Jatkuva ahdistuneisuus

Hei. Olen noin parikymppinen nuori nainen ja minulla alkoi noin kuukausi sitten kauhea paha olo joka jatkui kauan aikaa. Kävin lääkärissä ja kaikki tuntui kehossa olevan kunnossa. Pahoinvointi kumminkin jatkui enkä osannut sitä helpottaa kunnes tajusin sen johtuvan niskan jumissa olosta. Noh niska ei ole enää jumissa, mutta nyt kärsin jokapäiväisestä ahdistuneisuudesta ja kuuntelen kokoajan kehoani. Saan sydämmen tykytyksiä ja kuumia aaltoja kehossani ja jos keskityn kehooni yhtään liikaa reaktio ilmaantuu. En saisi edes ajatella kehoani tai mitään ylipäätään oikeastaan ilman, että saan tämän paniikki/ahdistus reaktion. Herään aamuisin siihen, että alan ensimmäisenä keskittymään itseeni ahdistuneena ja sitten saan aikaan tämän reaktion ja en pysty nukkumaan enää. Heräilen öisin myös paniikkiin ja ahdistukseen. Onko kellään mitään tietoa mikä tähän auttaisi?

4

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On varmaan kertynyt mieltä kuormittavia asioita, jotka ilmenee nyt fyysisinä oireina.

Onko ollut vaikeita asioita, traumoja?

• Anonyymi

Se siinä onkin. Kun en itse tiedä mistä voisi johtua. Kun omasta mielestäni ei traumoja itselläni ole jotka voisivat kuormittaa.

• Anonyymi

Sua auttais varmaan hengitystekniikoihin perehtyminen. Ite otin sen käyttöön jo vuosikymmen sitten. En muista sitä sanaa. Sillä saa vaikka pöntön kännin tapaiseen tilaan. Hyperventilointi ehkä.
      Tulee kun hengittää liikaa.

• Anonyymi

Homeopatia auttaa paniikkikohtauksissa ja lopulta pysyvasti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe