Jatkuva ahdistuneisuus

Hei. Olen noin parikymppinen nuori nainen ja minulla alkoi noin kuukausi sitten kauhea paha olo joka jatkui kauan aikaa. Kävin lääkärissä ja kaikki tuntui kehossa olevan kunnossa. Pahoinvointi kumminkin jatkui enkä osannut sitä helpottaa kunnes tajusin sen johtuvan niskan jumissa olosta. Noh niska ei ole enää jumissa, mutta nyt kärsin jokapäiväisestä ahdistuneisuudesta ja kuuntelen kokoajan kehoani. Saan sydämmen tykytyksiä ja kuumia aaltoja kehossani ja jos keskityn kehooni yhtään liikaa reaktio ilmaantuu. En saisi edes ajatella kehoani tai mitään ylipäätään oikeastaan ilman, että saan tämän paniikki/ahdistus reaktion. Herään aamuisin siihen, että alan ensimmäisenä keskittymään itseeni ahdistuneena ja sitten saan aikaan tämän reaktion ja en pysty nukkumaan enää. Heräilen öisin myös paniikkiin ja ahdistukseen. Onko kellään mitään tietoa mikä tähän auttaisi?

3

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On varmaan kertynyt mieltä kuormittavia asioita, jotka ilmenee nyt fyysisinä oireina.

Onko ollut vaikeita asioita, traumoja?

• Anonyymi

Se siinä onkin. Kun en itse tiedä mistä voisi johtua. Kun omasta mielestäni ei traumoja itselläni ole jotka voisivat kuormittaa.

• Anonyymi

Sua auttais varmaan hengitystekniikoihin perehtyminen. Ite otin sen käyttöön jo vuosikymmen sitten. En muista sitä sanaa. Sillä saa vaikka pöntön kännin tapaiseen tilaan. Hyperventilointi ehkä.
      Tulee kun hengittää liikaa.

• Anonyymi

Homeopatia auttaa paniikkikohtauksissa ja lopulta pysyvasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe