Kuinka hemmetin kalliiksi nuo osaamattomat potkupalloilijat ja niiden fanit valtuustossa tulee maksamaan hybridiarenoideensa.
Hyi että, kun vihaan tommosia alasarjan potkupalloilijoita ja niiden junttifaneja. Tulevat todella kalliiksi meille veronmaksajille.
MENKÄÄ OIKEISIIN TÖIHIN!
Ja taas nostetaan veroa
7
243
Vastaukset
- Anonyymi
Maataan vain sohvalla, eikä liikuta yhtään.
- Anonyymi
Ehkäisevän päihdetyön tekijöiltä ei heru kiitosta hallituksen alkoholipolitiikalle: ”Miten tällainen on perusteltavissa?”
Kuinka osaamaton hallitus meillä on paikallispoliitikoista puhumattakaan?
Kaikenlainen ilveily, eleily ja hauskanpito on tärkeämpää kuin miettiä että onkohan tuo poliitikkokollega työ- ja päätöksentekokunnossa ja pitäisköhän mun jotain tehdä. - Anonyymi
Ei ollut nuoruudessani Perhossa urheiluhalleja eikä sisäleikkipuistoja. Käpylehmiä teimme rippikoulu ikään saakka ja sitten työnsimme kiveä tai heitimme itse tekemää keihästä. Myöhemmin kun tytöt alkoivat kiinnostaa leikimme piilosta ja iltaisin koputtelimme aittojen oviin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Paljonko Areenaan on kaupungin budjetista laitettu? Onko tietoa?
- Anonyymi
Aivan liian paljon, eikä siltikään riitä.
- Anonyymi
veikkaus maksaa 38 miljoonaa. kaupunki ja sponsorit loput.
- Anonyymi
Verojen nostoa perustellaan koulujen vuoksi. Olisiko kannattanut laittaa areenaan menevät rahat kouluille, niin ei tarvis veroja nostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647