Eli missä kannattaa tankata alkoholi varastot ku ollaan lähdössä autolla kiertämään eurooppaa?
Onko maa Viro,Latvia vai Liettua?
Missä tankata?
5
1038
Vastaukset
- Balttian maat kyllä
Otappa mukaan viralliset kurssitaulukot ja vertaile. Lataa kännyysi ao kurssi ja laskeskele.
http://www.dlc.fi/~frank/business/valuutta.htm
Forexista vähän pesämunaa http://www.forex.fi/
Minä kyllä miettisin takaisintulo reitin - ei kiva hölskytellä pitkiä matkoja takakontissa ao lasti.- minä
tosta ei taida olla hätää, menee ennen kuin ollaan puolassakaan että ei kerkee käydä kovinkaan paljon.
- viinat
No ilmanmuuta SUOMESSA ei mene valuutaa ulos.
- Käyn usein
Moi!
Saksasta tai Puolasta. LIettuassa olut on halpaa.
Mutta ei se säästö niin suuri ole...
Muistathan että Virossa tuli juuri käyttöön pullopantti... - juster
osta vasta takaisin tullessa, on se kuitenkin suomea halvempaa joka tapauksessa
muista että promilleraja on 0 useimissa maissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875