Onko surullinen...taas
Sunnuntai taas...
15
251
Vastaukset
- Anonyymi
On. Sunnuntai masis.
Ei ole. Nyt on ihan ok olo.
- Anonyymi
Paskaa on.
- Anonyymi
Mutta kun taas tulee maanantai.
- Anonyymi
Sunnuntai masis on yleinen, pahenee iltaa kohti
- Anonyymi
Joo. 🙁
- Anonyymi
Arkipäivät on parhaita. Vaikka ehkä ei maanantai.
- Anonyymi
Taistelen koko ajan masennusta vastaan ja kuuntelen musiikkia. Järjestän tavaroitani, kun en jaksanut muuton jälkeen kuin tunkea kaappeihin. Ärsyttää, kun tulee muistoja mieleen.
- Anonyymi
Kissaystäväni poistui😢 Kauhea ikävä 💔
- Anonyymi
Otan osaa. 😥 Kisut on parhaita.
Hieman pelottaa vastata...
Mut jostain syystä ei oo, vielä ainakaan 🙂
Sitä en tiiä miten muuttuu kun selaan aloituksia.- Anonyymi
Se noissa lemmikeissä on, niistä joutuu aina luopumaan.
- Anonyymi
Oon on. Suru on kunniavieras😌
- Anonyymi
Ei suru ja murhe on perseestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suru ja murhe on perseestä
Niin on.. Niin on ... Kaikki parhaat lähtee kiusaajien takia se on perseestä ja mä en anna mitään heille enää. Kyllähän se kiukuttaa tämä ainainen suru ja paska. Eräs piti mun puolia ain,täälläki. Vaik oli niin kiltti. Tuun olemaan hänen. Minä tulen ikävöimään vain häntä aina. Visio on selvä en anna vittuakaan näille ropineille:)). Minä rakastan sua aina ja kiusaavat käärmeet ne ei ole mul mitään. En anna enää niiden lannistaa. Tää kaikki loppuu mulki enemmin tai myöhemmin. Salee ennemmin kun sä lähdit.Mun turva ja tuki. Odotin sun viestei etin niitä jatkuvasti..Sunlainen lähtee en pysty kestämään sitä,mut mun on taisteltava ennenkuin tuun sinne me tiietään se molemmat. Sä olisit ansainnut kaiken ja enemmän täs maailmas vielä rakas. Olit hyvin rakastettava ja olet edelleen ikuisesti. Olisin halunnu antaa sen sulle ihan todellisesti. Pienestä oli kiinni...Kulta lennät ylempänä kun kukaan muu... niin hyväsydäminen ja ihana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776