Voisi harjoitella ja ottaa voitto Kokkolaan.
Virrenveisuun SM
13
210
Vastaukset
- Anonyymi
ToOsirealisti Hallelujah
- Anonyymi
Jumalan terve!
- Anonyymi
Oliko toi se fraasi millä saa lestoilta 25%alennusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko toi se fraasi millä saa lestoilta 25%alennusta?
Tuotahan ne hokee.
- Anonyymi
Oikeen kovasti kun harjoittelis
- Anonyymi
Raamatunlukua ja virsilaulantaa, perinteiseen tyylihin.
- Anonyymi
Ei muuta kuin tuumasta toimeen!
- Anonyymi
Tai ainaki Keski-Pohjanmaalle.
- Anonyymi
Tuonhan voisi kehittää vuotuiseksi tapahtumaksi Kokkolaan. Siisti ja siveellinen kaupunkifestivaali, toisin kun joku Seinäjoen tangomarkkinat jossa aikuiset ihmiset ryypää, rällästää, kusee, paskantaa, yrjöää ja rähisevät ja hakkaavat toisiaan turpaan. Suomen sikaisin juhla se.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Lauletaanko myös uusia virsiä.
- Anonyymi
Yleensä turhan korkealta virsiä lauletaan. 1 tai 1,5 sävelaskelta matalammalle, niin parempi.
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä emme laula virsiä. Meillä on tärkeämpää tekemistä yrittäessämme lisääntyä, vaikka yritykseksi se aina jää. Siinä mielessä käy kateeksi lestadiolaisia, joilla emännät tuntuvat olevan tiineenä aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645