta pelaajia, jotka pelaa vain rahasta, ei seuralle ja logolle. Juuri näiden Hermannien selvät suoristuvat ensimmäiseksi, kun on vähän vaikeaa.

        Aikanaan Lukko pärjäsi juuri hyvän juniorityön ansiosta. Sieltä nousi omia kasvatteja miesten joukkueeseen. Seura menestyi.
        Nyt on ostopelaajia. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan Lukko pärjäsi juuri hyvän juniorityön ansiosta. Sieltä nousi omia kasvatteja miesten joukkueeseen. Seura menestyi.
        Nyt on ostopelaajia. Ei kannettu vesi kaivossa pysy.

        Niin siis kyllä sitä rahalla pystyy saamaan menestyvän joukkueen, sehän on selvä ei siitä ole kyse.
        Mutta ei sitä menestyvää joukkuetta saa vaan sillä, että ostellaan sitä ja tätä vaikka olisi mitenkä rahaa.
        Kyllä kaikki lähtee siitä, että kasataan sitä joukkuetta eikö pelkkiä pelaajia, kuten Lukossa.
        Minä väittäisin, että pitkässä juoksussa on ollut helvetin huono asia Lukon kannalta, että RTK on pystynyt tunkemaan tuohon kankkulan-kaivoon niin paljon kun nyt on tuohon surkeuteen hukannut.
        Seuran kehitys on loppunut täysin ja rahalla paikataan munaukset.


    • Anonyymi

      Raha ratkaisee. Lukon sponsorit vähenee,

    • Anonyymi

      Nolo olla Ässsiä heikompi.

    • Anonyymi

      Tietty pelataan vasta alkusarjaa. Keväällä pitää olla kahdeksan joukossa jatkopeleihin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Karmeeta katteltavaa Lukon ja Tepsin matsi. Tepsi vie kuutamolle Lukkoa. Molari suorastaan imaisee kiekot maaliin jalkojen välistä. Valmentaja vaan ihmettelee eikä saa porukkaan mitään ryhtiä.

      • Anonyymi

        Hengetön Lukko.


    • Anonyymi

      Nonnii. Lukko aloitti pitkän voittoputken jälkeen surumarssin. Tänään hävisi kookoolle peräti 8-3. Kertoo päävalmentajan heikosta osaamisesta kun ei saa porukkaan ryhtiä.
      Alamäki alkoi, kun Ässät nuiji Lukon 4-1. Heh, heh.

      • Anonyymi

        Jotenkin tsemppi puuttuu ja se olisi nimenomaan koutsin potkittava porukkaan. Tahtotila Lukolla on nyt tosi heikko.


    • Anonyymi

      Raipe voittaa Lämsän.

    • Anonyymi

      Pelit on vielä kesken.

    • Anonyymi

      Mitalipeleissä kuitenkin, aika hyvä saavutus.

    • Anonyymi00022

      Nonnii. Nyt nähdään todellista kompurointia, kun HPK vie Trauman Lukkoa miten tahtoo.
      Voi vidu sanon minä. Joko se Lämsä saa kenkää?

      • Anonyymi00023

        Ei saa potkuja. Lukon geissi on nykyisin vain pelailla ja katsojat maksaa lystin. Tavoitteita ei ole muuta kuin saada palkkaa valmentajaa myöten.


    • Anonyymi00024

      Antakaa poikien pelata. Parhaansa kuitenkin yrittävät. Ette te kuitenkaan sillä muutu nopeammaksi, kovakuntoisemmaksi, ettekä vahvemmaksi vaikka lukosta tulisi suomen mestari.

      • Anonyymi00025

        Lukosta ei tule mestaria eikä edes mitalistia nykyisen koutsin aikana, Sama koskee Kalle Saalstettia. Kenkää kummallekkin,.


    • Anonyymi00026

      Saletti ykkönen laitoin pitkävetoon.

    • Anonyymi00028

      Lukko tippui. Nolo juttu "valmentaja" Lämsälle. Hän saa nyt pakata matkalaukkunsa ja pois Raumalta.

      • Anonyymi00029

        Juu kesäloma alkoi TODELLA surkeitten esitysten jälkeen.Lämsä ei osaa luoda porukkaan henkeä.


    • Anonyymi00030

      Voitin 720 euroa eilen koska arvelin että lukko häviää.

      • Anonyymi00031

        Hienoa, kun sinä voitit.
        Lukko oli nyhjy ja tyhjä porukka. Rahalla ostettu.


    • Anonyymi00032

      Voi vidu. Lämsän pesti jatkuu sopimuksen mukaan vuoteen 2028!!!!

      • Anonyymi00035

        Osanottoni


    • Anonyymi00033

      Onneksi olkoon Lukko! Terveisin Ässiin siirtynyt entinen Lukon kannattaja.

    • Anonyymi00034

      Miksi ihmeessä lukko teki Lämsälle 2v jatkosopimuksen aikaisemmin.Huonoin valmentaja liigassa sitten P.Sihvosen

      • Anonyymi00036

        Just tämä. Meikä ei enää Lukon matseja käy katsomassa ennen kuin Lämsä saa lätkät. Lukko-fani olen jo vuodesta 1970-luvulta.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Just tämä. Meikä ei enää Lukon matseja käy katsomassa ennen kuin Lämsä saa lätkät. Lukko-fani olen jo vuodesta 1970-luvulta.

        Sama juttu etten mee ennää Luko föleihi jos Lämsä ja Saalstetti saavat jatkaa hommaa.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Sama juttu etten mee ennää Luko föleihi jos Lämsä ja Saalstetti saavat jatkaa hommaa.

        Lukko menettää nyt paljon kannattajiaan. Ja ihan omasta syystään kun ovat niin lepsua porukkaa.


    • Anonyymi00039

      Ässät on nyt Satakunnan kunkku. Kiitos Lämsä!

      • Anonyymi00040

        Ässät sentää taistelee ja osaa tehdä maaleja,


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ässät sentää taistelee ja osaa tehdä maaleja,

        Onneksi Ässät pärjää. Lukko on nyt nolo tapaus Satakunnalle.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Onneksi Ässät pärjää. Lukko on nyt nolo tapaus Satakunnalle.

        Ässät on Satakunnan selvä ykkönen. Panelian Raikas ja Kupari-Kiekko ovat seuraavina.


    • Anonyymi00043

      Näkemiin Lukko. Olit suosikkijoukkueeni mutta tämä Lämsän lepsuilu erotti meirät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe