Pelastustehtävä käynnissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010806282.html
T:Pena
Hinaaja upposi Imatralla
9
403
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen
- Anonyymi
Lue uutinen.
- Anonyymi
Ensin Storan rengit tappoi raakut ja nyt on kalojen vuoro....varsin vastuullista toimintaa.
- Anonyymi
Mitä yksistä raakuista? Koko Suomi sekaisin mokomien takia. Kertoo hyvin siitä kuinka hyvin on asiat jos raakut on valtakunnan ykköspuheenaihe. Toiset kuolee rintamalla ja täällä voivotellaan raakkujen puolesta.
Ei hyvää päivää taas.
- Anonyymi
Metsäyhtiöt kuten Stora Enso ovat valtiovallan suojatteja. Öljyvahinko, raakut, avohakkuut ym. ovat Suomen kestävän kehityksen, luontokadon torjunnan ja vihreän siirtymän ydintoimintoja, kuten kiinalaisen akkutehtaan mereen johtama puhdistamaton jäte (AVI luvalla). Seuraava sukupolvi kuulemma korjaa vahingot keinoälyn, videopelien ja energiajuomien avulla.
Nyt muuten juoksevat metsänomistajien ovella kerjäämässä hakattqvaa kun rysäpökwyiltä ei ilmaista puuta enää saa.
- Anonyymi
Ei ole munaa tehtaanjohtajalla ja ympäristöpäälliköllä tulla julkisuuteen antamaan lausuntoja öljykatastrofista sinisellä Saimaalla!
- Anonyymi
Halpuutettu alihankkija joka koittaa palkan saada vakuutusyhtiöltä.... Taisi olla kipparilla kiire hollyviinin nauttimiseen ja unohtui huolellinen kiinnitys paatille.
- Anonyymi
Mutta missä oli ja mitä teki Storan"pikkupoliisit" eivät vahtineet aluettaan, kenties huviajelulla Käyhkäällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716