Eli normaalist mun menkat joka toinen kuukausi alkaa 13päivä ja joka toinen siinä hujakoilla. Viime kuussa alkoivat 13 päivä ja nyt alkoi 3 päivä miks näin tapahtuu että kuukautiset ovat yht äkkiä 10 päivää etu ajassa kun viimeiset varmaa puoli vuotta ollut joka toinen kuukausi 13 päivä ja joka toinen kuukausi 15-19 päivä.
Miksi menkat muuttui yht äkkiä oudoiksi
Anonyymi-ap
3
232
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko lihonut. Koska painon nousu vaikuttaa kohdunlimakalvon paksuuteen mikä taas aiheuttaa kuukautisvuodon.
- Anonyymi
En omasta mielestä olin kyllä syyslomalla ulkomailla ja siellä tuli syötyä vähän mitä sattuu. Käytän sellaista appia johon laitan kuukautiset ja sillee nii se näytti että mun edelliset kuukautiset loppuivat 17 päivää sitten ja yleensä ei ihan noin vähää oo.
- Anonyymi
Nuoremmalla ihmisellä lyhyt kuukautiskierto kertoo useimmiten ovulaation aikaistumisesta ja puutteellisesta keltarauhashormonin vaikutuksesta.
- Anonyymi
Juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712