Hei. Olen noin parikymppinen nuori nainen ja minulla alkoi noin kuukausi sitten kauhea paha olo joka jatkui kauan aikaa. Kävin lääkärissä ja kaikki tuntui kehossa olevan kunnossa. Pahoinvointi kumminkin jatkui enkä osannut sitä helpottaa kunnes tajusin sen johtuvan niskan jumissa olosta. Noh niska ei ole enää jumissa, mutta nyt kärsin jokapäiväisestä ahdistuneisuudesta ja kuuntelen kokoajan kehoani. Saan sydämmen tykytyksiä ja kuumia aaltoja kehossani ja jos keskityn kehooni yhtään liikaa reaktio ilmaantuu. En saisi edes ajatella kehoani tai mitään ylipäätään oikeastaan ilman, että saan tämän paniikki/ahdistus reaktion. Herään aamuisin siihen, että alan ensimmäisenä keskittymään itseeni ahdistuneena ja sitten saan aikaan tämän reaktion ja en pysty nukkumaan enää. Heräilen öisin myös paniikkiin ja ahdistukseen. Onko kellään mitään tietoa mikä tähän auttaisi?
Jatkuva ahdistuneisuus
3
717
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan kertynyt mieltä kuormittavia asioita, jotka ilmenee nyt fyysisinä oireina.
Onko ollut vaikeita asioita, traumoja?- Anonyymi
Se siinä onkin. Kun en itse tiedä mistä voisi johtua. Kun omasta mielestäni ei traumoja itselläni ole jotka voisivat kuormittaa.
- Anonyymi
Sua auttais varmaan hengitystekniikoihin perehtyminen. Ite otin sen käyttöön jo vuosikymmen sitten. En muista sitä sanaa. Sillä saa vaikka pöntön kännin tapaiseen tilaan. Hyperventilointi ehkä.
Tulee kun hengittää liikaa. - Anonyymi
Homeopatia auttaa paniikkikohtauksissa ja lopulta pysyvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893