Eli missä kannattaa tankata alkoholi varastot ku ollaan lähdössä autolla kiertämään eurooppaa?
Onko maa Viro,Latvia vai Liettua?
Missä tankata?
5
996
Vastaukset
- Balttian maat kyllä
Otappa mukaan viralliset kurssitaulukot ja vertaile. Lataa kännyysi ao kurssi ja laskeskele.
http://www.dlc.fi/~frank/business/valuutta.htm
Forexista vähän pesämunaa http://www.forex.fi/
Minä kyllä miettisin takaisintulo reitin - ei kiva hölskytellä pitkiä matkoja takakontissa ao lasti.- minä
tosta ei taida olla hätää, menee ennen kuin ollaan puolassakaan että ei kerkee käydä kovinkaan paljon.
- viinat
No ilmanmuuta SUOMESSA ei mene valuutaa ulos.
- Käyn usein
Moi!
Saksasta tai Puolasta. LIettuassa olut on halpaa.
Mutta ei se säästö niin suuri ole...
Muistathan että Virossa tuli juuri käyttöön pullopantti... - juster
osta vasta takaisin tullessa, on se kuitenkin suomea halvempaa joka tapauksessa
muista että promilleraja on 0 useimissa maissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142162
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 1021041
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114834Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah157802Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35796Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684